هنر و سینما

دانلود فیلم سگ بند زرد فیلم

سریال های نوروزی نمایش خانگی پخش شد. از این سریال های نوروزی می توان ساخت ایران 3 و راز بقا اشاره کرد. سریال جیران و جوکر نیز پخش ان ادامه دارد و شما میتوانید از زردفیلم آن ها را دنبال کنید.

از سال ۱۳۸۹ که اولین سریال تولید شده مختص شبکه نمایش خانگی توزیع شد تا امروز این شیوه نوظهور پخش فیلم و سریال، فراز و فرود زیادی داشته است. در ابتدا کسی چندان شبکه نمایش خانگی را جدی نمی‌گرفت، به نظر می‌آمد آن دسته از سریال های ایرانی جدید در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شوند که از لحاظ کیفی به شبکه‌های تلویزیونی راه پیدا نکرده‌اند.

معرفی سریال ساخت ایران 3

معرفی سریال ساخت ایران 3 فصل اول سریال در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی محمدحسین لطیفی است و فصل دوم آن به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است. بهمن گودرزی که ساخت فصل سوم را آغاز کرده است در کارنامه کاری خود فیلم‌های «شیش و بش»، «آتیش بازی» و «ثبت با سند برابر است» را ساخته و این سریال نخستین تجربه او در نمایش خانگی است.

کارگردان: بهمن گودرزی

تهیه کننده: سید امیر پروین حسینی

نویسنده: امیر عربی

ژانر: کمدی

زمان پخش: زمستان ۱۴۰۰

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود ساخت ایران 3

معرفی سریال راز بقا

کارگردان: سعید آقاخانی

نویسنده: امیر وفایی

بازیگران سریال

بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی نسب، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی بازیگران این سریال هستند.

نقش اصلی این سریال جوانی است به نام رحیم که نقش آن را بهرام افشاری برعهده دارد . نقش برادر او را هم در این سریال حسن معجونی بازی می کند.

برای دانلود این سریال روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال راز بقا

معرفی فیلم نوروزی سگ بند

فیلم سگ بند به کارگردانی مهران احمدی یکی از کمدی ترین سریال های سینما در سال 1401 است. بازیگران اصلی این فیلم بهرام افشاری و امیر جعفری است. این فیلم آخرین یادگار سیروس گرجستانی نیز می باشد.

فیلم سینمایی سگ بند (یکی از فنون کشتی پهلوانی) ، نام فیلمی کمدی ، درام – اجتماعی به کارگردانی مهران احمدی تولید گردیده است.همچنین فیلمبرداری سگ بند چند وقتی هست که شروع شده و قطعا اولین اکران این فیلم کمدی و پربازیگر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۹۸ خواهد بود.

ژانر : اجتماعی ، کمدی

سال انتشار : ۱۴۰۰

برای دانلود این فیلم روی لینک زیر کلیک کنید.

فیلم سگ بند

هر فصل 4 قسمت است و هر قسمت یک ساعت. در هر فصل هشت بازیکن رقابت می‌کنند. در فصل 5 این نمایش مجید واشقانی ، پژمان جمشیدی ، اکبر عبدی ، سیروس میمنت ، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی و یک هنرمند دیگر کمر همت به خنداندن یکدیگر بسته‌اند.

درباره سریال جوکر

این مسابقه در ۱۶ ساعت اول پخش خود، رکورد تماشای یک مجموعه نمایش خانگی را به نام خودش ثبت کرده است. سریال جوکر ایرانی در ۱۶ ساعت اولیه انتشارش به رکورد ۱۰ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۸۰ دقیقه تماشا رسید.

برای دانبود فصل پنجم و تمامی فصل ها روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل پنجم جوکر

شب های مافیا نوروز 1401

شب های مافیا برنامه یا رئالیتی‌‌شو جدید نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی سعید ابوطالب است. سریال شبهای مافیا هر هفته از زرد فیلم منتشر میشود و لیدر و برگزار کننده بازی مافیا در هر بازی محمدرضا علیمردانی است.

در این سریال ، در هر فصل یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ، ۱۲ نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می‌کند و آن‌ها به اتفاق شخص دعوت کننده که در بازی به او لیدر یا برگزار کننده می‌گویند بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. در هر سه بازی لیدر و برگزار کننده بازی محمدرضا علیمردانی است.

 

 

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا