هنر و سینما

معرفی فیلم لگو؛ آدم‌های معمولی هم قهرمان می‌شوند (فیلم‌های نوروزی قسمت ۱۳)


کمدی متحرک “فیلم لگو” توسط فیل لرد و کریستوفر میلر نوشته و کارگردانی شد و همانطور که از نامش پیداست می تواند منبع الهام بازی های اسباب بازی لگو باشد. شخصیت های متحرک همه لوگوهایی هستند که می بینیم و آنها را می سازیم.

داستان در شهر لگو آغاز می شود ، یک جادوگر سعی می کند سلاح قدرتمندی را در برابر نیروهای شر نگه دارد و از آن محافظت کند. هشت سال و نیم بعد ، امت یک خانه کارگر آرم است. او مردی بسیار ساده بود. یک روز ، سر امت به گودالی افتاد ، در آنجا قطعه ای را دید و لمس کرد که برایش روشن شد که نیروهای شیطانی می خواهند با سلاح به دنیای لوگوها حمله کنند. زن جوانی امت را که یکی از بزرگترین کارگران است نجات می دهد ، آنهایی که می توانند بدون هیچ کاری هر کاری را که می خواهند انجام دهند. او فکر می کند که امت قدرت ویژه ای دارد که می تواند به آنها در متوقف کردن نیروهای شیطانی کمک کند.

یک نکته در داستان این است که شما می توانید یک فرد معمولی باشید ، اما اگر برای خود اهدافی تعیین کنید و اگر تمایلی دارید ، جهان شما به دام می افتد و حتی می توانید جامعه خود را نجات دهید. “فیلم لگو” ثابت می کند که هر کس تا زمانی که خود را باور داشته باشد ، قهرمان داستان خود است.

این فیلم با استقبال خوبی روبرو شد و به همین دلیل ، زمانی که حتی نامزد دریافت جایزه اسکار نشد ، بسیاری آن را یک اسکار بزرگ در آن سال می دانستند. منتقدان گفته اند که این یک فیلم سرگرم کننده با صداپیشه هایی است که واقعاً جذاب هستند و می توانند شما را به فکر وادارند نه اینکه شما را بخندانند. فیلمی سرگرم کننده که برای همه سنین جذاب است. در زمان اعتراض ، “فیلم لگو” نحوه ساخت یک انیمیشن زنده را نشان داد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا