هنر و سینما

۵ فیلم که روش اکران فیلم‌ها را تغییر دادند (و ۵ فیلم جدید که شاید این کار را بکنند)


از زمان تکامل فیلم های محبوب در دهه اول قرن بیستم ، نحوه تولید و پخش فیلم ها به طور مداوم تغییر کرده است. این سبک ها از سینما گرفته تا رسانه های خانگی پیوسته در حال تحول بوده اند. فیلمهای اخیر شیوه تولید فیلمها را از طریق استراتژیهای خلاقانه ، معرفی فناوریهای جدید و هیجان انگیز یا روشهای دیگر تغییر داده است. علاوه بر این ، فیلم های زیادی وجود دارند که هنوز اکران نشده اند و ممکن است در سال های آینده بر صنعت فیلم تاثیر بگذارند.

10. پارادوکس قدیمی کلاورفیلد (پارادوکس Cloverfield 1)

پارادوکس کلاورفیلد

داستان پارادوکس کلاورفیلد معروف به ذرات خدا داستان گروهی از فضانوردان است که باعث می شوند زمین پس از اشتباهی که در آزمایش انجام شده است ناپدید شود. در تلاش برای یافتن راه خود ، در قایق خود با حرکات عجیبی روبرو می شوند.

این فیلم که گمان می رود توسط Paramount Pictures قبل از فروش در نتفلیکس منتشر شده باشد ، در تریلر Super Bowl قرار گرفت و بلافاصله پس از پایان بازی منتشر شد. این روش توجه بسیاری را به خود جلب کرد و پس از آن ، سایر سرویس های پخش نیز از این روش استفاده کردند.

9. اتصال صفر در آینده (اتصال صفر)

تماس صفر

این فیلم به کارگردانی ریک داگدیل و بازی آنتونی هاپکینز ، مجموعه ای از پنج گروه را روایت می کند که سعی می کنند خلقت پیشرفته تایتان را تضعیف کنند. این آفرینش می تواند راه حلی برای مشکلات بشریت باشد و می تواند به بشریت پایان دهد.

Call of Zero اولین فیلمی بود که از محبوبیت فعلی خود (برندی غیر قابل تعویض) استفاده کرد و از طریق سرویس پخش جدید Vuela با تخفیف عرضه می شود. هدف این سرویس ایجاد الگوهای جدید برای انتشار فیلم و سریال است و آنها امیدوارند این روند بدون ارتباط بدون مشکل پیش برود.

8. فعالیت ماوراءالطبیعه

یک عمل فوق طبیعی

این فیلم ترسناک به کارگردانی اورن پلی در سال 2007 در قالب Favorage Footage مانند پروژه جادوگر بلر ساخته شد. این قطعه داستان زوجی جوان به نام میکا و کتی را روایت می کند که وقایع پیش بینی نشده را در خانه خود ثبت می کنند. بسیاری از مردم فکر می کنند اکشن ماوراء طبیعی یکی از وحشتناک ترین فیلم های تاریخ است.

به گزارش Mental Floss ، مدل اکران این فیلم باکیفیت (مالی) باعث شده تا مخاطب انتظار بیشتری از فیلم داشته باشد. این ویدیو طبق معمول منتشر نشد و باید از تماشاگران خواسته می شد که آن را در منطقه خود تماشا کنند.

7. شن و ماسه در آینده (Dune)

توده تپه

تل سند یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 با بازی تیموتی شالامی پل آتریدس ، جوانی گرفتار در جنگ خانوادگی و جنگ کهکشانی است. این فیلم اقتباسی از یکی از تأثیرگذارترین داستان های داستانی تمام دوران است و توسط دنیس ویلنوو کارگردانی شده است.

به گفته وب سایت Nomberz ، Tel Mase با بودجه 165 میلیون دلار تأسیس شده است و همه منتظر موفقیت آن در گیشه هستند. فروش برنج می تواند عامل اصلی تعیین استودیوها برای اکران فیلم های گران قیمت در آینده باشد.

6. آواتار قدیمی (آواتار)

آواتار

آواتار جیمز کامرون داستان جیک سالی ، سرباز مسن معلول را روایت می کند که به نیروی دریایی در جنگ آنها با انسانها هنگام حمله انسان به کره (پاندورا) کمک می کند. آواتار در سال 2009 منتشر شد و هنوز رکورد بیشتر تبلیغات تجاری در جهان را در اختیار دارد.

این فیلم با استقبال گسترده ای روبرو شد ، اما دلیل اصلی تأثیر فرهنگی آن استفاده انقلابی از فناوری سه بعدی بود. این فیلم آغاز اکران سه بعدی در هالیوود بود و 12 سال بعد فیلم های زیادی به صورت سه بعدی اکران شد.

5. آواتار 2 در آینده (آواتار 2)

از زمان انتشار آواتار ، همیشه درباره آواتار 2 صحبت می شد و سرانجام این پروژه قرار است در 16 دسامبر 2022 منتشر شود. بر خلاف فیلم اصلی ، که بیشترین روایت روی کره زمین در آنجا وجود داشت ، این دنباله جیمز کامرون می گوید داستان او در سیاره پاندورا

بر اساس گزارش اخیر آی مکس ، محبوبیت فیلم های سه بعدی رو به کاهش است. آواتار 2 دنباله ای بر فیلم قبلی است که در مرحله انتشار سه بعدی به پایان رسید و همچنین به عنوان یکی از بهترین نمونه های سه بعدی شناخته می شود و دنباله آن می تواند بار دیگر توجه را به چنین فیلمی جلب کند.

4. زن شگفت انگیز 1984

زن شگفت انگیز

در این دنباله ، دیانا در سال 1984 درگذشت. او با یک مکس لورد قدرتمند مبارزه می کند که می تواند خواسته های همه را برآورده کند و همچنین بار دیگر با دوست پسر سابق خود ، استیو ترور ، روبرو می شود.

برادران وارنر ، در اقدامی بحث برانگیز بر سر راه گسترش ویروس کرونا ، این فیلم را با سینماها در سرویس HBV Max منتشر کرد. از آن زمان ، بسیاری از شرکت های دیگر از این روش الهام گرفته اند و در استراتژی مشابه ، شاهکارهای خود را در خدمات پخش منتشر کرده اند.

3. به آینده نگاه نکنید (به دنبال آن نباشید)

به جلو نگاه نکن

در این فیلم آدام مک کی ، ستارگانی چون لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس ، دو ستاره شناس که می خواهند جهان را از وجود دنباله داری که جهان را نابود می کند ، هشدار دهند. دی کاپریو و لارنس بازیگران اصلی هستند به همراه مریل استریپ ، جونا هیل و آریانا گرانده.

این فیلم علاوه بر نتفلیکس در سینماها نیز در حال نمایش است. این پروژه طولانی ترین دوره سینما را خواهد داشت و دستاوردهای بوکس آن می تواند نحوه اکران فیلم های آینده Netflix را تغییر دهد.

2. حیوانات غیر ملی

حیوانات و انفجارهای بی پایان

در جانوران بی مرز ، به کارگردانی جوجی فوکوناگا ، یک پسر جوان آفریقایی به ارتش کودکان سرباز می پیوندد که توسط شاهزاده جنگجو سرسخت رهبری می شوند. در طول جنگ داخلی ، این پسر کوچک به بلوغ روانی می رسد و متوجه خطرات زندگی می شود.

این پروژه اولین فیلمی است که توسط Netflix منتشر شده و یکی از بهترین فیلم های این سرویس است. همچنین ، پس از نامزدی فیلم برای اسکار ، بحث های زیادی در مورد الزامات نامزدی بهترین فیلم در اسکار مطرح شد.

1. 100 سال آینده (100 سال)

100 سال

نوشته جان مالکوویچ و کارگردانی رابرت رودریگز ، اطلاعات کمی در مورد آن منتشر شده است و ما فقط می دانیم که این یک فیلم کوتاه با یک تیم خلاق است.

تولید این فیلم در سال 2015 اعلام شد و قرار است 100 سال پس از این تاریخ و در سال 2115 اکران شود. فیلم های زیادی در چند سال آینده برای اکران برنامه ریزی شده است ، اما این حالت فیلم 100 ساله ممکن است راه را تغییر دهد استودیوها آنها را برنامه ریزی و برنامه ریزی می کنند.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا