هنر و سینما

دانلود رایگان فیلم سینمایی شب داخلی دیوار

دانلود فیلم شب داخلی دیوار با بازی نوید محمدزاده رایگان با کامل لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم شب داخلی دیوار امیر آقایی کامل با حجم کم بدون سانسور از وبسایت غرب تی وی 

دانلود فیلم ایرانی شب داخلی دیوار وحید جلیلوند با کیفیت 4K و 480P, 720P, 1080P

درباره فیلم شب داخلی دیوار

فیلم سینمایی شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند و نویسندگی وحید جلیلوند میباشد. این فیلم در ژانر اجتماعی و محصول کشور ایران می باشد و بازیگران فیلم عبارتند از امیر آقایی , نوید محمدزاده ، علیرضا کمالی، دایانا حبیبی، دانیال خیری و سعید داخ که بزودی بعد از اکران فیلم لینک های دانلود قرار خواهد گرفت


بازیگران فیلم:

  • امیر آقایی, نوید محمدزاده, علیرضا کمالی, دایانا حبیبی, دانیال خیری‌,خواه و سعید داخ

داستان فیلم:

  • زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری ، آشفته می‌ شود. روایت مردی نابیناست که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌ گیرد و به او اطلاع می‌ دهد که یک زن فراری در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌ شود. اثری درباره این که چه اتفاقی می‌ افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌ افتیم!

عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: وحید جلیلوند، تهیه‌کننده: علی جلیلوند، مدیر فیلمبرداری: ادیب سبحانی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: حسن لبافی، تدوین: وحید جلیلوند، منشی صحنه: ندا قائدی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، عکاس: سحاب زریباف، طراح بدلکاری: زنده‌یاد ارشا اقدسی، مجری طرح: کامران روستایی، دستیار تهیه کننده: سروش مکری، مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی با همراهی مریم قربانی‌نیا. طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: داریوش صادقپور، مدیر تولید: محمدصادق آذین/ محمد حیدرقلی، سرپرست جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، سرپرست جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان/ آرش آقابیک،


فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» چهارشنبه و پنجشنبه 7 و 8 سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز برای مطبوعات و مخاطبان جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ای بی سی مگ، فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند که این روزها در بخش اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز حضور دارد، دو نمایش در ساعت‌های ۲۲:۱۵ و ۲۴ چهارشنبه ۱۶ شهریور (7 سپتامبر) برای دارندگان کارت رسانه روی پرده می‌رود.

همچنین اولین نمایش عمومی این فیلم در ساعت ۱۶:۱۵ روز پنجشنبه ۱۷ شهریور (8 سپتامبر) خواهد بود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود…

نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر بازیگران این فیلم هستند.

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان، از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (9 تا ۱۹ شهریور) در ایتالیا در حال برگزاری است.

انتهای پیام 


نقد و بررسی فیلم سینمایی شب ، داخلی ، دیوار

نقد و بررسی فیلم سینمایی شب ، داخلی ، دیوار

معرفی فیلم برادران جلیلوند

فیلم سینمایی شب ، داخلی ، دیوار  با موضوع اجتماعی به تهیه کنندگی علی جلیلوند ، کارگردانی و نویسندگی وحید جلیلوند می باشد.علی جلیلوند از تهیه کنندگان برجسته ایران می باشد و از نمون هکارهای وی میتوان به فیلم های در سکوت ، بدون تاریخ بدون امضا ، از مرگ می باشد و آخرین اثر او که اکنون در حال تولید می باشد فیلم شب ، داخلی ، دیوار است.

وحید جلیلوند برادر علی جلیلوند یکی از هنرمندان ایران در زمینه کارگردانی ، فیلمنامه نویسی و صداپیشه گری می باشد.

 

این فیلم در اردیبهشت ماه در حال پیش تولید و ساخت قرار گرفت و به زودی مقابل دوربین می رود. امیرحسین بزرگ زادگان  به عنوان مدیر تبلیغ و نغمه دانش آشتیانی مدیر روابط عمومی این فیلم می باشند.

چکیده

داستان این فیلم در مورد پسری به اسم علی که نابینا ست و با ورود یک زن به زندگی اش همه چیز متفاوت می شود و زندگی روزمره اش دچار تغییرات و آشفتگی می شود و …

نوید محمدزاده در نقش اصلی

بازیگر اصلی این فیلم نوید محمد زاده است البته تا قبل از اتمام فیلمنامه قرار نبود محمدزاده در این نقش بازی کند. نوید محمدزاده بعد از یک سال دوری از سینما با این فیلم قرار است مجدد پا به سینما بگذارد. باز یدر این نقش بازی متفاوت برای محمدزاده است.بعد از فیلم بدون تاریخ بدون امضا این دومین همکاری برادران جلیلوند با نوید محمدزاده می باشد.

فیلم بدون تاریخ بدون امضا فیلمی اکه ۴۳ جایزه معتبر جهانی را کسب کرده و در ۶۰ جشنواره حضور داشته است. این فیلم در سال تولید خود تمام جوایز را به نام خود کرد.نوید محمدزاده فیلم هایی چون ابد و یک روز ، خشم و هیایو ، لانتوری ، خفگی ، متری شیش و نیم ، مغزهای کوچک زنگ زده و من عصبانی نیست مرا در کارنامه خود دارد.

نقد و بررسی فیلم سینمایی شب ، داخلی ، دیوار

بازیگران جدید

از دیگر بازیگران این فیلم سعید داخ ، علیرضا کمالی  و علیرضا خیری خواه که برای اولین با این فیلم قرار است به سینمای ایران معرفی گردد.

نقد و بررسی فیلم سینمایی شب ، داخلی ، دیوار

همبازی شدن بازیگر دو رگه با محمدزاده

و اما نقش اول این فیلم را قرار است بازیگری ایرانی – گرجستانی به اسم دایانا حبیبی که قبل از این از شاگردان وحید جلیلوند بوده ایفا کند، این فیلم اولین تجربه بازیگری وی می باشد.

دایانا حبیبی و نوید محمدزاده قرار است نقش اصلی زن و مرد این قصه را بازی کنند.

نقد و بررسی فیلم سینمایی شب ، داخلی ، دیوار

زمان پخش و اکران این فیلم هنوز مشخص نیست و بعد از ساخت و اتمام کار زمان و تاریخ دقیق این فیلم به اطلاع خواهد رسید.






مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا