هنر و سینما

دانلود فیلم سگ بند با بازی بهرام افشاری

به گزارش خبرگزاری ای بی سی مگ، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم سگ بند به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و کارگردانی مهران احمدی موافقت کرد.

«سگ بند» آخرین بازی سیروس گرجستانی در سینما و دومین ساخته مهران احمدی بعد از «مصادره» است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده‌است؛ هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

امیر جعفری، بهرام افشاری، مهران احمدی، نازنین بیاتی، بهاره کیان‌افشار، ناهید مسلمی، سعید امیرسلیمانی، میرطاهر مظلومی، سیامک صفری، عزت‌الله مهرآوران، ویدا جوان نام‌های اصلی ایفاگر نقش‌های این فیلم را تشکیل می‌دهند.

۵۸۵۸


قبل از دانلود فیلم سگ بند، کمی به بررسی و آشنایی با این مجموعه طنز سینمایی می پردازیم. کارگردانی این فیلم را مهران احمدی برعهده داشته است و تهیه کننده فیلم سگ بند نیز محمدحسین قاسمی بوده است. این فیلم در نوروز 1400 در سینماها به اکران درآمد و با فروش خوب خود در بالای لیست اکران نوروزی، بالاتر از سایر رقبا قرار گرفت. مهران احمدی که پیش از این، با فیلم مصادره روی پرده سینما ها بود، به خوبی نشان داده است، که قوائد کمدی پرفروش را می داند.

دانلود فیلم سگ بند دی دی فیلم

در خلاصه داستان آمده است، که “هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.” داستان در مورد یک کشتی گیر سابق، (فردین) با بازی امیر جعفری است، که برای پولدار شدن به دنبال تشکیل گروه است و در این مسیر با دوست خود (ابراهیم) با بازی مهران احمدی و برادر خود (فرزاد) با بازی بهرام افشاری همراه می شود و برای این منظور از ایران خراج می شوند و در ادامه داستان با چالش هایی رو به رو می شوند، که سکانس های طنر را پیش می آورد.

بازیگران فیلم کمدی سگ بند

قبل از دانلود فیلم سگ بند، بهتر است بدانید که این فیلم ژانری کمدی دارد و بازیگران طنزپرداز مطرحی هم چون امیر جعفری، مهران احمدی، بهرام افشاری، مرحوم سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور و… به ایفای نقش در فیلم سگ بند پرداخته اند. به سبب حضور این طنرپردازان موفق، سگ بند با استقبال خوبی همراه شد و فروش فوق العاده ای در اکران خود داشت و بازی موفق امیر جعفری و بهرام افشاری از نقاط قوت فیلم می باشد.

فیلم سگ بند از جمله فیلم هایی است، که به واسطه ژانر طنزی که دارد، مخاطبین را به سمت خود جلب کرده است و توانسته است که فروش فوق العاده ای را داشته باشد و پرفروش ترین فیلم اکران نوروز شده است. این فیلم پس از گذشت سه روز از اکران، با فروش 1 میلیاردی با اقتدار، بالاتر از موقعیت مهدی 500 میلیونی و شادوران 450 میلیونی قرار گرفت.

نقد فیلم سگ بند

برای دانلود فیلم سگ بند، به بررسی نقد فیلم سگ بند می پردازیم. سگ بند نام یک فن کشنی است. واکنش های ضد و نقیضی در مورد فیلم سینمایی سگ بند، از طرف منتقدان و مخاطبان ارئه شده است، که برخی آن را کمدی سخیف در ادامه فیلم های کمدی ضعیف دهه های اخیر می دانند، که تنها با تکیه بر بازیگران و دیالوگ ها و صحنه هایی که ایجاد می کنند، سعی در به زور خنداندن مخاطب دارند و محتوا و داستان خاصی برای ارائه ندارند.

از طرف دیگر، برخی از منتقدان، آن را یک کمدی خلاق می دانند، که بدون استفاده از شوخی های جنسی و سیاسی، با دنبال کردن قصه ای کمدی و در عین حال درام، مخاطب را به خنده وا می دارد. و در طول روایت داستان، با ریتم خوب خود، بر خلاف دیگر آثار کمدی این روزها، توانسته نظر مردم و برخی از منتقدان را برای تماشا جلب کند.

این فیلم، مسیر هوشمندانه ای را در پیش می گیرد و به جای اینکه، فرزاد را تحت تاثیر فردین قرار دهد، کاری می کند که فردین تحت تاثیر فرزاد قرار بگیرد. اتفاقا، این تاثیر و الگوگیری بسیار واقع گرایانه است؛ چرا که تجربه ثابت کرده خیلی اوقات برخلاف تصور عموم، بچه های بزرگتر از بچه های کوچکتر الگو می گیرند. به طور کلی، در پایان نقد فیلم سگ بند به این نتیجه می رسید، که در فیلم های کمدی اخیر، سگ بند می تواند جایگاه موفق و ویژه ای داشته باشد.


داستان فیلم ایرانی سگ بند

برای دانلود فیلم سگ بند بهتر است با داستان آن آشنا شوید. داستان فیلم در رابطه با مردی می‌باشد که قبلا کشتی‌گیر بوده است. امیر جعفری که یکی از ستارگان سینما می‌باشد، این نقش را بازی می‌کند. او برای ثروت‌مند شدن، تصمیم می‌گیرد که با دوستش نقشه‌ای برای پول‌دار شدن بکشند. جالب است بدانید که مهران احمدی، کارگردان این فیلم، نقش دوست امیر جعفری را بازی می‌کند.

با دانلود فیلم سگ بند متوجه می شوید که در همین حین، شاگرد امیر جعفری که نقش او را بهرام افشاری بازی می‌کند، به او پیشنهاد سفر خارجه را می‌دهد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که به ارمنستان بروند و پول‌دار شوند. داستان زمانی جذاب می‌شود که اتفاقات جالبی در ارمنستان برای آن‌ها می‌افتد. اتفاقات پرفراز و نشیب این فیلم، قطعا خنده را مهمان لب‌هایتان می‌کند.

بیوگرافی بازیگران فیلم سگ بند

بیوگرافی امیر جعفری

پیش از دانلود فیلم سگ بند امیر جعفری یک هنرپیشه اهل ایران است که به بازی در فیلم‌های کمدی، بسیار معروف است. او تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مدیریت ادامه داد. جالب است بدانید که علی‌رضا جعفری، بازیگر جوان صداوسیما، برادرزاده امیر جعفری می‌باشد. همسر آقای امیر جعفری، ریما رامین‌فر است که حدود 4 سال از او بزرگ‌تر است.

ریما رامین‌فر با سریال پایتخت بسیار معروف شد که همه او را با نام هما می‌شناسند. امیر جعفری در سال 1380 وارد سینما شد. اولین تجربه بازی او فیلم سینمایی نان، عشق، موتور 1000 می‌باشد. او در همین فیلم با ریما رامین‌فر آشنا شد.

بازی هنرمندان فیلم سگ بند

با دانلود فیلم سگ بند در مورد بازی افراد در این فیلم آشنا می شوید. امیر جعفری و بهرام افشاری به عنوان دو نقش اصلی، می درخشند و در نقش هایشان فرو رفته اند. شیمی بین این دو نفر خیلی خوب از آب در آمده و جای تحسین دارد که در فیلم سگ بند، از ترکیبی تازه استفاده شده (قبلا امیر جعفری و بهرام افشاری را آنچنان کنار هم ندیده بودیم) و کارگردان با تنبلی سراغ زوج های معروف نرفته (مثلا اخیرا مدام سام درخشانی و پژمان جمشیدی را کنار هم می بینیم). همچنین زنده یاد سیروس گرجستانی به عنوان آخرین حضورش در یک فیلم سینمایی، شاید چندان متفاوت ظاهر نشده باشد، اما به یاد ماندنی است.

با دانلود فیلم سگ بند متوجه می شوید که سایر بازیگران نیز در دقایقی که حضور دارند، عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد؛ ولی از آنجا که داستان کاملا روی فردین و فرزاد تمرکز کرده و مشغول پردازش به شخصیت و رابطه آنها با هم است، بقیه فرصت آنچنانی برای درخشش ندارند. البته، منظورم این نیست که سایرین حضور بی فایده ای دارند و شخصیت هایشان در طول داستان فراموش می شود.

در واقع، با دانلود فیلم سگ بند متوجه می شوید که داستان فیلم سگ بند، بیشتر از هر چیز دیگری، درباره مسیری است که دو برادر طی می کنند. بنابراین، زمانی که نیازی به یک کاراکتر نیست، خیلی نامحسوس از مرکز توجهات کنار می رود و به عبارت دیگر، بلاتکلیف نمی ماند.

با دانلود فیلم سگ بند متوجه می شوید که بلاتکلیفی شخصیت ها، مشکلی است که در بسیاری از فیلم ها و سریال های ایرانی دیده می شود. گاهی اوقات، یک شخصیت صرفا برای گفتن یک جوک بامزه خلق می شود و بعد از اینکه وظیفه اش را انجام می دهد، تیم فیلمنامه دیگر نمی داند با او چه کار کند و بنابراین بدون اینکه از آن شخصیت بهره ای بگیرد، مدام او را بی هدف و بیهوده به اینور و آنور می کشاند. خوشبختانه، این اتفاق در فیلم سگ بند نیفتاده و هر کدام از کاراکترها، نقشی کلیدی در داستان ایفا می کنند و حضورشان، در اغلب اوقات، مثل یک وزنه اضافی حس نمی شود.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا