هنر و سینما

«کارآگاه محله‌ی چینی‌ها ۳» رکورد افتتاحیه‌ی «انتقام‌جویان: پایان بازی» را شکست


“کارآگاه چارک چینی 3” با وجود جهانی شدن ویروس کرونا و کاهش فروش فیلم در اکثر کشورهای جهان ، موفق شد هفته گذشته موفق ترین فیلم سینمایی خود را ثبت کند ، که برنده “انتقام جویان: پایان بازی” شد. ”آخر هفته گذشته

انتقام جویان: پایان بازی در همه زمینه ها موفقیت بزرگی برای استودیو مارول بود. بیست و دومین فیلم مارول به پرفروش ترین فیلم تاریخ تبدیل شد و دید خوبی از طرفداران قهرمان را به خود جلب کرد. پایان بازی بیش از 2،790 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است و پس از 10 سال با “آواتار” تحسین شده جیمز کامرون ، لیست محبوب ترین فیلم های تاریخ را به پایان رساند. همچنین 500 میلیون دلار سریعتر از هر فیلم دیگری به دست آورد و بهترین رکورد بوکس را شکست. هیچکس انتظار نداشت که فیلم در زمان شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینما رکوردهای فروش را بخواند ، اما کارآگاه محله چینی ها 3 با هزینه 389 میلیون دلار در پایان ، جمعیت غیر منتظره را شگفت زده کرد. اولین هفته در چین.

پیش از این ، رکورد انتقام جویان برای بهترین افتتاحیه 357 میلیون دلار بازی را در ایالات متحده به پایان رساند ، اما چینی ها به هالیوود رسیدند. مجموعه کمدی “کارآگاه محله چینی ها” در چین بسیار محبوب است و قسمت دوم این مجموعه 540 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت ، اما اکران بازی کارآگاه چینی 3 همزمان با کاهش محدودیت ها در چین بود. فرار از قرنطینه خانه فیلم سینمایی «کارآگاه محله چینی ها» در سال 2015 با بودجه 15 میلیون دلار فیلمبرداری و منتشر شد و در چین 125 میلیون دلار فروخته شد و از تعداد بینندگان فراتر رفت. چن شیچنگ کارگردانی و نویسندگی هر سه فیلم را بر عهده داشته است.

هالیوود ریپورتر در گزارشی از وضعیت جعبه در سال 2020 گزارش داد که فروش فیلم در سینماهای آمریکا به پایین ترین سطح خود در 40 سال گذشته رسید. برآوردهای اولیه نشان می دهد که فروش بلیط در آمریکای شمالی در سال گذشته به 2.3 میلیارد دلار رسیده است. این فیلم 11.9 میلیارد دلار در گیشه ایالات متحده در سال 2019 به دست آورد. در بازار بین المللی نیز شاهد کاهش چشمگیر قیمت نسبت به سال گذشته بودیم ، اما به دلیل کنترل کرونا در کره جنوبی ، ژاپن و چین و افتتاح سینماهای آنها در اواخر سال 2020 ، فروش فیلم در شرق آسیا بهبود یافته است. رشد ادامه دارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا