برترین های کسب وکار ایرانیعلمی و پزشکی

کاشت مو تهران با بهترین تیم پزشکی کاشت مو خاورمیانه

یکی از نگرانی هایی که ذهن بسیاری از مردان جوان و حتی برخی زنان را به خود مشغول ساخته است، ریزش موی غیرطبیعی آنها است. درمان های مختلفی برای ریزش مو وجود دارد، اما گاهی این درمان ها نتیجه ای در بر ندارد و افراد بخش هایی از موهای خود را از دست می دهند. خوشبختانه با پیشرفت فناوری های زیبایی، روش های مختلفی در کاشت مو ابداع شده که یکی از آنها می تواند برای شما هم کارساز باشد. با شناخت متخصصان و بهترین کلینیک از جمله کلینیک کاشت مو vip می توانید زیبایی و اعتماد به  نفس گذشته خود را بازیابید.

با ما با کاشت مو به  وسیله بهترین تیم پزشکی و در بهترین کلینیک های تهران همراه شوید.

کاشت مو چیست و روش های آن کدام است؟

به جدا کردن ریشه های مو از بخشی از سر و کاشتن آن در بخش بی  موی سر کاشت مو گفته می شود.

در روش های مختلف کاشت مو، ریشه ها یا فولیکول  های مو از بخشی از سر که دارای تراکم موی خوبی است، جدا می شود و به بخش بی مو پیوند زده می شود.

در روند کاشت مو تهران پیازها یا فولیکول های مو که از دسته های یک تا پنج  تایی تار مویی تشکیل شده اند و گرافت نامیده می شوند،از بانک مو جدا شده، به بخش دیگر سر پیوند زده می شوند.

کاشت مو روش های مختلفی در کلینیک کاشت مو  VIPدارد که آشنایی با آنها تصمیم گیری شما را برای پیوند مو آسان تر می کند.

آشنایی با چند روش کاشت مو:

1 -کاشت مو به روش FUT:

در روش کاشت موی FUT متخصصان کاشت مو تهران نواری از پوست پشت سر را برمی دارند و جای آن را بخیه می زنند.

این بخش از سر با موهای طبیعی دوروبر آن پوشیده می شود. پس از آن با دقت فولیکول  های مو را برش می زنند و پس از ایجاد سوراخ های ریز در پوست سر، پیازهای مو را داخل آن قرار می دهند.

این روش به دلیل برشی که با چاقوی جراحی روی پوست سر می خورد، خون ریزی دارد و با خطر عفونت نیز همراه است. روش هایی که خون  ریزی دارند و سخت به نظر می رسند، تهاجمی نامیده می شوند. کاشت موی FUT روشی تهاجمی است.

-2 روش کاشت موی FIT:

کاشت مو به روش FIT، خون ریزی و بخیه زدن پوست سر را به همراه ندارد. در کاشت مو تهران با روش FIT پیازهای مو از بخش بانک مو جدا می شوند.

این فولیکول ها مدت کوتاهی در محلول های نگهدارنده نگهداری می شوند، تا زمانی که همه گرافت های مو از بخش بانک مو خارج شوند.

پس از آن نوبت به پیوند زدن موها در بخش کم مو یا بی موی سر می رسد. این روند چند ساعت به طول می انجامد. طولانی شدن مرحله برداشت تا زمان کاشت در این روش ممکن است سلامت ریشه های مو را به خطر بیندازد.

-3 روش کاشت موی SUT:

کاشت مو تهران با روش SUT یکی از بهترین روش های کاشت مو است. این روش شبیه روش FIT است، اما جداسازی پیازهای مو با کمک دستگاه های پیشرفته ای انجام می شود که سرعت کار را بالا می برند.

همان طور که اشاره شد، سرعت عمل در جداسازی و پیوند پیازهای مو بسیار مهم است. این دستگاه ها کمک می کنند تا درصد موفقیت پیوند گرافت های مو بیشتر شود.

آیا دکتر کاشت مو و کلینیک در روند کاشت مو تاثیرگذارند؟

کاشت مو نوعی ایمپلنت است که روی موهای شما انجام می شود. همان اندازه که مهارت و تجربه پزشک ایمپلنت دندان می تواند روی نتیجه کار تاثیرگذار باشد، تجربه و مهارت دکتر کاشت مو تهران هم در پیوند مو موثر است.

اگر با روش های کاشت مو آشنایی داشته باشید، متوجه می شوید هرکدام از این روش ها نوعی جراحی به شمار می روند. جراحی هایی که ممکن است با عوارض کم یا زیادی همراه باشند.

عوارض جراحی کاشت مو از خون ریزی تا عفونت، و موارد دیگری است که در نهایت به رشد نکردن موهای کاشته شده منجر می شود. در صورت بی تجربگی یا غیرقانونی بودن کلینیک های کاشت مو، ممکن است با این عوارض روبه رو شوید.

عوارض جراحی کاشت مو:

مراجعه به پزشک و کلینیک غیرمتخصص می تواند عوارض مختلفی مانند ورم کردن پوست سر، عفونت، پوسته  پوسته شدن کف سر، خارش سر و کبودی روی پوست سر را به همراه داشته باشد.

برتری کاشت مو تهران نسبت به شهرهای دیگر ایران در چیست؟

هر شهری در ایران می تواند دارای بهترین کلینیک کاشت مو باشد. اما در تهران تمرکز بخش های درمانی زیبایی، و حتی درمان بیماری ها بیشتر از شهرستان ها است. تعداد کلینیک های زیبایی و کاشت مو هم در تهران بیشتر از شهرهای دیگر است.

در بسیاری از شهرها کلینیک های زیادی برای کاشت مو وجود ندارد که بتوان به مقایسه بین آنها پرداخت. برخلاف آنها، شهر تهران با داشتن کلینک های بسیار در زمینه کاشت مو امکان انتخاب را پیش روی شما قرار می دهد.

* مجهز بودن کلینیک ها به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا:

بیشترین امکانات درمانی در تهران جمع شده است و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی و درمانی را نیز در تهران می توانید پیدا کنید. شاید بتوان گفت در بیشتر موارد تجهیزات مناسب و به روز در زمینه کاشت مو نیز ابتدا وارد تهران می شود.

همین دلیل کافی است تا شما در جست و جوی بهترین کلینیک درمانی در تهران باشید. البته یک نکته را هم به خاطر داشته باشید. مکان و ظاهر ساختمان یک کلینیک ضامن کارکرد خوب آن نیست.

تخصص و تجربه پزشک و کادر پزشکی، در کنار تجهیزات مدرن، اولین حرف را در این زمینه می زند.

البته پزشکان و کلینیک های مجهز را در بعضی از شهرهای دیگر ایران هم می توانید پیدا کنید کلینیک کاشت مو vip تهران سعی دارد تا با مجهز ترین تجهیزات ممکن و بهترین روش ها نتیجه کاشت مو عالی به شما بدهد.

* تعداد بیشتر مراجعان برای کاشت مو تهران و تاثیر روی تجربه و مهارت پزشکان:

تهران شهری با جمعیت بسیار است که پذیرای متقاضیان پیوند مو از شهرهای دیگر ایران هم هست. در بیشتر موارد تعداد مراجعان تهرانی و شهرستانی به همه کلینیک های این شهر بیشتر از شهرستان ها است.

این نکته تجربه بیشتر پزشک و کادر پزشکی و مهارت بالاتر آنها را به دنبال دارد. نکته ای که در موفقیت جراحی های زیبایی بسیار تاثیرگذار است.

بهترین دکتر کاشت مو تهران در کدام کلینیک است؟

یک کلینیک خوب وابسته به پزشکانی است که جراحی های کاشت مو را در آن به عهده دارند.

برای یافتن بهترین پزشک کاشت مو تهران بهتر است ابتدا ویژگی های یک پزشک خوب کاشت مو، و پس از آن ویژگی های یک کلینیک خوب مثل کلینیک vip کاشت تهران پیوند مو را بدانیم.

ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو تهران:

* نخستین و مهم ترین ویژگی پزشک کاشت مو، تخصص او در این زمینه است که تنها با گذراندن دوره های خاصی به دست آمده است. گواهی تخصص پزشک در این زمینه گویای این مطلب است.

* فولیکول های مو باید پس از جدا شدن از بخش پرموی سر و بدن، در زمان کوتاهی در بخش بی موی سر کاشته شوند. دومین ویژگی بهترین دکتر کاشت مو تهران سرعت عمل او است.

* بهترین پزشک باید با روش های مختلف کاشت مو مانند FUT، SUT، FIT و روش های ترکیبی آشنایی کامل داشته باشد و تجربه او هم گویای این نکته باشد.

* آشنایی با روش های جدید کاشت مو، پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفته و تجهیزات مدرنی که وارد بازار شده یکی دیگر از ویژگی های یک پزشک خوب کاشت مو است.

* هر کلینیک دارای یک تیم پزشکی است که پزشک آن را مدیریت می کند. اعضای این تیم هم باید داری تخصص کافی باشند.

* تجربه پزشک و تیم پزشکی در پیوندهای موفق مو یکی دیگر از مهم ترین گزینه ها برای شناخت پزشک و کلینیک خوب کاشت مو تهران است.

* بهترین دکتر کاشت مو پیش از جراحی، با گذاشتن جلسه های مشاوره، شما را به صورت درست راهنمایی می کند و بهترین راه درمان را پیش پای شما قرار می دهد. آنگاه انتخاب را به عهده شما می گذارد.

* اخلاق پزشکی و احترام متقابل بین پزشک و بیمار، و پاسخ گویی باحوصله به پرسش های بیمار ویژگی دیگر یک دکتر خوب پیوند مو است.

کاشت مو تهران در کلینیک VIP با بهترین تیم پزشکی:

کلینیک ها و تیم های پزشکی زیادی در تهران به کار پیوند مو مشغول هستند. با انتخاب بهترین کلینیک و بهترین تیم پزشکی کاشت مو تهران می توانید روند کاشت مو را با بهترین نتیجه به پایان برسانید.

در کلینیک کاشت مو VIP شما با دو بخش مختلف کادر درمان و تجهیزات کلینیک سروکار دارید. ویژگی های دکتر کاشت مو گفته شد، اما کلینیک هم باید شرایط خاصی داشته باشد.

ویژگی های کلینیک VIP کاشت مو تهران:

-1 محیط بهداشتی:

کلینیک های تخصصی کاشت مو محیطی بهداشتی دارند. محیط تمیز و بهداشتی مقدار آسیب ها و عفونت های پس از عمل جراحی را در افراد به کمترین اندازه ممکن می رساند.

توجه داشته باشید که رعایت نکردن اصول بهداشتی می تواند به عفونت در بخش های گیرنده و بانک موی فرد منجر شود.

-2 کادر پزشکی متخصص و باتجربه:

بسیاری از مراحل روند کاشت مو در اتاق عمل به دست تکنسین ها و عوامل تیم پزشکی انجام می شود.

هر کلینیک معتبر کاشت مو تهران دارای کادر درمان و تیم پزشکی است که مدیریت آنها را یک پزشک متخصص به عهده دارد. تخصص این تیم نیز یکی دیگر از گزینه های مهم در انتخاب بهترین کلینیک در تهران است.

-3 جدیدترین ابزار و تجهیزات کاشت مو:

هرچه پیش تر می رویم، تجهیزات پزشکی پیشرفته تر می شوند و دستگاه ها و ابزارهای جدیدی وارد بازار می شوند.

وسایلی که استفاده از آنها کمترین آسیب و بیشترین موفقیت را در کاشت مو به دنبال دارد. بهترین کلینیک VIP کاشت مو در تهران خود را همواره به روز نگه می دارد تا بتواند رضایت داوطلبان کاشت مو را به دست بیاورد.

-4 آشنایی با جدیدترین روش های کاشت مو:

روش های مختلفی در کاشت مو وجود دارد که برخی از آنها با خون ریزی همراه است و احتمال عفونت بیشتری دارد.

بعضی روش های دیگر هم پیشرفته تر هستند و درد و خون ریزی ندارند. احتمال موفقیت در روش های گوناگون کاشت مو هم تا حدود زیادی مشخص شده است. پزشکان و تیم پزشکی در یک کلینیک VIP با همه این روش ها آشنا هستند.

ویژگی های دیگر بهترین کلینیک کاشت مو در تهران:

-5 دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند.

-6 دارای استانداردهای جهانی هستند.

روند کاشت مو:

-1 برداشت موها از بانک مو:

در مرحله اول، موهای مورد نیاز برای کاشت از بانک موی فرد که در بخش پشت سر او قرار گرفته، برداشته می شود. در بعضی روش ها موی پشت گردن، سینه یا صورت فرد هم مورد استفاده قرار می گیرد.

تعداد گرافت های مو که از بانک موی شما جدا می شود، بستگی به پرپشتی آن دارد. گرافت های مو دسته های یک تا پنج تایی مو است که همگی یک ریشه دارند.

برای جداسازی گرافت های مو، بخش بانک موی شما در بخش بین دو گوش بی حس می شود. جای موهای برداشته شده نیز با بقیه موهای سر شما پوشیده می شود.

-2 کاشت مو در بخش بدون مو یا کم پشت سر:

پس از برداشت مو، نوبت به کاشت آن در بخش بی موی سر می رسد. این بخش سر نیز بی حس می شود و روی پوست سر با ابزار جراحی سوراخ می شود.

پس از آن گرافت های مو یک به یک داخل این سوراخ  ها کاشته می شوند. زمانی که مرحله برداشت و کاشت مو نیاز دارد، با توجه به نوع روش کاشت مو متفاوت است.

3 -ریزش موهای پیوندی:

پس از کاشت مو، فولیکول های مو وارد مرحله استراحت می شوند. این پیازهای مو دو تا چهار هفته پس از کاشت مو شروع به ریزش می کنند.

-4 رشد موهای جدید:

موهای جدید از ماه سوم به بعد شروع به رشد می کنند، اما تغییرات اساسی را می توانید در ماه دوازدهم ببینید.

روند رشد موها شامل دو مرحله ظهور و بلوغ است. در مرحله ظهور، موهای پیوندی شروع به جوانه زدن می کنند و سر آنها از پوست بیرون می آید. در مرحله بعد موها ضخیم و تیره می شوند و ظاهری طبیعی به خود می گیرند.

پرسش های متداول:

1 -چه کسانی داوطلبان مناسب برای کاشت مو هستند؟

برای اینکه بدانید شرایط مناسب برای کاشت مو را دارید، به چند نکته مهم توجه کنید. ریزش موی شما باید متوقف شده باشد.

بانک مو به اندازه کافی داشته باشید تا از آن برداشت شود. نکته سوم اینکه درمان های دیگر غیر از جراحی را انجام داده و نتیجه ای نگرفته باشید.

البته یک نکته را نیز به یاد داشته باشید. ریزش مو نباید به دلیل مصرف داروهای خاص یا شیمی درمانی باشد.

2 -سن مناسب برای کاشت مو چه سنی است؟

شاید نتوان سن خاصی را برای پیوند مو مشخص کرد. اما مشخص کردن چند نکته می تواند کمک کند تا ویژگی های افراد مناسب برای پیوند تشخیص داده شود.

نخستین ویژگی داوطلبان، متوقف شدن ریزش موها و تثبیت بی مویی آنها است. پس از آن بانک موی فرد اهمیت پیدا می کند.

-3 آیا کاشت مو برای زنان هم امکان پذیر است؟

کاشت مو برای زنانی موثر است که الگوی ریزش موی مردانه داشته باشند. برخی از زنان هم که خط رویش موی آنها به طور طبیعی بالاتر از حد معمول است، می توانند از کاشت مو بهره ببرند.

ریزش مو در اثر زخم، بسته شدن سفت موها با کش و بی مویی به دلیل بیماری کندن مو نیز زنان را مناسب پیوند مو می سازد.

سخن پایانی:

همه افرادی که برای کاشت مو به کلینیک پزشکان مراجعه می کنند، به دنبال داشتن چهره ای نرمال یا ایدئال هستند.

در پی داشتن ظاهر زیبا، اعتمادبه نفس افراد هم بالا می رود و زندگی بهتری را تجربه می کنند.

کاشت مو تهران با کادر متخصص پزشکی همراه شما است تا زمانی که موهایی طبیعی و سالم داشته باشید و از زندگی خود لذت بیشتری ببرید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا