هنر و سینما

۵ فیلم ترسناک جدید از مجموعه‌ی احضار که احتمالا در آینده خواهیم دید


بینندگان منتظر قسمت سوم مجموعه اصلی Conjuring بودند که در ژوئن 2021 در سینماها و در HBO Max مصاحبه شد. اگرچه اد (پاتریک ویلسون) و لورن وارن چندین دور بازی کردند (ورا فارمیگا) از آن زمان در هیچ فیلمی ظاهر نشده است 2016 ، پس از دو تماس

Call of Duty 1 به کارگردانی جیمز وان ، که شروع یک داستان ترسناک است ، با فیلم های ترسناک به دنیای سینما ادامه می یابد. ظاهر شدن آنابل در Summoning منجر به ایجاد مجموعه ای برای این عروسک اسیر شد و همین امر برای شخصیت شرور اصلی احضار 2 در فیلم تکرار شد. راهبه 2018. هرگونه نفرین لیورونا ، دنیای فیلم به اصطلاح فیلم دارای هفت فیلم است تا حالا. Annabelle و Summon هر کدام سه قسمت داشتند ، اما این بدان معنا نیست که برادران وارنر قصد دارد کار خود را متوقف کند. و سینمای خط جدید.

آنابل: خلاقیت ها بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان جمع آوری کرده اند و ارقام کنونی نشان می دهد که هنوز علاقه زیادی به این فیلم ها وجود دارد. Summon: The Devil Made Me تا کنون موفقیت دیگری برای سازندگان (علیرغم طبقه بندی به عنوان طاعون کرونا) نشان داده است. با تمام این اوصاف ، این مجموعه فیلم می تواند آینده روشنی را برای او رقم بزند. برادران وارنر و گفته می شود که New Line Cinema هنوز فیلم های جدیدی را شروع نکرده است. اما آینده چیست و چه فیلمی می تواند در این مجموعه باشد؟

1. مرد کج – تایید (مرد کج)

صدا زدن

راهبه تنها پروژه ای نبود که وارن با والاک در تماس 2 ایجاد کرد. همچنین یک مرد فریبکار کوله پشتی به همین نام را از جعبه موسیقی بیرون می آورد. گفته می شود جیمز وان و پیتر سافران ، تهیه کنندگان تماس ، هر دو با این مرد مشکل دار فرار کرده اند. پروژه ای که وان آن را با یک افسانه تاریک مقایسه می کند. در سال 2017 ، گزارش شد که فیلم هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد. صحبت های زیادی در مورد مرد پیچ ​​خورده انجام شده است ، اما هنوز هیچ تایید رسمی مبنی بر حذف فیلم وجود ندارد. صفاران گفت راهبه ها بر مرد مقصر اولویت دارند ، اما به احتمال زیاد او به کار خود ادامه می دهد. زمان ساخت آن ممکن است اکنون باشد ، زیرا نحوه تولید آن هموار است.

2. Nona 2 – تایید شده (Ny Nona 2)

صدا زدن

راهبه ها به اندازه The Summoning یا Annabelle موفق نبودند ، اما به اندازه کافی خوب به نظر می رسیدند تا تولید نیمه دوم را تضمین کنند. صفاران تأیید کرد که سینمای خط جدید روی نیمه دوم کار می کند (که عنوان رسمی ندارد). معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. تاریخچه اولین فیلم ، که در 1952 به رومانی منتقل شد ، این سریال را بیشتر از همیشه عقب انداخته است ، اما دنباله راهبه ها ممکن است دارای یک محیط مدرن تر باشد ، به خصوص اگر خانواده دوباره به هم برسند. والاس و وارن.

3. قسمت جدید آنابل؟ (آنابل جدید؟)

صدا زدن

در مورد اینکه آیا Annabelle 4 در دست ساخت است ، هیچ حرف رسمی در دست نیست ، بنابراین Annabelle Comes Home می تواند آخرین قسمت این مجموعه باشد. با توجه به شایعات ، به نظر می رسد احتمال ساخت این فیلم وجود دارد. اگر چنین است ، داستان باید قبل از پوست سر آنابل انجام شود ، یا او باید راهی دیگر برای بیرون آوردن عروسک از موزه و پارک مخفی وارن پیدا کند.

4. تماس 4 (قرارداد 4)

صدا زدن

خانواده وارن ممکن است به Annabelle 4 یا Nun 2 بازگردند ، اما شاید انتخاب واضح برای بازگشت آنها احضار 4 باشد. تهیه کنندگان ، نویسندگان و بازیگران فیلم The Devil من را تشویق کرده اند که در مورد سایر قسمت ها هیچ حرفی نزنم ، اما بیشتر آنها علاقه ای به کار روی آن نشان داده اند و از آنجا که به نظر می رسد در فراخوانی Boxe 3 موفق بوده است ، ممکن است به زودی قسمت دیگری باشد که استودیو در راه رسمی اعلام می کند.

بینندگان در چهارمین قسمت ممکن چه خواهند دید؟ اتفاقات فیلم شیطان ، که در سال 1981 پخش شد ، کار وارن را به عنوان یک محقق ماوراءالطبیعه به تأخیر انداخت ، اما محاکمه آرن جانسون آخرین مورد عجیب و غریب مورد بحث نبود. او و همسرش. موارد دیگری از آن زمان اتفاق افتاده است که می توانید در ویدئوی بعدی مشاهده کنید ، مانند مشکل وحشتناک خانواده مترسک ها یا پاکسازی خانه اسنیدکر از شیطان.

مشکلات خانواده Smarl ، که در فیلم ترسناک کانکتیکات مورد بحث قرار گرفته است ، ممکن است موضوع این تماس باشد. یکی دیگر از گزینه های داستان فیلم ، گزینه ای است که جیمز وان قبلاً به آن اشاره کرد ، که در آن خانواده وارن یک مشکل مخفی با گرگ ها را بررسی می کنند. تصور می شد که این ایده ممکن است برنامه ای برای تماس با 3 باشد ، اما اکنون می توان از آن برای تماس 4 استفاده کرد.

5. شیطان خاموش مرا وادار به انجام آن کرد

صدا زدن

فراخوانی 3 مانند دو قسمت اول باید یک دور ویژه داشته باشد. برنامه این است که این قسمت از حضور شیطانی یک سوم حرفه باشد ، همانطور که آنابل با حرفه 1 و راهبه ها با حرفه 2. نویسنده به فکر دیو بود. (با بازی دیویس آزبورن) که او معتقد بود مناسب برای یک داستان مستقل این شخصیت از بازیگر واقعی The Devil Made Me اقتباس شده است.

به نظر می رسد او یکی از ارواح شیطانی است که صدای او در آلبوم منتشر شده توسط دیوید گلتزل نیز شنیده شد. اگر این کار را می کرد ، شاید شیطان با طبیعت نامرئی بازی می کرد ، اما این ایده در نهایت کنار رفت. مایکل چ وز وز ، کارگردان Summoner 3 گفت آنها تصمیم گرفتند به جای استفاده از هر دو شخصیت از شخصیت های منفی استفاده کنند و این داستان را بسیار پیچیده می کند. نظرات چاوز نشان می دهد که فیلم دیویس آزبورن را به عنوان یک شیطان نشان می دهد ، اما حذف شد و به عنوان یک بیمار زندان توسط آزبورن جایگزین شد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا