هنر و سینما

سریع و خشمگین و دنیای ژوراسیک ممکن است تلاقی کنند


جاستین لین ، کارگردان “سریع و خشمگین 9” در مصاحبه اخیر خود در مورد احتمال وجود کراس اوور بین “سریع و خشمگین” و “دنیای ژوراسیک” صحبت کرد.

مجموعه فیلم های سریع و خشن با مسابقات اتومبیلرانی غیرقانونی و زندگی جوانان سرکش همراه بوده است ، اما این سریال به تدریج به واقعیت کمتری تبدیل شده و از بار واقعیت کاسته شده است. ، تصور و عجیب ساختن آن غیرقابل تصور است و حتی لی در مصاحبه اخیر خود در مورد احتمال انتقال سریع و خشمگینانه به مجموعه ای از فیلم های دنیای ژوراسیک گفت!

در پایان “دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده” دایناسورها وارد دنیای بشر شده اند و همه چیز برای نشان دادن برخورد موجودات پیش از تاریخ با هم در کنار هم قرار گرفته است. کالین ترورو ، کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک ، روی «دنیای ژوراسیک: قلمرو» کار می کند که قرار است در سال 2021 اکران شود و داستان انسان هایی را روایت می کند که با دایناسورها روبرو هستند.

یونیورسال پیکچرز این حق را دارد که این دو سریال را بسازد و به اشتراک بگذارد و اگر داستان آنها را بخاطر اتفاقات عجیب و سریع و خشمگین ببیند ، چطور؟ در مصاحبه ای با کلایدر ، جاستین لین ، کارگردان فیلم Fast and Furious 9 ، اظهار داشت: وقتی به قله رسیدید ، جایی دیگر برای رفتن وجود ندارد و زمان آن رسیده که شرکت نامه ها و مجموعه ها را اعلام و اعلام کنید. این همان کاری است که شرکت های برتر وقتی به حداکثر پتانسیل خود می رسند. تنها مانع بین این دو [تلاقی این دو سری فیلم] سوالاتی در مورد حقوق صاحبان استودیو و صاحبان استودیو وجود دارد. معمولاً آثار ترکیبی از استودیوهای مختلف هستند ، اما در این مورد هر دو مجموعه دارای Universal Pictures هستند و به همین دلیل من می گویم این امکان وجود دارد. “من به چیزی که چشم هایم را بسته ام نه می گویم.”

سریع و خشن

جان سینا قرار است نقش 9 ژاکوب تورتو ، برادر دومینیک (وین دیزل) و میا تورتو (جردن بروستر) را در فیلم سریع و خشمگین بازی کند. در آخرین نسخه های سری سریع و خشمگین ، شارلیز ترون همیشه شخصیت بدی بود ، اما به نظر می رسد ، در قسمت دهم این مجموعه ، هدایت تیمی از افراد شرور در داستان سینا را بر عهده دارد و چند ماه پیش در ” برنامه امشب با جیمی فلان ”. “سریع و خشن 9 مانند مجموعه ای از ویدئوهای قبلی خواهد بود که داستان قسمت های قبلی را به هم پیوند می دهد و به برخی از سوالات طرفداران پاسخ می دهد و همچنین سوالات جدیدی را مطرح می کند.”

دنیل کیسی ، معروف ترین نویسنده فیلمنامه علمی تخیلی “Kin” ، به همراه کریس مورگان به عنوان نویسنده نسخه جدید این مجموعه انتخاب شده اند. کریس مورگان مغز متفکر سریال سریع و خشمگین است و از سال 2006 با توکیو دریفت رهبر همه قسمت ها بوده است. گفته می شود ، جاستین لین نیز روی صندلی مدیریت سریع و خشمگین نشسته است.

در جدیدترین نسخه ها ، فیلم های این مجموعه از اصالت خود ، یعنی قصه گویی مفرح در دل رقابت غیرقانونی فاصله گرفته اند و بیشتر بر ارائه صحنه های اکشن سرگرم کننده تمرکز کرده اند ، بنابراین استقبال و ارزش این مجموعه تماشاگران حرفه ای فیلم هنوز باقی مانده اند ، اما دنباله ای سریع برای اکثر بینندگان بسیار مهم است و سوابق را در جعبه ای جداگانه قرار می دهند.

نبع :: فیلم کمیک بوک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا