هنر و سینما

خلاصه داستان سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان یکی از جدیدترین سریال های کمدی پلتفرم نماوا است که به تازگی پخش آن شروع شده است. با معرفی سریال نمایش خانگی شبکه مخفی زنان و بازیگران آن همراه ما باشید.

شبکه مخفی زنان یکی از سریال های جدید ایرانی است که به تازگی و از 7 مرداد 1401 از شبکه نماوا پخش شد. نویسنده این سریال محسن قرایی و کارگردان شبکه مخفی زنان سریال افشین هاشمی است. همچنین وظیفه تهیه‌کنندگی این سریال کمدی جدید نماوا را جواد نوروزبیگی بر عهده دارد. تیزر فیلم شبکه مخفی زنان نیز به تازگی منتشر شده است.

موضوع سریال شبکه مخفی زنان روایت داستانی کمدی در بستری تاریخی روایت است و می‌تواند با فضایی که دارد بینندگان زیادی را جذب خود سازد. اگر دوست دارید با این سریال بیشتر آشنا شوید و نگاهی به تصاویر جدید از این سریال جدید نماوا بیندازید، در این مقاله از پلازا همراه ما باشید.

شما می‌توانید «تیزر سریال شبکه مخفی زنان» را در ادامه مشاهده کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال شبکه مخفی زنان

زمان پخش سریال شبکه مخفی زنان هر جمعه ساعت 12 ظهر است. شما می‌توانید به محض منتشر شدن سریال، آن را در صفحه رسمی‌اش در نماوا تماشا کنید یا از سایت‌های قانونی برای دانلود آن اقدام کنید.

خلاصه داستان سریال ایرانی شبکه مخفی زنان

داستان این سریال ایرانی جدید نماوا در سال 1310 اتفاق می‌افتد زمانی که وزارت فرهنگ و ارشاد تصمیم به تشکیل کانون بانوان می‌گیرد تا با گروه های دیگر شروع به مبارزه و آن‌ها را حذف کند‌. میرزا محمود زنبورکچی که کارمند اداره سجل احواله است نیز توسط مردی به نام مدبر برای فعالیت در کنار دلبرجان تاجرباشی دعوت به همکاری برای کار در این اداره می‌شود‌. میرزا محمود با داشتن همسری به نام سلطان و سه دختر وارد این امر بزرگ شده است.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

تاکنون در لیست هنرمندان سریال، حضور بازیگرانی چون: لیلا حاتمی، سیامک انصاری، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی و شقایق دهقان در این مجموعه اعلام شده است. در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران مجموعه نمایش خانگی شبکه مخفی زنان را بخوانید. همچنین می‌توانید نگاهی به عکس های بازیگران این سریال جدید نماوا بیندازید.

سیامک انصاری

  • سن: 53 سال
  • محل تولد: تهران، ایران
  • نقش های معروف: کیانوش استقرار زاده در سریال شب های برره و اصغر در فیلم قلقلک

سیامک انصاری بازیگر و کارگردان ایرانی در 12 مرداد 1347 متولد شد. وی در سریال شبکه مخفی زنان عهده دار نقش میرزا محمود زنبورکچی است. او در سال 1373 با سریال سفر به چزابه وارد حرفه بازیگری شد. اولین فیلم سینمایی‌اش نیز کمکم کن (1377) نام داشت. برخی از آثار این هنرپیشه عبارتند از سریال‌های گل‌های 77 (1377)، پاورچین (1381)، شب‌های برره (1384)، مرد هزارچهره (1387)، قهوه تلخ (1389-1390)، صفر بیست و یک (1399) و فیلم‌های بی پولی (1386)، دعوت (1387)، 50 کیلو آلبالو (1394)، بمب یک عاشقانه (1396) و خون شد (1398).

لیلا حاتمی

  • سن: 49 سال
  • محل تولد: تهران، ایران
  • نقش های معروف: شکوه در بی پولی و سیمین در جدایی نادر از سیمین

لیلا حاتمی از بازیگران سریال نمایش خانگی شبکه مخفی زنان متولد 9 آنلاین 1351 است. او تا کنون دو جایزه فیلم فجر و یک جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم برلین را دریافت کرده است. لیلا حاتمی دختر علی حاتمی و زری خوشکام است و از 12 سالگی وارد حرفه بازیگری شده است. او بازیگری را با فیلم کمال‌الملک (1362) و سریال هزاردستان (1358-1367) آغاز کرد.

برخی از آثار حاتمی عبارتند از سریال کیف انگلیسی (1378)، سریال پریدخت (1386) و فیلم‌های لیلا (1375)، ارتفاع پست (1380)، بی پولی (1386)، سعادت آباد (1389)، در دنیای تو ساعت چند است؟ (1392)، حکایت دریا (1395) و قاتل و وحشی (1398).

مهدی هاشمی

  • سن: 75 سال
  • محل تولد: لنگرود، گیلان، ایران
  • نقش های معروف: دکتر قریب در روزگار قریب و سلیم در فیلم ضد گلوله

مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی متولد 16 آذر 1325 است. او در سریال شبکه مخفی زنان افشین هاشمی نقش مدبر را ایفا می‌کند. این هنرپیشه با فیلم زنده باد (1358) و سریال افسانه سلطان و شبان (1360-1363) وارد سینما و تلویزیون شد. برخی از آثار معروف مهدی هاشمی عبارتند از سریال‌های چراغ جادو (1379-1380)، هزاران چشم (1381)، روزگار قریب (1381-1386)، دردسرهای عظیم (1393)، گلشیفته (1396)، کامیون (1399) و فیلم‌های مرگ یزدگرد (1360)، زرد قناری (1367)، ناصرالدین‌شاه آکتور سینما (1370)، خانه پدری (1389)، سیانور (1394) و یقه سفیدها (1399).

باران کوثری

  • سن: 36 سال
  • محل تولد: تهران، ایران
  • نقش های معروف: افرا بابایی در سریال ملکه گدایان و سمیره در فیلم روزسوم

باران کوثری بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه ایرانی متولد 25 مهرماه سال 1364 است. او جز بازیگران اصلی سریال نمایش خانگی شبکه مخفی زنان محسوب می‌شود. پدر او جهانگیر کوثری مجری تلوزیون و مادر باران خانم رخشان بنی اعتماد از کارگردانان و فیلم‌نامه نویسان مطرح کشورمان هستند. او اولین بار در سال 1370 و در فیلم «بهترین بابای دنیا» ساخته داریوش فرهنگ ایفای نقش داشت و پس از آن تا سال 1380 در فیلم‌های مادر خود بازی می‌کرد. چیزی که این بازیگر توانست با آن استعدادش را پرورش و نشان دهد تئاتر بود. او تاکنون برنده جوایز متعدد شده و صاحب یک سیمرغ بلورین در فیلم کوچه بی نام (1393) است.

برخی از آثار معروف باران کوثری شامل: خوابگاه دختران (1382)، توفیق اجباری (1386)، قصه پریا (1389)، عصبانی نیستم (1392)، خانه دختر (1393)، آستیگمات (1396)، بی همه چیز (1399) هستند.

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگر ایرانی متولد 3 فروردین 1351 است. این هنرپیشه نقش سطان همسر میرزا محمود را دارد. وی در سال 1376 با سریال گل‌های آفتابگردان و در سال 1379 با فیلم از صمیم قلب وارد تلویزیون و سینما شد. برخی از آثار او عبارتند از فیلم‌های فرزند خاک (1387)، امروز (1392)، نفس (1394)، ابد و یک روز (1394)، شبی که ماه کامل شد (1397) و سریال‌های باجناغ‌ها (1383)، زیر تیغ (1385)، آشپزباشی (1388)، مدینه (1393) و دوپینگ (1399).

شقایق دهقان

  • سن: 43 سال
  • محل تولد: گیسن، آلمان
  • نقش های معروف: سحرناز پایین برره در سریال شب های برره و خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان

شقایق دهقان بازیگر، نویسنده و کمدین ایرانی متولد 4 اسفند 1397 است. وی یکی از بازیگران اصلی سریال شبکه مخفی زنان محسوب می‌شود. شقایق دهقان در آلمان متولد شد و تنها زمانی که 3 ماه داشت پس از اتمام تحصیلات پدرش به ایران آمد. آغاز کار او از کلاس عروسک گردانی اش در 18 سالگی شروع شد و کم کم به تلوزیون راه پیدا کرد. شقایق دهقان بیشتر بازیگر تلوزیون است تا سینما! البته این به معنی استعداد کم این بازیگر نیست اما این بازیگر در تلوزیون محبوب تر است.

از آثار معروف این بازیگر باید از پاورچین (1381)، باغ مظفر (1385)، مرد هزار چهره (1386)، دو خواهر (1387)، مسافران (1388)، دزد و پلیس (1391)، اکسیدان (1395)، نون خ 2 (1399)، قبله عالم (1400) نام ببریم.

سایر بازیگران این سریال عبارتند از:

  • امیرحسین رستمی
  • حمید فرخ‌نژاد
  • رضا بهبودی
  • مونا فرجاد
  • احسان کرمی
  • به‌آفرید غفاریان
  • یلدا عباسی
  • محمدرضا آزادفرد
  • اصغر سمسارزاده

کلام آخر

در این مقاله به معرفی یکی از جدیدترین سریال‌های پلتفرم نماوا، یعنی سریال خانگی شبکه مخفی زنان پرداختیم. همچنین نگاهی به تصاویر جدید از سریال جدید شبکه نماوا انداختیم. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا موفق خواهد بود؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

سوالات متداول

سریال شبکه مخفی زنان چه روزهایی پخش میشود؟

این سریال هر جمعه ساعت 12 ظهر پخش می‌شود.

سریال شبکه مخفی زنان چند قسمت است؟

تاکنون فقط قسمت اول این سریال پخش شده است.


در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت اول سریال شبکه مخفی زنان را می خوانید؛ با ما همراه باشید. سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی و نویسندگی محسن قرایی با تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول ایرانی نمایش خانگی سال ۱۴۰۰ است. داستان سریال شبکه مخفی زنان موضوع کمدی تاریخی دارد که داستان شاه قرن چهاردهم شمسی با گسترش جنبش‌های حقوق زنان را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی طنز می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند.

قسمت اول سریال شبکه مخفی زنان

چند نفر آقا در که به نظر میاد با هم برادر هستند، بر سر مالکیت زمین ها و خونه خرابه آب و اجدادیشون بحث می کنند که پدرشان بر سرشان عربده می کشد و می گوید مگر من مردم که به خودتون می گید وراث و کلی آن ها را تحقیر می کند و بابت این که دختر ندارد، افسوس می خورد…
پسر هایش به سمت او می روند که او عقب عقب می رود و یکی از پسر ها تابلویی که در آن تصویر یک مرد است را نیز می شکند…
میرزا محمود با ترس از خواب می پرد و همسرش هم درست همان لحظه به آن جا می رود تا بیدارش کند.
میرزا محمود بعد از شنیدن حرف های زنش با او کمی کل کل می کند و به کار هایش می پردازد…
آقایی با قد و قواره کوتاه به نام کرم به اداره پست رفته تا نامه ها و تلگرام هایش را بگیرد و بعد از آن به کافه خودش می رود و آن جا را جمع و جور می کند…
مرد نامه چی که حسابی فضولی اش گل کرده از لایی پرده های شیشه دکان مرد کوتاه قامت آن ها را دید می زند…
میرزا محمود سراغ کلاهش را از سلطان بانو می گیرد که کلاه هایش را سر دختر هایش می بیند و یکی از دختراش خود شیرینی می کنه و کلاه پدرش را به زور از خواهرش می گیرد و به پدرش می دهد…
میرزا از در خانه بیرون آمده است که یک دختر بچه شیرین زبون بعد از کلی شیرین زبونی برای میرزا محمود به خانه آن ها می رود تا با بچه ها بازی کند…
مدبر الملوک از کرم تمام خبر های جدید را می پرسد، او همه چیز را به جز تلگرام فوق محرمانه برایش می خواند، مدبر الملوک به تنهایی آن را می خواند و به کرم می گوید که تمام مدیران را تا یک ساعت دیگر در اتاقش جمع کند.
میرزا محمود به سرکارش که ثبت احوال است، رفته است و الیاس هم به پیشوازش رفته و می گوید همه امروز اومدن این جا تا اسم و فامیل و سجل بگیرند…
او از دیدن آن ها حسابی جا خورده است و به اتاقش می رود، آقایی به اسم صادق رضا زاده آن جا است و شروع به معرفی خودش می کند و برایش جای تعجب است که میرزا محمود او را نمی شناسد…
او، میرزا محمود را یک شخص بی علم در خصوص تاریخ می داند ولی میرزا میگه که من این جا برای کار های سجل حقوق می گیرم نه تاریخ دانی …
مرد هم به مقابل میرزا محمود می رود و با دادن شناسنامه اش می گوید یک شفق پایان فامیلیم اضافه کن که اول میرزا مقاومت می کنه اما با دیدن تفنگش به سرعت شفق را اضافه می کند…
عده خواننده و نوازنده مقابل دبیر معاونت اجرا می کنند و او عمیقا گوش می کند و کلی گیر می دهد ولی آن ها برای گرفتن مجوز هیچ نمی گویند و بعد از تموم شدن کارشان می روند…
میرزا که حسابی از شلوغی ثبت احوال کلافه شده، با دیگر همکارش حرف می زند و می گوید اگر لایحه ثبت و ازدواج تصویب شه ما بیچاره می شیم که با صدای داد و بیداد ارباب رجوع به سراغشان می رود و با شنیدن حرف هایشان حسابی کلافه می شود و به داخل اتاقش بر می گردد که خانمی را آن جا می بیند، خانم حرف هایش را با شعر شروع می کند که میرزا خوشش می آید و او را دعوت به نشستن می کند و کارش را پیگیری می کند…
آن خانم می گوید که می خواهم اسمم را از رخشنده به پروین تغییر بدهم که میرزا اول قبول نمی کند و می گوید این اسم مردانه است و ما کاری ازمون برنمیاد…
رخشنده، همان پروین اعتصامی است و با نه شنیدن از میرزا محمود زنبورکچی عصبی می شود و از جایش بلند می شود و شعری می خواند که میرزا محو او شده و با تغییر اسمش موافقت می کند…
پروین هم بعد از انجام شدن کارش از آن جا بیرون می رود و سوار درشکه می شود.
مدبر تمامی مدیران را جمع کرده و مدیر معاونت یه عالمه پرونده به آن جا برده است و مدبر می گوید خانم ها دارن تمام این مملکت را می برند و ما تماشا می کنیم و بعد از تمام شدن حرفش از محرر، مدیر معاونت، می خواهد شعری من باب حالشان بخوانند…
بعد از تمام شدن شاعری محرر، آن ها باهم هم فکری می کنند تا شرایط را از این وضعیت دربیاورند…
میرزا محمود که دیرش شده سریعا از محل کارش بیرون می آید و سوار بر درشکه می شود و می رود…
مدبر الملوک برای مدیران زیر دستش حرف می زند و می گوید کسی را برای جاسوسی میان نسوان سراغ دارم و او کسی نیست جز میرزا محمود خان زنبورکچی …
میرزا محمود با خرید مقداری پارچه به جایی رفته است و دختر بچه ای که صبح به خانه اش رفته بود او را می شناسد ولی مادرش می گوید خانه میرزا محمود این جا نیست و اشتباه گرفته…
میرزا محمود هم پشتش را به آن ها می کند و بعد از رفتنشان، به در خانه ای می رود که دو دختر در را باز می کنند و او را پدر صدا می کنند و بعد از آن خانمی جوان با ذوق به سمت او می رود و مشخص است که از دیدن میرزا محمود خیلی خوشحال شده است…

0 0 آرا
امتیازدهی به مقاله


به گزارش خبرنگار ایمنا، «شبکه مخفی زنان» عنوان تازه‌ترین محصول نمایشی نماوا است که هر جمعه ساعت ۱۲ از این پلتفرم پخش می‌شود. کارگردانی این مجموعه را افشین هاشمی بر عهده دارد و محمدحسن شانه‌ساز زاده تهیه‌کننده آن است. این سریال قرار است در ۳۰ قسمت ۴۶ دقیقه‌ای پخش شود.

داستان سریال درباره چیست؟

شبکه مخفی زنان را محمد رحمانیان بر اساس طرحی از محسن قرایی و افشین هاشمی به نگارش درآورده است. این مجموعه، مضمونی کمدی تاریخی دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: «وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورک‌چی، کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و…»

محمد رحمانیان که به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین و باتجربه‌ترین نویسندگان و کارگردانان تئاتر شناخته می‌شود و پیش از این نیز دستی در نوشتن فیلم‌نامه از جمله «کتاب قانون» به کارگردانی مازیار میری و «شیرین» ساخته عباس کیارستمی داشته است، در نوشتن «شبکه مخفی زنان» سنگ تمام گذاشته است. او سعی کرده است در اثنای دیالوگ‌ها، با تکیه بر دانش و قریحه‌اش در ادبیات فارسی، شوخی‌های متنوعی را خلق کند. از بازی با اشعار و مثل‌ها گرفته تا دیالوگ‌های شخصیت‌های مختلف. اگرچه اغلب این شوخی‌ها آن‌قدر غلیظ نیستند که مخاطب را به خنده بیندازند اما درنهایت برای متعادل‌سازی فضای داستان به کار می‌روند. درست به همین علت است که «شبکه مخفی زنان» بیش از آن‌که طنز و یا کمدی باشد، فضای مفرحی دارد که مخاطب را به‌خوبی با خود همراه می‌کند.

کارگردانی سریال چگونه است؟

افشین هاشمی پیش‌تر به‌عنوان بازیگر تئاتر و سینما شناخته می‌شد اما چند سالی است که وارد وادی کارگردانی شده است. فیلم‌های سینمایی «خسته نباشد» (مشترک با محسن قرایی)، «گذر موقت»، «خاله قورباغه»، «خداحافظ دختر شیرازی» و «پسران دریا» (مشترک با حسین جامی) آثار او در زمینه کارگردانی هستند. «شبکه مخفی زنان» نخستین تجربه هاشمی در عرصه سریال‌سازی است.

تسلط کامل او و رحمانیان بر تئاتر و قوانین آن، برنگارش و ساخت این سریال مؤثر بوده و باعث شده است تا رد پای تئاتر در آن کاملاً مشهود باشد. «شبکه مخفی زنان» به لحاظ کارگردانی از استاندارد قابل‌قبول و رو به بالایی برخوردار است. میزانسن‌ها غیرتکراری و نوآورانه هستند. هاشمی از کارگردانی صحنه‌های شلوغ، ابایی ندارد و به‌راحتی این سکانس‌ها را رهبری و هدایت می‌کند. او حتی از سکانس‌های کوتاه و کم دیالوگ و در بعضی مواقع بدون دیالوگ هم سرسری نگذشته است. سکانس‌هایش پر پلان است و همین باعث شده است تا سریال از ریتم تند و قابل‌قبولی برخوردار باشد که البته نباید از نقش تدوین درست آن به‌سادگی عبور کرد.

معمولاً دوربین همچون یک راوی پویا در میان‌صحنه‌ها در حال حرکت است و به‌جز در گفت‌وگوهای دونفره، ثابت نیست. «شبکه مخفی زنان» قاب‌بندی‌های چشم‌نواز و نوآورانه‌ای دارد که البته بخشی از آن مرهون هنر علیرضا زرین‌دست است؛ فیلم‌بردار نامدار ایرانی که این سریال، دومین تجربه او در فیلم‌برداری کامل یک سریال بعد از «دایی جان ناپلئون» است.

شاید بتوان تنها ایراد کارگردانی هاشمی را در این مجموعه، نگاه سرسری او به هنرورها یا همان سیاهی لشگرها دانست. توجه بیشتر به بازی، گریم و ادای دیالوگ‌های آنان می‌توانست «شبکه مخفی زنان» را به یک اثر بی‌نقص یا کم نقص تبدیل نماید.

چرا باید «شبکه مخفی زنان» را ببینیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که اگر تاکنون به تماشای سریال «شبکه مخفی زنان» ننشسته‌اید، به دیدن آن ترغیب شوید. مهم‌ترین آن‌ها تفاوت این سریال است. «شبکه مخفی زنان» با تمام مجموعه‌هایی که از شبکه نمایش خانگی منتشرشده، تفاوت دارد، این تفاوت را نخست می‌توان در مضمون و محتوای آن جست‌وجو کرد که نمایش یک سریال تاریخی طنز بسیار کم‌سابقه بوده است. سپس شیوه روایت آن است، این مجموعه روایت مبتکرانه‌ای دارد که پیش از این نمونه‌اش را ندیده‌ایم.

طنز موجود در «شبکه مخفی زنان» به‌دور از لودگی و لمپنیسم موجود در کمدی رایج این روزها است و طنز آن کاملاً انتقادی است. موارد طرح شده در این سریال تاریخی را می‌توان به بستر اکنون تعمیم داد و کنایه پنهان در آن را کاملاً درک کرد.

لیست پرشمار بازیگران این مجموعه می‌تواند دلیل دیگری برای تماشای این سریال باشد. بازیگران شناخته‌شده‌ای همچون لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، سیامک انصاری و حمید فرخ‌نژاد در این سریال ایفای نقش می‌کنند که کارگردان در بازی گرفتن از آن‌ها بسیار موفق عمل کرده است.

نوآوری‌های این سریال در چیست؟

مهم‌ترین ابتکار «شبکه مخفی زنان»، تیتراژ جذاب و متفاوت آن است. طرح‌ها و نقاشی‌های بریده‌شده‌ای به همراه یک توضیح کوتاه و خودمانی و البته تااندازه‌ای محاوره‌ای در کنار هرکدام از اسامی و عناوین که تیتراژ ابتدایی این سریال را بسیار مفصل و البته جذاب و متفاوت کرده است.

یکی دیگر از نوآوری‌های «شبکه مخفی زنان» حضور تعدادی از بازیگران در چندین نقش است. برای مثال باران کوثری تاکنون در نقش پروین اعتصامی، پرخیده، دختر تیمورتاش (ایران بانو)، رضا بهبودی در نقش‌هایی همچون صادق رضازاده شفق، جهانگیرخان صوراسرافیل، محمدحسین لقمان‌ادهم و احسان کرمی در نقش دکتر حسابی و کلنل علینقی وزیری ظاهر شده‌اند.

از دیگر خلاقیت‌های این مجموعه می‌توان به معرفی بازیگران سرشناس آن در تیتراژ پایانی هر قسمت و با عنوان «با ورود هنرمندانه…» دانست.

آنچه گذشت را در ابتدای هر قسمت از این سریال، راوی که خود افشین هاشمی است روایت می‌کند و جالب است بدانید که قسمت اول آن‌هم دارای آنچه گذشت بود! آنچه گذشت قسمت اول، به روایت وقایع تاریخی در ابتدای دوران پهلوی می‌پرداخت تا مخاطب یک آمادگی ذهنی نسبت به وقایع آن دوران داشته باشد.

کدام بازیگران در این سریال ایفای نقش کرده‌اند؟

شبکه مخفی زنان سریال پربازیگری است. نقش اصلی این سریال را سیامک انصاری در نقش میرزا محمودخان زنبورکچی بر عهده دارد. مهدی هاشمی، لیلا حاتمی، شبنم مقدمی، حمید فرخ‌نژاد، باران کوثری، شقایق دهقان، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، احسان کرمی، مونا فرجاد، به‌آفرید غفاریان، یلدا عباسی، محمدرضا آزادفرد و اصغر سمسارزاده از دیگر بازیگران اصلی این مجموعه هستند. «شبکه مخفی زنان» بازیگران بسیار دیگری دارد که نقش‌های فرعی آن را بر عهده دارند و اکثر آنان را بازیگران تئاتر تشکیل می‌دهند.

کد خبر 600507

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا