هنر و سینما

۷ فیلم اکشن جذاب قرن ۲۱ که از نظرها پنهان ماندند


شما باید از 7 فیلم اکشن قرن 21 که به دلایلی نتوانسته اند به عنوان پرفروش ترین و بیننده حرکت کنند و از دید بسیاری از تماشاگران فیلم پنهان هستند ، آگاه باشید.

در 20 سال گذشته ، ما فیلم ها و فیلم های شگفت انگیزی را دیده ایم. فیلمهایی مانند “Mad Mad: Fury Road” و “Kill Bill” به همراه فرنچایزهای بزرگی مانند “Mission: Impossible” زمانهای سرگرم کننده و هیجان انگیزی برای طرفداران ژانر اکشن است. در سراسر جهان.

اما بسیاری از فیلم های تکان دهنده وجود دارند که هنوز نباید به شایستگی مورد توجه قرار گیرند. فیلم ها در هرج و مرج شاهکارهای آشنا و پر سر و صدا از بین رفتند و احتمالاً بسیاری از آنها فرصت تماشای آنها را نداده و به راحتی آنها را فراموش کردند.

1. سوار بر عدالت

فیلم اکشن عدالت سواران

  • نتیجه: 2020
  • کارگردان: آندرس توماس جنسن
  • بازیکنان: مادس میکلسون ، نیکلاس گو ، رولاند مولر
  • کاربران IMDb به فیلم امتیاز: 7.6 از 10 را می دهند
  • گوجه فرنگی: 5

سواران عدالت یکی از غیرمنتظره ترین اتفاقات گذشته است که داستانی عجیب از انتقام خونین را روایت می کند و داستان آن را به جایی می رساند که حتی ماهرترین بیننده نمی تواند پیش بینی کند که در آینده چه اتفاقی می افتد. شما نمی دانید همیشه چه انتظاری دارید و فیلم دوباره به دنبال شما می آید.

مادس میکلسون نقش یک سرباز غمگین و زخمی را بازی می کند که همسر خود را در یک مورد بمب گذاری از دست داده است و اکنون با یک دسته زباله و مردی تنها به دنبال علت این فاجعه وحشتناک است.

سواران حقیقت دائما در حال تغییر بین ژانر و لحن هستند و از مدل خاصی راضی نیستند. ما از یک صحنه غم انگیز و احساسی به یک لحظه کمدی خنده دار منتقل می شویم و این ناهماهنگی صداهای مختلف در فیلم منجر به نتیجه ای عجیب و جذاب می شود که تماشای آن منحصر به فرد است. این تغییر لحن و ژانر بسیار ریشه ای و غیرمنتظره است ، اما هرگز از فیلم بیرون نمی آید و روان و منظم است. این فیلم بر اساس یک مرد و روند مقابله با فاجعه و اندوه مرگ همسرش است ، بنابراین تعجبی ندارد که ما با احساسات متضاد بسیاری از مخالفان روبرو هستیم.

در مورد صحنه های فیلم ، صداهای خنده دار و طنز سیاه داستان همیشه حفظ می شود و لحظات شگفت انگیزی را ایجاد می کند که هیجان انگیز و خنده دار است.

2. بهبود یابد

فیلم اکشن را بهبود بخشید

  • محصول: 2018
  • داستان: لی ونل
  • بازیگران: لوگان مارشال گرین ، ریچارد کاتورن ، لیندا کروپر
  • کاربران IMDb به فیلم امتیاز: 7.5 از 10 را می دهند
  • گوجه فرنگی: 5

ارتقاء احترام تدریجی برای اقدامات و اسناد متداول است که ضمن استفاده از عناصر آشنا و قبولی در آزمون ها ، دنیای خاص خود را ایجاد کرده و هویت خود را حفظ می کند. تریلر انتقام لی ونل مانند آقای پل ورهوفن به مشکلات اجتماعی اشاره می کند ، دنیای او را مانند جیمز کامرون می سازد و از بدن انسان به عنوان ابزاری برای ترس استفاده می کند ، مانند دیوید کروننبرگ.

لوگان مارشال یکی از بازیگرانی است که همه ما او را می شناسیم و من سریع گفتم “همان مرد فیلم” اما ما واقعاً نام او را به خاطر نمی آوریم زیرا او اغلب فیلم های کم کلید و کم کلید می ساخت و هنوز به یک بازی برتر تبدیل نشده است. ستاره هالیوود ، اما در این فیلم بازی درخشانی را نشان می دهد. او در اینجا نقش مردی را بازی می کند که ارتباط خوبی با فناوری ندارد ، اما در برخی موارد مجبور می شود به بدن ضعیف خود نقشه ای مصنوعی قوی بدهد تا عاملان این فاجعه و قتل همسرش را پیدا کرده و به خاطر آن مجازات شود. او چه کرد

بدن او پس از تحت کنترل بودن این فناوری مصنوعی ، انرژی کاملاً جدیدی کسب کرد و با حرکات عجیب و باورنکردنی به موجودی سایبرپانک تبدیل شد. حالا وقتی به دشمنانش حمله می کند ، با یک ضربه بی عیب و نقص به جلو حرکت می کند و هوش طبیعی فوق العاده در مغز او تصمیم می گیرد.

تبلیغات ، مانند فیلم دوم کارگردان ، مرد نامرئی ، یک تریلر شگفت انگیز و قانع کننده است که فلسفه را به داستان آن اضافه می کند ، با پایانی جذاب و قانع کننده که تأثیر عمیقی بر مخاطبان خود می گذارد.

3. آتش آزاد

فیلم اکشن رایگان

  • محصول: 2016
  • کارگردان: بن ویتلی
  • بازیگران: بری لارسون ، کیلین مورفی ، آرمی هامر
  • کاربران IMDb به فیلم امتیاز: 6.4 از 10 را می دهند
  • گوجه فرنگی: 5

بن ویتلی در ارائه انواع آشوب ها و اکشن های جالب و شگفت انگیز خوب است و تیراندازی رایگان یکی از بهترین کارهای اوست. داستان فیلم که در سال 1978 روی آنتن رفت ، درباره دو باند رقیب است که در یک انبار به دام افتاده اند و به یکدیگر شلیک می کنند. انتقادات زیادی به ویتلی وارد می شود که فیلمی بسیار خشن و وحشیانه برای بازیگران داستان است ، اما نقش های بری لارسون ، کیلین مورفی ، چارتلو کوپلی ، جک رینتور و سام رایلی واقعاً سرگرم کننده و سرگرم کننده است. کیتاپو

به نظر می رسد انتشار رایگان ترکیبی دیوانه از “خیابان های متوسط” و “As Assault on Precinct” است که با آهنگ های منتخب مزین شده است. مخصوصاً وقتی آهنگ آنی جان دنور را می شنویم که همه شورش ها را اعلام می کند. موسیقی متن فیلم منحصر به فرد توسط آهنگسازان Ex Machina بن سالزبری و جف بارو ساخته شده است که سبک دهه 1970 دارند و لذت تماشای فیلم را بیشتر می کنند.

4. به Punch خوش آمدید

به فیلم اکشن پانچ خوش آمدید

  • محصول: 2013
  • کارگردان: ارن کریوی
  • بازیکنان: جیمز مک آوی ، مارک استرانگ ، ری آندریا ریسبرو
  • کاربران IMDb به فیلم امتیاز دادند: 6.1 از 10
  • گوجه فرنگی: 5

هر فیلمی شبیه به “گرما” برای کسانی که عاشق فیلم های جنایی هستند و از تماشای آن لذت می برند ، نعمت است. به پانچ خوش آمدید. جیمز مک آووی نقش یک پلیس را دارد که با یک مشکل داخلی مبارزه می کند و افکار خود را در پرونده ثبت می کند. مارک استرانگ یک دزد با اخلاق قوی است. از آن به بعد ، اگر می دانید ، به دیدن آن تشویق می شوید.

فیلم های مربوط به جنایتکاران زیرزمینی لندن به دلیل گای ریچی و تصویرسازی هایش شهرت جهانی پیدا کرده اند و اغلب به همان شیوه ساخته می شوند. اما به پانچ خوش آمدید ، این حس کاملاً جدیدی دارد و وقتی آن را تماشا می کنید ، فکر نمی کنید چند فیلم گای ریچی می بینید. صحنه سرقت با دقت طراحی شده و فیلم با حوصله و بدون زحمت کارگردانی شده است. McAvoy و Strong ستارگانی هستند که همه چیز را گرفته و چند عکس را بالاتر می گیرند و هر نمایشی که آنها را در کنار هم می بینید شما را هیجان زده می کند.

5. MENA

فیلم اکشن قرمز

  • محصول: 2010
  • داستان: روبرت شونتکه
  • بازیگران: بروس ویلیس ، مورگان فریمن ، هلن میرن
  • کاربران IMDb به فیلم نمره می دهند: 7 از 10
  • گوجه فرنگی: 5

آخرین باری که بروس ویلیس با یک فیلم خوب بازی کرد را به خاطر دارید؟ این ستاره اکشن مدت هاست در سال های اخیر بازی های نقش آفرینی مهم و قدرتمندی را ارائه می دهد ، اما این فیلم یکی از تلاش های آنها برای برانگیختن خاطرات خوب است. طی دو دهه گذشته ، جان مک کللان و دی هارد همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده اند و مردم بارها و بارها آنها را تماشا کرده اند و در بسیاری از سیستم عامل های آنلاین ظاهر شده اند. اما خود بروس ویلیس موفقیت چندانی نداشت و ترجیح داد فیلم های دوم و سوم را بازی کند و پولش را بگیرد و به دنبال زندگی اش باشد.

اما به نظر نمی رسد رد همان فیلم قبلی اش باشد. این فیلم که بر اساس DC Comics ساخته شده ، داستانی پر از احمقانه و حسی احساسی را روایت می کند و بروس ویلیس در نقش مورگان فریمن ، هلن میرن و جان مالکوویچ بازی می کند.

قرمز یک فیلم کمدی سرگرم کننده و جالب است که می توانید برای چند دقیقه از آن لذت ببرید. گروهی از کارآگاهان بازنشسته و سالخورده که دیگر مهارت ندارند اما در موارد سختی قرار می گیرند و به میدان جنگ باز می گردند. هیچ چیز شبیه به مشاجره هلن میرن و مورگان فریمن و جان مالکوویچ با بروس ویلیس نیست که از جنگ و بحث خسته شده است.

6. گرفتن Pelham123

فیلم اکشن پلهام 123

  • محصول: 2009
  • کارگردان: تونی اسکات
  • بازیکنان: دنزل واشنگتن ، جان تراولتا ، جیمز گاندولفینی
  • کاربران IMDb به فیلم امتیاز: 6.4 از 10 را می دهند
  • گوجه فرنگی: 5

بازسازی فیلم 1974 “Catching Pelham One، Two، Three” بی معنی به نظر می رسید ، اما انرژی افسار گسیخته تونی اسکات باعث شد که فیلم به یک فیلم شگفت انگیز برای کار تبدیل شود.

دنزل واشنگتن مانند فیلم بعدی اسکات ، غیرقابل توقف ، نقش یک مرد معمولی را به دام می اندازد که در شرایط سخت به دام افتاده است. به ناچار ، او باید با یک قطار کنترل نشده روبرو شود ، در اینجا با یک تروریست تراولتا جان ، که ظاهر یک استاد تهدیدآمیز نیز دارد.

تونی اسکات صدای مطمئن خود را از فیلم اصلی به زبان مدرن درآورده و تریلر شگفت انگیزی را از طریق تصاویر و ویرایش سریع به مخاطبان خود ارائه کرده است. تونی اسکات معمولاً دید خوبی از جهان و مردم نداشت ، بنابراین جالب بود که در این فیلم ما شاهد کار نیویورکی ها برای حل یک بحران بزرگ بودیم.

7. آنها را آزاد کنید (Shoot ‘Up)

آنها را به ویدیو بفرستید

  • محصول: 2007
  • کارگردان: مایکل دیویس
  • بازیگران: کلایو اوون ، مونیکا بلوچی ، پل جیاماتی
  • کاربران IMDb به فیلم امتیاز: 6.6 از 10 را می دهند
  • گوجه فرنگی: 5

همانطور که از عنوانش مشخص است ، Shooter پر از اکشن و عکسبرداری و همچنین شوخی های خنده دار و گیم پلی بیش از حد اعتیاد آور است. همه چیز دارای کیفیت انیمیشن و گرافیک است و چون عمداً به این روش انجام شده است ، ایده ها در جای مناسب قرار دارند و ما از دیدن آنها خوشحال می شویم. داستان او حتی دیوانه کننده است. کلایو اوون نقش یک قاتل را بازی می کند که تصمیم می گیرد از یک کودک در برابر گروهی از قاتلان حرفه ای محافظت کند.

البته ، علاوه بر صحنه های دیوانه وار و تیراندازی های غیرقابل توقف ، فیلم همچنین سعی می کند در قرار دادن سلاح ها و دسترسی آسان طنزآمیز به نظر برسد و بی تحرکی دولت در این مورد را به سخره می گیرد.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا