برترین های کسب وکار ایرانیعلمی و پزشکی

بهترین ماسک موی داخل حمام چیست؟

ماسک مو چیست؟

به نقل از بهترین کراتین کار در تهران خانوم پریسا ظفری ماسک مو فراورده ای است که عمدتا در راستای استحکام و تقویت مو و ترمیم تارهای آسیب دیده آن عمل می کند. همچنین موخوره و سایر تخریب های ایجاد شده در بافت مو به دنبال استفاده از یک ماسک موی مناسب به حداقل خواهند رسید. ماسک مو انواع گوناگونی دارد. در ساده ترین حالت ماسک های مو را به دو دسته قابل استفاده در حمام و بدون نیاز به آبکشی تقسیم می کنند. ماسک مو هایی که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم از دسته محصولات مناسب برای استفاده در حمام می باشند. همچنین ماسک های مو بعد از کراتینه مو برای انواع گوناگونی از مو ها از قبیل موهای رنگ شده، موهای صاف، ماسک مو مناسب موهای فر، ماسک موی حجم دهنده و… طراحی و تولید می شوند.

رنگ زدن مو و دکلره چه آسیبی به موها می زند؟

رنگ کردن موها باعث تنوع و زیبایی آن ها می شود. اما عوارض ناشی از رنگ و دکلره کردن موها اجتناب ناپذیر است. هم چنین استفاده از سشوار و اتوی مو و سایر محصولات حرارتی به مرور موجب آسیب دیدن و از دست رفتن رطوبت طبیعی موها و در نتیجه شکنندگی آن ها می شوند. برای محافظت مو از این گونه آسیب ها محصولات مراقبتی گوناگونی در بازار موجود است که به شما کمک می کند طراوت و شادابی را به موهای خود باز گردانید و از آسیب بیشتر آن ها جلوگیری کنید. از انواع این محصولات می توان به شامپوها، کرم های مو، انواع ماسک مو و نرم کننده ها اشاره کرد.

ماسک مو چند نوع دارد؟

ماسک مو دارای دو نوع داخل حمام و خارج حمام می باشد. منظور از ماسک موی داخل حمام این است که این ماسک باید روی موهای خیس و تمیز، پس از شستشوی کامل با شامپو و آبکشی آن، به آرامی رو ی موها ماساژ داده شده و آبکشی مجدد شود. بسته به نوع و یا شرکت تولید کننده ماسک مو، مدت زمانی که لازم است ماسک مو روی موها بماند متفاوت خواهد بود. این زمان حدودا از 5 تا 15 دقیقه می باشد.

قبل از اقدام به خرید ماسک مو ابتدا جنس موی خود (خشک، چرب، شکننده و ضعیف، وز یا مجعد) را بشناسید و با توجه به آن ماسک موی مخصوص خود را تهیه کنید تا بهترین اثربخشی را ببینید. استفاده مداوم و پیوسته از ماسک مو رطوبت طبیعی را به موها باز می گرداند و اثرات ناشی از دوشاخه شدن مو یا همان موخوره را کاهش می دهد. درخشندگی و لطافت موها و هم چنین عدم گره خوردگی به هنگام شانه کردن از دیگر مزایای استفاده از ماسک موهاست.

تفاوت ماسک مو با نرم کننده در این است که ماسک های مو عموما دارای مواد مغذی مانند فیبر، پروتئین، سیلیکون و انواع ویتامین ها هستند که از ریزش و کدر شدن و شکنندگی موها جلوگیری می کنند. برندهای متنوعی این محصول پرطرفدار را تولید می کنند که در ادامه با 9 ماسک موی محبوب آشنا می شوید.

با 9 ماسک موی محبوب آشنا شوید

امروزه محصولات نئودرم به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا طرفداران زیادی بین افراد پیدا کرده اند. ماسک موی نئودرم نیز یکی دیگر از محصولات این برند است که با بهره گیری از نوین ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و به علت داشتن عصاره آرگان، ترکیبات ویتامینه و لینولئیک اسید تاثیر قابل توجهی در بهبود و حفظ کیفیت مو از خود نشان می دهد.

این محصول ترمیم کننده و مرطوب کننده ساقه مو بوده، سبب افزایش استحکام تار های مو شده و مو خوره ها را نیز به حداقل می رساند. همچنین با استفاده منظم و اصولی از این محصول نرمی و رطوبت مو به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت.  این محصول برای خانم و آقایان و همچنین تمامی انواع مو ها مناسب بوده و با بهره گیری از ترکیبات موثری از قبیل کراتین هیدرولیز شده، روغن آرگان، شی باتر، روغن بادام شیرین، روغن زیتون، روغن کرمبیسول، گلیسیرین، سرامید وگوار می تواند عملکردی فوق العاده در راستای تقویت مو و حفظ سلامتی آن از خود نشان دهد.

لازم به ذکر است که روغن های به کار رفته در فرمولاسیون این محصول به حفظ رطوبت و درخشان شدن مو کمک کرده و موخوره های ناخواسته به واسطه وجود عصاره آرگان در این ماسک مو به مرور از بین خواهند رفت. ویژگی قابل توجه دیگر این ماسک مو قابلیت استفاده از آن پیش از پروسه هایی همچون سشوار کشیدن و یا اتو کردن مو می باشد و آسیب دیدگی مو به دنبال گرما پس از استفاده از این محصول به حداقل خواهد رسید.

 ماسک موی بیول یکی از بهترین و کامل ترین محصولات در زمینه تقویت مو می باشد.

در تهیه این محصول از ویتامین های A، B و C استفاده شده است. همچنین عصاره هایی گیاهی از قبیل عصاره آلوئه ورا و روغن آرگان نیز در فرمولاسیون این محصول به چشم می خورند که سبب افزایش کارایی آن می گردند. وجود این ترکیبات در ماسک موی بیول سبب تحریک بازسازی سلولی و افزایش شادابی و طراوت پوست می گردد.

همچنین این ماسک مو به خوبی می تواند تار های آسیب دیده مو را بازسازی نموده و آنها را تقویت نماید. با توجه به موارد یاد شده ماسک موی بیول می تواند برای افرادی که موهایی آسیب دیده و شکننده دارند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

 ماسک موی لافارر از جمله محصولات برتر در زمینه تقویت مو می باشد که در تهیه آن از عصاره های گیاهی متعددی از قبیل روغن نارگیل، عصاره آلوئه ورا، عسل، روغن زیتون و… استفاده شده است.

این محصول برای تمامی انواع مو و همچنین برای خانم ها و آقایان مناسب می باشد.

استفاده اصولی و مداوم از این محصول سبب افزایش حالت پذیری مو و تقویت سلامت آن شده و همچنین مقاومت مو را نسبت به حرارت افزایش می دهد و این محصول را برای آن دسته از افرادی که از سشوار و اتوی مو زیاد استفاده می کنند به انتخابی خوب تبدیل می کند.

همچنین گره های ایجاد شده در مو و موخوره های ناخواسته به دنبال مصرف این محصول به حداقل خواهند رسید.

 ماسک موی شون یک محصول بسیار قدرتمند و فوق العاده برای تمامی انواع مو و به خصوص آن دسته از موهایی می باشد که به علت جنس نامناسب، آسیب های محیطی و رنگ کردن های مداوم تخریب شده اند.

وجود عصاره هایی از قبیل جینسینگ و کراتین در فرمولاسیون این محصول سبب بازسازی، تقویت، درخشندگی و لطافت مو شده و همچنین الکتریسیته ساکن ایجاد شده در میان تارهای مو را به حداقل می رساند.

استفاده از این ماسک مو به صورت دو بار در هفته در کنار یک شامپوی مناسب به شما کمک خواهد کرد که موهایی مستحکم، درخشنده و سالم داشته باشید!

 این ماسک موها را تقویت می کند به طوری که در مقابل آسیب های روزانه ی شیمیایی و فیزیکی مقاوم باشد. ماسک مو گلیس تاثیری عالی و بسیار محسوس روی موها دارد که پس از چندبار استفاده این تاثیر را احساس خواهید کرد.

  ماسک ترمیم و تغذیه کننده موهای آسیب دیده سومین محصول در ترتیب استفاده ی این سری بعد از شامپو و نرم کننده است که علاوه بر ترمیم، موها را تقویت نیز می کند و باعث نرم شدن و براقی موها می شود. این ماسک مغذی با استحکام بخشی و افزایش دهندگی انعطاف مو به بازسازی و ترمیم موها می پردازد.

 ماسک ترمیم کننده ی لورآل با ایجاد لایه ای بر روی تارهای مو از آن ها در برابر عوامل فیزیکی مراقبت می کند و با نفوذ به عمق مو لطافت و نرمی موها را میسر می کند. با استفاده مداوم از سری محصولات ترمیم کننده ی لورآل موخوره یا همان دو شاخه شدن نوک مو رفته رفته ترمیم می شود اما نباید فراموش کرد که محصولات موضعی لورآل تا حد زیادی می توانند مشکل مو را برطرف کنند ولی برای آسیب های شدید و یا مواردی که علت آن بیماری بوده ممکن است زمان و یا میزان تاثیر بالا نباشد و باید تحت درمان داروهای خاص و با نظر پزشک بود.

  ماسک موی احیا کننده و مغذی نلی علاوه بر عصاره ی سیب سبز حاوی کراتین و روغن آووکادو است که به نرمی، صاف شدن و تغذیه ی مو کمک زیادی می کند. ماسک سیب سبز نلی به موها انرژی بخشیده و باعث می شود موها براق و ابریشمی شوند و بافتی مانند تار و پود های حریر داشته باشند. مواد موثری که در این ماسک وجود دارد می توانند به عمق تارهای مو نفوذ کنند و به احیای موها کمک کنند. این ماسک مو باید بعد از اینکه موها شامپو زده شد، استفاده شود و بعد از اینکه چند دقیقه بر روی موها ماند آبکشی شود.

 مواد ماسک را بهتر است 2 تا 5 دقیقه بر روی مو با ملایمت ماساژ داده و آبکشی کرد. این ماسک یک ترمیم کننده و احیا کننده ی ساقه ی مو به حساب می آید. جینسینگ گیاهی با فواید درمانی بسیار زیاد است که یکی از آن ها مقابله با ریزش مو و کمک به پوست های خشک است.

 ماسک موی بیول  با حجم 800 میلی لیتر انتخابی مناسب برای ترمیم و بازسازی موی سر است. بیول پس از استفاده، درخشانی و براقی موها را هم به دنبال دارد و با ترمیم و بهتر کردن حالت موها، می تواند موهایی زیبا، براق، سالم و خوش حالت به وجود آورد. افرادی که موهایی خشک و آسیب دیده دارند که نیاز به ترمیم دارند، بهتر است از ماسک موی بیول به صورت مداوم استفاده کنند.

بهترین ماسک موهای داخل حمام (آبکشی)

یک ماسک مو با توجه به ترکیبات و موادی که در تولید آن بکار برده شده است می تواند فواید زیادی برای موهای شما داشته باشد. امروزه ماسک موهای بسیاری در فروشگاه های آرایشی و بهداشتی عرضه می شود که به راحتی می توانید آن ها را خریداری کنید.

در مقاله پیش رو از مجله داروخانه اینترنتی مهتاطب، شما را با بهترین ماسک موهای داخل حمام (ماسک موی آبکشی) آشنا می کنیم و نگاهی به ترکیبات و مزایای آن ها می اندازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول مراقبت از مو تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ماسک مو و انواع آن

قبل از آشنایی با بهترین ماسک موی داخل حمام بهتر است با انواع این محصول مراقبتی مو بیشتر آشنا شوید تا بتوانید گزینه مناسبی برای موهای خود انتخاب کنید. به طور کلی دو نوع ماسک مو در بازار موجود است: ماسک موی آبکشی و غیر آبکشی. ماسک موی آبکشی که به ماسک موی داخل حمام معروف است، باید داخل حمام و بعد از شستشوی سر مورد استفاده قرار گیرد و بعد از چند دقیقه آبکشی شود. ماسک موی غیر آبکشی که به ماسک موی بیرون از حمام معروف است و باید کمی موها خشک یا کاملا خشک باشند تا بتوانند تاثیر بیشتری بگذارند. اینگونه ماسکها نیاز به آبکشی ندارد.

اما هر یک از آن ها بر اساس نیاز مو دسته بندی های متفاوتی دارند. شما باید با توجه به جنس و وضعیت حال حاضر مو اقدام به خرید این محصول کنید. دسته بندی ماسک موها به صورت زیر است:

1) ماسک موی تقویت کننده مو

2) ماسک موی مناسب موهای فر و حالت دار

3) ماسک موی مناسب موهای رنگ شده

4) ماسک موی مناسب موهای آسیب دیده

5) ماسک موی مناسب موهای ضعیف و نازک

6) ماسک موی مناسب موهای کدر و بی روح

7) ماسک موی مناسب موهای نازک و شکننده

مزایا و کاربرد ماسک موی آبکشی

همان طور که اشاره شد ماسک مو دو مدل دارد و در این مقاله بهترین ماسک موی داخل حمام را بررسی می کنیم. اصولا این مدل از ماسک موها غلیظ هستند و حالتی کرمی دارند. نحوه استفاده از آن ها به این صورت است که بعد از شستشوی کامل مو مقدار مناسبی از ماسک را بر روی ساقه موها ماساژ دهید و اجازه دهید بین 3 تا 10 دقیقه بر روی آن ها باقی بماند (زمان دقیق روی بسته نوشته شده است).

ماسک موی داخل حمام این قابلیت را دارد که عمیقا به تارهای مو نفوذ کند و آن ها را آبرسانی کند. این کار علاوه بر افزایش لطافت و صافی مو، مواد مغذی مورد نیاز آن را نیز تامین می کند و باعث آبرسانی عمیق می شود. این محصول همچنین با نفوذ بالا خود می تواند نواحی آسیب دیده مو را ترمیم کند و شادابی و طراوت از دست رفته آن را بازگرداند.

پرسش و پاسخ

آیا ماسک مو می تواند جایگزین شامپو باشد؟

خیر. ماسک مو محصولی است که باید در کنار مو و در راستای تقویت بیشتر تارهای مو استفاده شود و استفاده از آن به تنهایی و یا حذف کردن شامپو از روتین مراقبت از مو راهکار مناسبی نیست و ممکن است در دراز مدت سبب آسیب رسیدن به مو شود.

آیا طی هر بار شستشوی مو با شامپو باید از ماسک مو نیز استفاده نمود؟

خیر. استفاده از ماسک مو به صورت 2 الی 3 مرتبه در طی هفته کافی بوده و افزایش دفعات مصرف از این قبیل محصولات تاثیر چندانی در کیفیت مو ندارد.

تفاوت نرم کننده مو با ماسک مو چیست؟

مهم ترین ویژگی یک نرم کننده مو آب رسان بودن آن است. در حالی که ماسک مو عموما به منظور ترمیم و تقویت تار های مو به کار می رود. گرچه هم نرم کننده مو و هم ماسک مو سبب افزایش لطافت و درخشندگی مو می گردند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا