هنر و سینما

نخستین تصاویر فیلم رزیدنت اویل جدید منتشر شد؛ لیان و کلر را ببینید


و سرانجام ، اولین تصاویر از “Resident Evil” برای کشف شخصیت ها و شخصیت های Raccoon City در این فیلم راه اندازی مجدد زنده منتشر شد.

در اولین عکس (تصویر بالا) ، ما کارا اسکودلاریو را در نقش کلر ردفیلد و جوگیا را در نقش لیان می بینیم که در اولین روز اپیدمی مرگبار T به شهر راکون می رسد. در عکس بعدی (تصویر زیر) کریس ردفیلد ، آلبرت وسکر و جیل والنتاین را با بازی رابی آمل ، تام هاپر و هانا جان کامن می بینیم ، در حالی که خانه اسپنسر را با وسایل پر می بینند. در سومین عکس منتشر شده از فیلم Resident Evil (عکس نهایی) ، شخصیت لیزا ترور با بازی مارینا مزپا نیز نشان داده شده است. این شخصیت در سری Resident Evil به عنوان یکی از وحشتناک ترین و غیر متعارف ترین پاسخ ها به آزمایشات گروه توصیف شده است.

Resident Evil توسط یوهانس روبرتز نوشته شده است. این فیلمساز چهل ساله ، که بیشتر به خاطر فیلم اخیرش “47 Meters Down” مشهور است ، در مورد علاقه خود به سریال Resident Evil صحبت کرد و خاطرنشان کرد که تیم تولید Resident Evil قصد خود را برای پایبندی به این سریال تکرار می کند. Resident Evil ، آنها شخصیت ها و شخصیت های جدیدی را به داستان اضافه می کنند تا رازهای عمارت ترسناک اسپنسر و شهر راکون را فاش کنند. رابرتز همچنین گفت که ساخت فیلم جدید Resident Evil از “حمله به منطقه 13” به کارگردانی جان کارپنتر الهام گرفته شده است.

فیلم Resident Evil

داستان فیلم جدید Resident Evil در سال 1998 و Raccoon City اتفاق می افتد. بیشتر داستان یک شبه رخ داد که می توان آن را یک شب غیرمنتظره و تلاش مداوم برای فرار از افرادی دانست که به دلیل ویروس T به حیوانات تبدیل شده اند. شخصیت های اصلی داستان کلر ردفیلد و لیان اسکات کندی هستند و شخصیت های “Resident Evil 2” در داستان مشهود خواهند بود.

فیلم Resident Evil

سونی پیکچرز تاریخ انتشار Roberts Resident Evil را با نام کامل “Resident Evil: Welcome to Raccoon City” در 24 نوامبر 2000 (24 نوامبر 2021) اعلام کرد ، اما احتمالاً به دلیل عود کروناویروس ، این تاریخ متعلق به جهان است. تا کنون ، شش فیلم از دنیای رزیدنت اویل به کارگردانی پل دبلیو اس اس به نمایش درآمده است. اندرسون سرپرست این فیلم است و این فیلم اکشن زنده که خون جدیدی در این مجموعه است ، جهان و فضای متفاوتی نسبت به فیلم اندرسون ، ارائه شده توسط میلا جوویچ خواهد داشت.

منبع: چند ضلعی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا