هنر و سینما

جاودانگان مارول چه قدرت‌هایی دارند؟


Marvel Immortals گروهی از بیگانگان جاودانه را به دنیای سینمایی مارول معرفی می کند ، اما سوال بزرگ این است: آنها چه قدرتی دارند؟

فیلم Immortals توسط کلویی ژائو کارگردانی شد و قرار بود در نوامبر 2020 اکران شود ، اما بنا به دلایلی در نوامبر 2021 روی پرده سینماها می رود و قهرمانان کمتر شناخته شده فیلم مارول را در آن به نمایش می گذارد. بازیگرانی مانند ایکاریس (ریچارد مدن) ، تینا (آنجلینا جولی) ، سرسی (جما چان) و بسیاری دیگر در این فیلم حضور دارند و داستان مارول را برای مخاطبی که قبلاً ندیده بودند ، بازگو می کنند. علیرغم روایت واقعی روزهای کنونی ، قسمتهایی از فیلم در روزهای قدیم تنظیم می شود.

این جاودانه ها بر اساس شخصیت های ساخته شده توسط نویسنده کمیک بوک و هنرمند جک کربی ساخته شده اند. در اواخر دهه 1970 ، کربی کتاب داستان جاویدان را نوشت ، مجموعه ای از کتاب های کمیک بر اساس موجودات جاودانه و قدرتمندی که هزاران سال به طور مخفیانه بر روی زمین زندگی می کردند. کربی در داستان خود گفت که این جاودانه ها توسط یک خدای شبه معروف به آسمانی خلق شده اند.

در اقتباس از دنیای سینمایی مارول ، این قهرمانان با خلاقیت دیگری از جک کربی ، Dwinters روبرو می شوند. در کمیک ها ، باینری ها دشمن جاویدان هستند. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم وقتی این دو مسابقه در دنیای سینمایی مارول با هم روبرو می شوند ، چه اتفاقی می افتد ، اما به لطف کمیک های جاودانه مارول ، Dwants مطمئناً با دستان کامل وارد عمل می شود. جدیدترین تریلر این فیلم به تازگی منتشر شده است و بد نیست بینندگان با نقاط قوت مختلف هر بازیکن بیشتر آشنا شوند.

جاودانه ها دارای قدرت های مشترک زیادی هستند

جاودانه ها

چیزی که جاودانه ها را از دیگر نژادهای مارول مانند X-Men و Inhumans (حداقل در کتاب کمیک) متمایز می کند این است که تنها به یک یا دو قدرت متکی نیست. از آنجا که گوشت جاویدان توسط انرژی کیهانی زنده می شود ، آنها می توانند توانایی های مختلف زیادی داشته باشند. همه جاودانان در کمیک های مارول دارای قدرت های منحصر به فردی مانند تله پورت ، تله پاتی ، تله کینسیس ، لیفت صورت ، پرواز ، ایجاد توهم و شلیک اشعه کیهانی با چشم و دست هستند. کشتن جاودانان تقریباً غیرممکن است ، زیرا آنها مولکول را کاملاً کنترل می کنند و در صورت تمایل به حالت عادی برمی گردند. جاودانه ها می توانند انرژی کیهانی را برای بهبود توانایی های خود هدایت کنند. به همین دلیل است که برخی از آنها قدرت بی نظیری دارند و در برخی از توانایی ها ، قوی تر از حد معمول هستند.

بر اساس تصاویر منتشر شده ، به نظر می رسد که اعضای تیم جاودانه ها در دنیای فیلم مارول لزوما قدرت یک کتاب کمیک را ندارند. در عوض ، کلوئی ژائو بر تنوع توانایی های خود تأکید کرد و جاودانگی از قدرت کیهانی طلایی او به شیوه ای منحصر به فرد استفاده می کند.

ایکاریس

جاودانه ها

در خلاصه داستان جاودانه ها ، ایکاروس ، با بازی ریچارد مدن ، به عنوان یک موجود چندگانه توصیف شده است و این توصیف کاملاً با شخصیت او در کتاب کمیک مطابقت دارد. در کمیک ها ، ایکاروس به جای تمرکز بر یک مهارت ، قدرت خود را به گونه ای کنترل کرد که تمام قدرت را داشت و در همه زمینه ها بهتر از حد متوسط ​​(اما نه بهترین) عمل کرد. همانطور که در آخرین تریلر نشان داده شده است ، ایکاروس دومین جاوید قدرتمند روی زمین است. مدونا تنها فیلمساز جاودانه فیلم مارول بود که پرواز کرد و تنها کسی بود که از چشم هایش انرژی گرفت ، اگرچه گفته می شود ایکاروس کنترل کاملی بر این عکس ها ندارد. در تریلر ، ایکاروس با مشت به سمت دوایت پرواز می کند ، بنابراین ممکن است او ، انگار همکارانش (اگر نه همه آنها) از قدرت بالایی برخوردار باشند.

سرسی

جاودانه ها

سرسی قادر است مواد را به طرق شگفت انگیزی دستکاری کرده و تغییر دهد و در این دسته از همه جاودانها برتر است. این می تواند یک مولکول را به شکل جسم به دلخواه شکل دهد. او قدرت شادی بیشتری نسبت به جاودانگی دیگر دارد و آسیب بزرگی برای از بین بردن دارد. او یک بار به شکل ژان گری وارد راهپیمایی انتقام جویان شد و در این مدت باعث بی ثباتی شد. در دو واگن جاودانه ، او چندین بار از قدرت خود استفاده می کند. اولین مورد زمانی است که او خشکی را آبیاری می کند ، و دوم زمانی که یک اتوبوس در حال چرخش را به تخت گل تبدیل می کند. برخلاف کمیک ها ، مانند دنیای فیلم های مارول ، سرسی فقط می تواند یک مورد غیر زنده را تغییر دهد.

کینگو

جاودانه ها

کینگو در کمیک های مارول حضور محدودی داشت. بنابراین ، میزان قدرت آن به عنوان جاودانگی نامشخص است. چیزی که آن را متمایز می کند توانایی ساخت نرده است. نقش کینگو را کمیل نانجیانی ، ستاره بالیوود بازی می کند. در تریلر فیلم ، مشخص نیست که آیا او از مهارت شمشیر خود استفاده می کند ، اما ما می دانیم که کینگو می تواند انرژی کیهانی را به انرژی انفجاری تبدیل کند. دومین تریلر فیلم The Immortals نشان می دهد که شخصیت نانجیانی از انگشت خود آتش قدرتمندی به سمت Doyant پرتاب می کند و او را به سرعت ناک اوت می کند.

گیلگمش

جاودانه ها

تنها جاودان روی زمین که از ایکاروس قوی تر است ، گیلگمش است ، با بازی دان لی. گیلگمش هنگامی که از مهارتهای خود مانند ثور و هرکول استفاده می کند در بالاترین سطح است. گفته می شود او با توانایی ذاتی خود در جاودانگی ، قدرتمندترین فرد در دنیای فیلم مارول است. علاوه بر این توانایی ها ، گیلگمش از انرژی کیهانی برای تقویت ضربات فیزیکی خود در یک ساعت استفاده می کند. دون لی برای بازی در این بازیگر مدتی بوکس را تمرین می کرد و در طول تولید فیلم ایده هایی درباره نحوه مبارزه با این بازیگر ارائه کرد.

فاستوس

جاودانه ها

فاوستوس استعداد ویژه ای در ایجاد انواع فناوری و سلاح دارد. در خلاصه داستان جاودانه ها نوشته شده است که به عنوان یک کتاب کمیک ، فاوستوس (برایان تای هنری) خالق آن خواهد بود. در اولین تریلر ، مقابل Sprite (Leah McHugh) ، او قدرت شخصی خود را به وضوح نشان می دهد ، و در تریلر دوم کشتی گروه را نشان می دهد ، که در مکانی شنی بود. به نظر می رسد او مهارت های بیشتری دارد بنابراین باید منتظر بماند تا فیلم برای تماشای او به نمایش در آید.

تینا

جاودانه ها

گفته می شود تینا با بازی آنجلینا جولی یک مبارز قوی است. او دختر زوراس و رهبر جاودانگی در کمیک ها است. تینا قرن ها را صرف تقویت قدرت خود کرده است. او همچنین متخصص در ایجاد و استفاده از انواع سلاح است و سلاح های مورد علاقه او نیزه های طلایی قدرتمند و تیر و کمان کم مصرف است. در تریلر Immortals ، چندین تصویر از تینا با استفاده از مهارت های او نشان داده شده است و در نهایت می بینیم که او از قدرت خود برای ساخت شمشیر و آماده شدن برای نبرد استفاده می کند. با این حال ، بزرگترین سلاح آنجلینا جولی نیزه ای است که در دومین تریلر جاودانه از آن استفاده می کند ، چه در گیلگمش و چه در دوایت.

اسپرایت

جاودانه ها

Sprite با بازی Leah McHugh یکی از شخصیت های مرد کمیک بوک جاودانه است. دو شخصیت دیگر Makari و Ayak هستند. او جاودانه است اما ویژگی های جسمی و جسمی یک کودک را دارد. در کمیک ها قدرت Sprite متوسط ​​است. البته ، او توانایی بالایی در تغییر و دستکاری تجهیزات دارد ، اما از این نظر ، سرسی از او بهتر است. آنها غالباً از این مهارت به شیوه های فریبنده استفاده می کنند و نحوه استفاده از آن چیزی شبیه توانایی لوکی نیست. قدرت Sprite در دنیای سینمایی مارول شبیه به Loki است ، اما حول یک رویا می چرخد. در تریلر ، او برای یک تماشاگر اسیر آتش بازی می کند. سایر نقاط قوت او نیز در تریلر نشان داده شده است. به عنوان مثال ، وقتی جاودانان نزدیک اتوبوس هستند ، از کلون ها یا در زمینه های دیگر ، در وسط بیابان ، برای ایجاد گروهی از موجودات خود استفاده می کنند.

ماکارونی

جاودانه ها

مکاریوس با بازی لورن ریدلوف در فیلم جاودانه ها ، موجودی است که به سرعت حرکت می کند. در کمیک ها ، مکاریوس بیشتر انرژی کیهانی خود را صرف بهبود سرعت خود کرد ، زیرا می خواست سریع ترین فرد جهان باشد. در گذشته ، او حتی QuickSilver را در نبرد شکست داد. به دلایل واضح ، ممکن است تمایل او برای سرعت بیشتر در دنیای سینمایی مارول اتفاق نیفتد. علاوه بر همه اینها ، در تصاویر فیلم ها قدرت او بیش از هر جاودانگی دیگری نشان داده می شود. او توانایی خواندن سریع را دارد ، با اقدامات خود ، QuickSilver (Evan Peters) را عصبانی می کند و کسی را از تحت فشار قرار گرفتن توسط یک سیستم مخرب نجات می دهد. همچنین ، در حین دویدن ، هاله ای از انرژی طلایی در اطراف بدن او قابل مشاهده است.

مهادوملینا

جاودانه ها

قدرت دارو تقریباً مشابه داروی مشابه آن است ، اما یکی از نیروهایی که به نظر می رسد کنترل بیشتری بر آن دارد ، تله پاتی است. در کمیک های مارول ، او مردم را شکنجه می کند و تجربه زیادی در خواندن ذهن مردم و دستکاری افکار آنها دارد. فرمانروایی این قدرت توسط درویگ به او این امکان را می دهد که مردم را مجبور کند حتی از طریق تله پاتی هر کاری را که می خواهند انجام دهند. تریلر فیلم گواه مهارت های اوست و گروهی فرقه مانند را نشان می دهد که در جنگل نشسته اند و دروگ به او گوش می دهد.

غربال کردن

جاودانه ها

Ayak دارای قدرتهای جاودانه معمولی در کمیک ها است ، اما می تواند کاری را که دیگران نمی توانند انجام دهد ، انجام دهد و این توانایی با خالق او ، Celestial ارتباط برقرار می کند. این توانایی Ayak را به یک فرد مهم و ارزشمند برای گروه تبدیل می کند ، زیرا موجودات آسمانی گاهگاهی برای کاوش پادشاهی سیاره ای از زمین دیدن می کنند. این مهارت نشان می دهد که آیاک با بازی سلما هایک رهبر تیم جاودانه ها در دنیای سینمایی مارول است. در تریلر دوم ، ایاک جاودانان را دور مجسمه ای آسمانی جمع می کند و به نظر می رسد مانند یک کتاب کمیک با سازندگان آن تعامل دارد. Ayak همچنین از ابزارهای ویرایش و دستکاری ناشناخته استفاده می کند. او مجموعه ای از گیاهان دارویی دارد و در ساخت داروهای گیاهی مهارت دارد و به عنوان بهترین شفا دهنده این گروه شناخته می شود.

دین ویتمن (معروف به شوالیه سیاه)

جاودانه ها

دین ویتمن ، با بازی کیت هرینگتون ، عضوی از جاودانه ها نیست. او بخش بزرگی از فیلم است و با سرسی تعامل دارد و می تواند در زمان های مختلف به تیم کمک کند. او مانند یک انسان است و آنچه بیشتر او را از کمیک ها متمایز می کند مهارت و توانایی بالای او (به ویژه در فیزیک و ژنتیک) است. دین پس از دریافت تیغه ابو تیغ ، لباس شوالیه سیاه را بر تن کرد. در قالب یک شوالیه سیاه ، او دارای توانایی های جادویی مانند قدرت و سرعت بالا است و قادر به شمشیر زدن است. با وجود چنین توانایی هایی ، شوالیه سیاه به عضویت انتقام جویان درآمد. در روش جاویدان روشن نیست که دین شوالیه سیاه است یا فقط از هوش و دانش برتر او استفاده می کند. شاید حضور او در فیلم آغاز حضور او به عنوان قهرمان در داستانی دیگر بود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا