هنر و سینما

۱۰ حفره‌ی داستانی بزرگ در فیلم‌های دنیای توسعه‌یافته‌ی دی‌سی


دنیای توسعه یافته دیسی مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است ، و در حالی که او در حال پیشرفت است ، نمی توان حفره های تاریخ را نادیده گرفت.

دیسی طی چند سال گذشته فراز و نشیب های زیادی داشته است ، و در حالی که شروع خوبی نداشت ، فیلم های اخیر سریعتر تولید شده اند و تجربیاتی را ارائه می دهند که طرفداران انتظار داشتند.

همانطور که گفته شد ، هرچه تعداد فیلم ها در دنیای سینما بیشتر باشد ، فاصله داستان بیشتر می شود. بقیه جهان مطمئنا سهم زیادی از این حفره ها دارند. در زیر لیستی از حفره ها و شکاف های ایجاد شده در جهان در حال توسعه در دسی آمده است.

10. به نظر می رسد که بتمن یک جاسوس شیطانی است

دیسی

در مورد اینکه بتمن کیست چیزی وجود دارد. البته اولین چیزی که مردم در مورد بتمن به آن فکر می کنند ابزارها و مکانیک های چشمگیر است. البته او همچنین یک جنگنده مجرد بسیار ماهر و محترم است.

اما حقیقت این است که بتمن بزرگترین کارآگاه جهان است. ظاهراً این عنصر در دنیای دیزنی نیز وجود دارد ، اما بارها و بارها به نظر می رسد که این نسخه از بتمن یک قدم از بقیه عقب است.

9. چگونه آکوامن و من از صحرای آفریقا بیرون آمدیم

دیسی

تمرکز آکوامن بر شخصیت منحصر به فردی است که نشان دهنده جایگاه واقعی او به عنوان رهبر آتلانتیس است.

ورود فیلم به اتاق آفریقا برای فیلم آسان نبود زیرا او و شریک جدیدش ، من ، مجبور به سفر به دور دنیا شدند.

آنها سرانجام به قلمرو ایالت رسیدند و نشانه هایی را دیدند که آنها را به سیسیل ایتالیا کشاند. هیچ توضیحی در مورد سرعت رسیدن آنها به محل ارائه نشد. حداقل می توان گفت که این تغییر ناخوشایند به نوعی هزینه هنگفتی برای نمایش محسوب می شود.

8. هیچ کس بازگشت کلارک کنت را زیر سوال نمی برد

دیسی

بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت پیچ و تاب جالبی دارد که منجر به مرگ سوپرمن می شود.

از لیگ عدالت ، سوپرمن زنده می شود و به شکست دارکساید کمک می کند. اما به نظر می رسد هیچ کس نمی پرسد چرا و چگونه کلارک کنت زنده ماند. به نظر می رسید که همه به نوعی با او موافق بودند.

7. حقیقت کابوس ها

دیسی

پس از تجربه کابوس ها و دیدن آینده غم انگیز بشریت زیر نظر Darkside ، بتمن تصمیم گرفت لیگ عدالت را ایجاد کند. کابوس ها آنقدر دردناک و دردناک بودند که بدون شک بتمن را متقاعد کردند که با دیگر قهرمانان کار کند.

حالا این کابوس ها فقط سوراخ های مصنوعی هستند. این دیدگاه کمی گمراه کننده است ، زیرا به نظر نمی رسد کشورهای توسعه یافته در آینده از این روش پیروی کنند. در حقیقت ، این جهان که در کابوس ها به تصویر کشیده می شود ، ممکن است هرگز شناخته نشود.

6. آکوامن اسرار بتمن را می داند

دیسی

وقتی بتمن شروع به جمع آوری تیم خود می کند ، او به دنبال آکوامن به یک روستای دورافتاده ماهیگیری می رود. به نظر می رسد که او به طور غیرقانونی به آنجا می رود و سالهاست که این کار را انجام می دهد.

آکوامن به صراحت گفت که می داند بروس وین بتمن است و هیچ مشکلی برای انتشار آن در ملاء عام ندارد. چگونه آکوامن این راز را از همه فهمیده است هرگز توضیح داده نشده است.

5. چگونه زئوس Temiskira و Diana را ایجاد کرد

دیسی

همه افسانه ها در مورد ایجاد آمازون ها در تاریخ پانتئون یونان گنجانده شده است. به طور خاص ، اساطیر آمازون نشان داده است که زئوس با نفس کشنده خود جزیره Temiskira را برای آنها ایجاد کرده است.

این یک شکاف کوچک در تولد زن شگفت انگیز ایجاد می کند. مادر دیانا توضیح داد که از زئوس بچه خواسته است و زئوس آن را به دیانا داد. اما وقتی این اتفاق افتاد ، ظاهراً زئوس قبل از ایجاد Temiskira درگذشت.

4. لهجه ای که می شنوم

دیسی

نسخه لیگ عدالت زک اسنایدر آن را کمی احیا کرده است. اسنایدر موفق به ایجاد یک دیدگاه منطقی شد که نگاه کردن به آن ناراحت کننده نبود و انتظاراتی را که مخاطب انتظار داشت ، داشت.

البته ، این بدان معنا نیست که کامل است. در لیگ عدالت زک اسنایدر حضور من بسیار زیاد است ، اما او لهجه انگلیسی دارد. این نکته در نسخه اول یافت نمی شود و در Aquaman ، که پس از وقایع در Justice League تنظیم شد ، این لهجه را ندارد.

3. حالا همه باید درباره زن فوق العاده بدانند

دیسی

علائم پنهان نقش مهمی در زندگی قهرمانان دارند. این سرقت از دوستان و خانواده آنها محافظت می کند ، در حالی که به آنها زمان کمی می دهد تا در هنگام مبارزه با هیولاها و هیولاها معتدل تر شوند.

در حال حاضر ، عموم مردم باید از شگفتی های زن بودن مطلع باشند. او هیچ کاری برای پنهان کردن هویت خود انجام نداد و در این مرحله برای او یک هدف کوچک به نظر می رسید. او محاسبه آن را بیهوده می داند.

2. لکس لوتر از آرخام فرار کرددیسی

Arkham Asylum جایی نیست که همه افراد عاقل بخواهند و به معنای واقعی کلمه مملو از بدترین و خطرناک ترین شرورانی است که بتمن با آنها روبرو شده است ، و در کشورهای توسعه یافته ، دیس لکس یکی از آنهاست. لوتر.

شکست لوتر در بتمن در مقابل سوپرمن: سپیده دم عدالت در Arkham زندانی شد و هیچ توضیحی در مورد چگونگی فرار وی و چرا بتمن از او پیروی نکرد.

1. Volco در آب زندگی می کند

دیسی

اقیانوس اطلس تمام زندگی خود را در دریا می گذرانند و دلیل واقعی آن این است که برای زنده ماندن نیاز به زندگی در آب دارند. اما پادشاهان آتلانتیک مانند آکوامن و من نیز در زندگی در خشکی مهارت دارند.

اما واضح است که مربی و حامی آکوامن ، ولکو ، در حالی که پادشاه نیست ، می تواند در خشکی زنده بماند. اگر دلیلی برای این وجود داشته باشد ، امیدوارم بعداً مورد بحث قرار گیرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا