هنر و سینما

خلاصه داستان فیلم قهرمان اصغر فرهادی منتشر شد


کمتر از یک ماه به نمایش فیلم قهرمان اصغر فرهادی در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن باقی مانده است. ارسال شده توسط فرهادی

اصغر فرهادی فرایند ساخت و تهیه فیلم قهرمان را تقریباً بی صدا و به دور از سر و صدا انجام داد. تا کنون ، تقریباً هیچ اطلاعاتی از روند داستان و شخصیت فیلم در دسترس نیست ، اما Memento Films و وب سایت ایتالیایی Cinematographo روند داستان را با علاقمندان فیلم به اشتراک گذاشته اند. خلاصه داستان منتشر شده توسط Memento Films به شرح زیر است: “جوانی به نام” رحیم “به دلیل بدهی غیرقابل تحمل در زندان است. در مدت دو روزی که او در غیاب است ، سعی می کند وام دهندگان خود را متقاعد کند تا شکایت خود را در قبال آن ثبت کنند. برای قیمت پایین تر. “اما همه چیز آنطور که او امیدوار بود پیش نمی رود.”

خلاصه داستان سینماتوگراف از داستان با جزئیات بیشتری است که می توانید در زیر نیز بخوانید: “داستان قهرمان درباره مردی است که به دلیل بدهی زندانی شده است. وقتی چند روز استراحت می کند ، متوجه می شود که یک گونی پیدا کرده است. دوستش پر بود اما تصمیم گرفت از این پول برای بازپرداخت بدهی های خود استفاده نکند. “با انتشار اخبار رفتارهای فداکارانه او در شهر ، او تبدیل به یک شخص مشهور شد و همسایگانش برای کمک به او کار کردند.”

محسن تنابنده ، امیر جدیدی ، فرشته صدر ارفایی و سارینا فرهادی اولین بازیگران فیلم قهرمان بودند و علاوه بر این بازیگران ، فرهادی شیرازی نیز از اخبار استفاده می کرد. این فیلم اولین نمایش خود را در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن آغاز می کند. جشنواره فیلم کن امسال از 15 تا 26 ژوئیه ، کمی دیرتر از حد معمول به دلیل تولد ویروس کرونا ، برگزار می شود.

در دهه گذشته ، اصغر فرهادی برای فیلمهای “جدایی نادر از سیمین” و “فروشنده” در سالهای 2011 و 2017 و در سال 2016 برای فیلم “فروشنده” برنده جایزه اسکار بهترین فیلم بین المللی (قبلا زبان خارجی) شده است. فیلمنامه جشنواره فیلم کن را دریافت کرد. به همین دلیل است که بسیاری از تماشاگران سینما در حال حاضر منتظر موفقیت قهرمان در جشنواره و رویداد فیلم 2021 هستند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا