هنر و سینما

دانلود فیلم سگ بند لوین فیلم

سریال کمدی آفتاب پرست «Chameleon Series‌»به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در سال 1401 تهیه و تولید شده است. نام پیشین این سریال کمدی و پرستاره ابتدا جواد پورشه بود که بعدها به نام آفتاب پرست تغییر کرد. در کارنامه حرفه ای برزو نیک نژاد سریال هایی چون دردسرهای عظیم، پنچری، ساخت ایران 2 و دودکش 2 به چشم می خورد. او فیلم های موفقی مانند زاپاس و لونه زنبور را نیز در پرونده کاری خود کارگردانی کرده است.برزو نیک نژاد که تجربه ساخت سریال کمدی سریال ساخت ایران 2 را در نمایش خانگی دارد در دومین مجموعه خود در نمایش خانگی، داستانی طنز را به همراه بازیگران مطرح تصویر می کشد. پژمان جمشیدی در دومین سریال نمایش خانگی خود بعد از خوب بد جلف رادیو اکتیو، بار دیگر ژانر کمدی را تجربه می کند.

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 13 سیزدهم

سریال آفتاب پرست با موضوع کمدی محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، این کارگردان 50 ساله متولد گرگان که در رزومه کاری خود سریال ایرانی با موضوع طنز را تا پیش از در شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی کارگردانی کرده است که تمامی سریال های او یکی از یکی موفق تر بوده و توانسته اند کاربران را به خود جذب نمایند.

نیک نژاد پیش از سریال آفتاب پرست سریال هایی دردسر های عظیم 1 و 2 را برای تلویزیون کارگردانی کرده است که هنوز هم یکی از محبوب ترین سریال های کمدی تلویزیون ایران می باشد و در شبکه نمایش خانگی هم نیک نژاد پیش از این با سریال ساخت ایران 2 حضور داشته توانست یکی از موفق ترین سریال های شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص دهد پس نیک نژاد کارگردانی نیست که با زانر کمدی نا آشنا باشد این کارگردان 50 ساله در رزومه کاری خود سریال موفقی را کارگردانی و نویسندگی کرده است. با دانلود قسمت سیزدهم 13 سریال آفتاب پرست همراه فیلم اسکای باشید.


سریال آنتن «Anten‌»به کارگردانی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان در سال 1401 تهیه و تولید شده است. سید ابراهیم عامریان، تهیه کننده و کارگردان سریال آنتن مجری طرح و سرمایه گذار سینما و تلویزیون است. وی پیش از این، سابقه کارگردانی و تهیه کنندگی در فیلم های سینمایی تگزاس، دینامیت، فاتحان اروند، تگزاس 2، انفرادی و سریال نارگیل داشته است. مجموعه آنتن یک کمدی مفرح و جذاب است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است، پخش این سریال از روز چهارشنبه 30 شهریورماه 1401 شروع شده و قسمت های جدید آن به صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه پخش خواهد شد.

دانلود سریال آنتن قسمت 6 ششم

دانلود سریال آنتن به کارگردانی ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی با تهیه کنندگی عامریان محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. داستان سریال آنتن موضوع کمدی طنز دارد که داستان یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی آنتن در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت پنج ماه به طول انجامید.

سریال ایرانی آنتن اختصاصی نماواست که باحال و هوای طنز به‌زودی و به صورت اختصاصی از لوین فیلم منتشر خواهد شد. ‏‎‏‎حالا در فاصله چند روز مانده به پخش سریال اختصاصی «آنتن»، از تیزر رسمی این سریال کمدی رونمایی شد. این سریال داستانی طنز دارد و بازیگران محبوبی در آن بازی کرده‌اند. ‏‎‏‎این سریال به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان ساخته شده و نویسندگی آن را حمزه صالحی برعهده داشته است. با دانلود قسمت 6 ششم سریال آنتن همراه لوین فیلم باشید.


دانلود فیلم سگ بند (نقد فیلم سگ بند) در لوین فیلم

سگ بند به عنوان دومین فیلم بلند مهران احمدی اگرچه این روزها به طرز تحسین برانگیزی بالاتر از سایر کمدی های سینمای ایران قرار گرفته است، اما در نهایت نه تنها از تمام پتانسیلی که در اختیار دارد کمک نمی گیرد، بلکه راه شرم آور را برای دستیابی به بیشترین مخاطب تلاش می کند. فیلم‌های کمدی محبوب در ایران نیز جذب داستان او می‌شود. با لوین فیلم همراه باشید تا به نقد و بررسی فیلم گروه سگ ها که پرفروش ترین فیلم این روزهای سینمای ایران است بپردازیم.

دانلود فیلم سگ بند بدون سانسور

دلیل موفقیت فیلم سگ بند

چیزی که سگ بند را به پرفروش ترین فیلم نوروزی تبدیل کرد، استفاده از دو بازیگر کمدی امیر جعفری و بهرام افشاری است که با گفتن دیالوگ ها و خنداندن تماشاگر، اما با استفاده از دیالوگ های چند وجهی و احساسات متعارف، فیلم را جلو می برند. که بیشتر مبتذل هستند تا کمدی. به نظر می رسد احمدی در کارگردانی مفهوم را از دست داده است، به همین دلیل تم در تعلیق بین کمدی و درام است، یعنی درگیری که فردین و فرزاد در آن درگیر می شوند آنقدر شوخی است که نمی توان باور کرد، از سوی دیگر مسئولیت کارگردان بر عهده خودش است معلوم نیست می خواهد فیلم کمدی بسازد یا اخلاق مدار، البته این ترکیب در این کار جواب نداد! سگبند به شوخی هایی تکیه می کند که هیچ ربطی به روایت فیلم ندارند. انگار فیلم تکه تکه شده است، یعنی کارگردان در تمام مدت از یک عنصر تکراری کمک گرفته، اما نتیجه نداد! یعنی با یک تناقض روایی مواجه هستیم. نقد و بررسی فیلم سگ بند مهران احمدی!

میزان فروش سگ بند

تحلیلگران امیدوارند فیلم سگ بند به فروش 40 میلیارد تومانی برسد، اما با اکران فیلم «لمینور» از هفته دوم اردیبهشت ماه، احتمال می رود کار برای فیلم مهران احمدی کمی سخت شود. فیلم مهران احمدی در حال حاضر ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است و برای رسیدن به قله 27 میلیارد تومانی و پشت سر گذاشتن فیلم متری شیش و نیم راه سختی ندارد. اما این فیلم برای رسیدن به مدال برنز پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران دو رقیب جدی دارد؛ فیلم هزارپا و فیلم مطرب که هر دو بیش از 38 میلیارد تومان فروش داشته اند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا