هنر و سینما

دانلود رایگان فیلم صادق کرده با کیفیت بالا

تماشای فیلم و انیمیشن همیشه یکی از سرگرمی های کودکان و البته بزرگسالان بوده است. هر ساله فیلم های زیادی ساخته می شوند که خیلی از آنها مناسب کودکان نیستند ولی خب فیلم های کودکانه زیادی هم ساخته می شوند. در سال 2019 تعدادی فیلم کودکانه پخش شدند که توجه افراد زیادی را به خود جلب کردند. این فیلم ها نه تنها مورد توجه کودکان، بلکه مورد پسند بزرگسالان نیز قرار گرفتند. ما در این پست از مجله اینترنتی پروماگ می خواهیم در مورد فیلم کودکانه سال های قبل هالیوود تا هم اکنون صحبت کنیم. اگر شما نیز می خواهید این فیلم ها را بشناسید و آنها را برای کودکان خود دانلود کنید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

اولین فیلم کودکانه این مقاله: A Monster In Paris (هیولایی در پاریس)

این فیلم در پاریس سال 1910 رخ می دهد، حضور یک هیولا در شهر پاریس که بچه ها و حتی بزرگترها را به وحشت انداخته، پلیس در پی این هیولاست تا او را دستگیر کند، اما امیل که یک فیلم ساز خجالتی و رائول یک مخترع است به همراه دوستان خود متوجه می شوند که او یک هیولای بی آزار است و قلبی مهربان دارد، حالا آنها در تلاشند تا پلیس را از این موضوع مطلع کنند، اما کاری از دستشان بر نمی آید تا اینکه از طریق یک خواننده معروف یک برنامه جهت معرفی این هیولای دوست داشتنی پیاده می کنند … ترسناک به نظر می آید، اینطور نیست؟ نه کاملا! این فیلم کاری می کند فرزند شما از تماشای آن لذت ببرد!

[دانلود فیلم هیولایی در پاریس دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 587 مگ]

[دانلود فیلم هیولایی در پاریس دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 858 مگ]

[دانلود فیلم هیولایی در پاریس دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 1.6 گیگ]

[تماشای فیلم بچه گانه هیولایی در پاریس دوبله فارسی بصورت آنلاین ]

نوشته های مشابه
  • معرفی و دانلود بهترین و تماشایی ترین فیلم های عاشقانه 2021


فیلم کودکانه شماره دو: Coco (کوکو 2017)

کوکو یکی از جذاب ترین و بامزه ترین انیمیشن هایی است که کودک شما می خواهد آن را تماشا کند، اما با این حال، در این فیلم هم شبح هایی وجود دارند. این فیلم کودکانه داستان یک پسر جوان را روایت می کند که به یک دنیای دیگر سفر می کند تا بتواند سرنوشتش را کشف کند، در این انیمیشن به زیبایی هر چه تمام تر از موسیقی، شخصیت های جالب و سرگرم کننده و صحنه هایی چشم نواز استفاده شده است.

[دانلود کوکو دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 701 مگ]

[دانلود کوکو دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 1022 مگ]

[دانلود کوکو دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 1.9 گیگ]

[دانلود کوکو دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 2.7 گیگ]


فیلم کودکان سوم: سریال بچه رئیس بازگشت به کار (The Boss Baby)

این فیلم کودکانه یکی از بهترین سریال های ساخته شده دریم ورکس است، بچه رئیس با برادر و شریک جرمش همچنان به تجارت سابق خود ادامه می دهد و مدیر کمپانی بیبی کورت است. این بچه ی مدرن امروزی قصد دارد به کمک تیمش یک ماموریت غیر ممکن را انجام دهد. این سریال یکی از جذاب ترین شخصیت های انیمیشنی را در خود جای داده است، بچه رئیس شخصیت محبوب کودکان دهه حاضر است.

دانلود کل سریال بچگانه بچه رئیس با دوبله فارسی


چهارمین فیلم کودکانه این مقاله: Scared Shrekless (شرک در جشن هالووین 2010)

فیلم کودکانه بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، انیمیشن آشنایی است که همه ما بی شک آن را تماشا کرده ایم! این انیمیشن همان شرک در جشن هالووین است که طرفداران زیادی دارد! در این جشن هالووینی شرک و خانوده اش باید در یک مسابقه شرکت کنند که در آن افراد با تعریف داستان های ترسناک باید یکدیگر را بترسانند! کم کم خانواده شرک دارند می ترسند ولی شرک اصرار می کند که هیچ چیزی نمی تواند غولی مانند او را بترساند زیرا “غول ها پادشاهان هالووین هستند”. آنها به زودی می فهمند که به اجبار باید شب را در قلعه جن زده بگذرانند و تا زمانی که برنده این مسابقه ترسناک تعیین نشده است، هیچکسی نمی تواند از این قلعه خارج شود…

دانلود مستقیم شرک در جشن هالووین دوبله فارسی


فیلم کودکانه پنجم: پایان خوش ناخوش Happily N’Ever After

این فیلم کودکانه یک فیلم خانوادگی در مورد زندگی دختری به نام الا که در یک قصر زندگی می کند است، الا آرزو دارد که روزی با شاهزاده ملاقات کند الا در قصر دوستی ندارد و تنها با ریک که در آشپزخانه کار می کند ارتباط دارد. ریک عاشق الا است اما این عشق را از او مخفی می کند ریک بدنبال این است که بداند چرا الا دوست دارد شاهزاده را ملاقات کند. در ادامه داستان الا متوجه می شود که چند نفر قصد دارند شاهزاده را از بین ببرند و کنترل حاکمیت سرزمین را بدست بگیرند، تنها راه مقابله با آنها کمک گرفتن از کتاب افسانه ای است ولی نامادری الا که یک جادوگر است قصد دارد این کتاب افسانه ای را از بین ببرد الا مانع او می شود …  در این انیمیشن شخصیت های حیوانی و هفت کوتوله حضور دارند که داستان را جذاب و مورد علاقه کودکان می کنند.

دانلود مستقیم پایان خوش ناخوش با کیفیت 720 و حجم 940 مگ دوبله فارسی


ششمین فیلم کودکانه این مقاله: Garfield 2 (گارفیلد 2)

گارفیلد گربه ملوس و شیطون بازگشته و در انگلستان به همراه دوست سگش اودی بدنبال صاحب خود می گردد، تااینکه بطور اتفاقی او با یک گربه اشرافی اشتباه گرفته می شود و سر از قصر بزرگ در می آورد، حالا گارفیلد در مقام گربه پادشاه به تمام حیوانات دستور می دهد و از اینکار خود لذت می برد تا اینکه …

[دانلود گارفیلد 2 دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 554 مگ]

[دانلود گارفیلد 2 دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 809 مگ]

[دانلود گارفیلد 2 دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 1.5 گیگ]

[دانلود گارفیل 2 دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 2.1 گیگ]

[گارفیلد 2 دوبله فارسی پخش آنلاین]


فیلم کودکانه شماره هفت: Luis & the Aliens (لوئیس و بیگانگان)

هنگامی که یک سفینه فضای در حیاط خانه لوئیس فرود می آید لوئیس متوجه می شود که در آن سه موجود فضایی بامزه و دوست داشتنی است طول نمی کشد که لوئیس و سه موجود فضایی با هم دوست های صمیمی می شوند لوئیس تصمیم می گیرد سفینه آنها را که در زمان فرود خراب شده تعمیر کند و قطعات مورد نیاز را برای آنها فراهم کند و موجودات فضایی برای قدردانی از او در مدرسه به لوئیس کمک می کنند.

دانلود مستقیم فیلم لوئیس و بیگانگان دوبله با کیفیت 720 و حجم 660 مگ انسور شده


هشتمین فیلم کودکانه این مقاله:‌ Sing (آوازخوانان)

داستان این فیلم کودکانه درباره یک کوالای مسن است که در یک شهر حیوانات انسان نما زندگی می کند، او برای نجات سالن تئاتر خود که توسط بانک در معرض تعطیلی قرار گرفته از تعدادی حیوان می خواهد که با موسیقی زنده رونق را دوباره به تئاتر او برگردانند ….

[دانلود انیمیشن آوازخوانان دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 717 مگ]

[دانلود آوازخوانان دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 1000 مگ]

[دانلود آوازخوانان دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 1.7 گیگ]

[دانلود آوازخوانان دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 2.7 گیگ]

[آوازخوانان دوبله فارسی پخش آنلاین]


فیلم بچگانه شماره نه: Pat and Mat (پت و مت 2019)

بسیاری از والدین بچه های امروز کارتون خنده دار و جذاب پت و مت را به یاد دارند و لحظات خوب و شادی را با این کارتون سپری کرده اند، در قسمت جدید این کارتون دو شخصیت خنده دار داستان در صدد رفع مشکلاتی هستند که خودشان بوجود آورده اند و با کارهای احماقانه و عجیب کودک شما را ساعت ها می خنداند …

[دانلود فیلم بچگانه پت و مت دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 502 مگ]

[دانلود فیلم بچگانه پت و مت دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 713 مگ]

[دانلود فیلم بچگانه پت و مت دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 1.6 گیگ]

[دانلود فیلم بچگانه پت و مت دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 1.4 گیگ]


دهمین فیلم کودکانه: Alvin and chipmunks  : The Squeakquel (آلوین و سنجاب ها : در اسکویتگل )

در این انیمیشن سنجاب ها پس از یک اتفاق به همراه دیو راهی بیمارستان می شوند، پس از درمان تصمیم می گیرند که گروه موسیقی خود را ترک کنند و به مدرسه بروند، اما در آنجا با نظر مدیر مدرسه وارد گروه موسیقی مدرسه در کنار سنجاب های دختر می شوند، علی الرغم میلی باطنی دوباره به همراه دخترها گروه جدیدی شکل می گیرد …

[دانلود آلوین و سنجاب ها اسکویتگل دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 514 مگ]

[دانلود آلوین و سنجاب ها اسکویتگل دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 750 مگ]

[آلوین و سنجاب ها اسکویتگل دوبله فارسی پخش آنلاین]

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا