هنر و سینما

هر آنچه از فیلم جدید تیغه می‌دانیم


فیلم Blade که مدتها منتظرش بود به زودی اکران می شود و قسمت بعدی دنیای سینمای مارول نیز به زودی پخش می شود. مارول استیسی اوس کوفور را برای بازسازی فیلمنامه ای استخدام کرده است که دروازه ها را به روی شکارچیان خون آشام محبوب در دنیای سینمایی مارول باز می کند. مارول بسام طارق را برای رهبری پروژه انتخاب کرده است. او به خاطر کار روی پروژه Mughal Muggle معروف است.

فیلم جدید Blade در جولای 2019 در جریان رویداد کمیک سن دیگو به نمایش درآمد. کوین فایگی ، رئیس استودیو مارول ، فیلم شما را تأیید کرد و تأیید کرد که مهرشالا علی برنده چندین جایزه اسکار برای بازی در نقش اصلی این فیلم شده است. سه گانه اصلی Blade ، با بازی وسلی اسنایپز ، حتی بدون منتقدان نیز بسیار محبوب شد. در این فیلم ها قهرمان خون آشام مارول آن روز نیز حضور داشت که محبوبیت وی را بیشتر کرد و همچنین پشتیبان مجموعه ای از فیلم های کوتاه بود.

با انتشار فیلم ، این نقد جدید چشم دومی را به خود جلب می کند و به نظر می رسد که ارزش نگاه کردن را دارد. این فیلم هنوز در مراحل اولیه توسعه است و اطلاعات زیادی در مورد پروژه وجود ندارد ، اما جزئیات بسیار خوبی در مورد طرح و جزئیات بازیگران تا زمان فیلمبرداری و اکران این فیلم مارول وجود دارد. این در حال آمدن است.

عنوان جدید

در فضای مجازی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این ویدیو Blade: The Vampire Slayer نام دارد ، اما فاش نشده یا تایید نشده است. با توجه به این که عنوان فیلم مشابه ساخت فیلم است ، به نظر نمی رسد که مارول این راه را طی کند. مانند وسلی اسنیپ در سال 1988 ، شبیه چاقو به نظر می رسد.

پخش کننده تیغه جدید تایید شده است

چاقو

ماهرشالا علی تنها بازیکنی است که حضورش در لیست قطعی شده است. مارول حتی یک اسکریپت تأیید شده ندارد ، ممکن است برای مدت طولانی بازیکن نباشد.

شخصیت جدید تیغه جدید را تأیید کرد

با توجه به اینکه فیلم در ابتدای تولید است ، تنها شخصیتی که برای فیلم تایید شده ، شخصیت Blade با بازی علی است. با توجه به اینکه فیلم جدید قرار است این شخصیت را با دنیای مارول ترکیب کند ، به احتمال زیاد برخی از قهرمانان و شروران دنیای مارول در این فیلم ظاهر می شوند که ممکن است Dr. جادوگر عجیب و اسکارلت. استرنج و بلید بخشی از تیم Marvel Midnight Boys بودند که قهرمانان ماورایی را در دنیای کمیک گرد هم آوردند. آیا نیمه شب دوباره با تیم پسران مارول ملاقات می کنیم؟

صحبت از دیگر بازیگران فعال ، خوب است که ددپول در فیلم جدید Blade ظاهر شود ، رینولدز سومین قسمت Blade: Trilogy را در نقش هانیبال کینگ بازی کرد. اگر وید با لبه شمشیر برخورد کند ، فیلم می تواند این گذار را به عنوان نقطه عطفی در فیلم ایجاد کند. علاوه بر این مثال ها ، باید منتظر ماند تا ببینیم چه شخصیت هایی برای فیلم در نظر گرفته خواهند شد. با این حال ، بلید لیست کاملی از متحدان و دشمنان در کمیک ها دارد و احتمالاً متحدان آنها دشمنان و دشمنانی هستند که اکنون با هم همکاری می کنند. از دیکن فراست ، خون آشام که پدر زبانش است ، تا دراکولا افسانه ای ، که دشمن چاقوهاست ، به معنای واقعی کلمه همه چیز را می توان در یک فیلم دید.

زمان عکاسی جدید فرا رسیده است

فیلمبرداری در ژوئیه 2022 آغاز می شود و احتمالاً در استودیو Trilth در آتلانتا ، جورجیا راه اندازی می شود ، اما هیچ چیز تایید نشده است. در همین راستا ، ابتدا گزارش شد که تولید فیلم در پایان سال 2021 آغاز می شود. اما به گفته هالیوود ریپورتر ، این تاریخ پس از مدتی که استیسی اوسی کوفور با او در استودیو کار کرد به تعویق افتاد. شاید تا زمانی که هیچ مانعی برای دوربین وجود نداشته باشد ، فیلم به تنظیم فعلی خود ادامه دهد.

مرزهای جدیدی در حال ورود به روند مارول هستند

چاقو

کوین فیگی فیلم جدید Blade را در رویداد کمدی سن دیگو به استیو وینتراب ، صاحب وب سایت Clyder اعلام کرد که فیلم آینده شب خونین بخشی از مرحله پنجم است نه مرحله چهارم ، به این معنی که این فیلم بعداً اتفاق خواهد افتاد “بسیاری از حوادث نگران کننده در اطراف جهان در دکتر عجیب 2 و دیگران. تغییرات بزرگی در فیلم هایی مانند Ant and the Bee: Quantum Mania و The Four Favorites اتفاق می افتد. البته ، در حالی که گروه اول تصمیم گرفتند که زبان آنها در این موج ها یکسان نباشد ، تصمیم مارول برای بیوه سیاه و کاپیتان مارول بود. با توجه به اینکه فیلم هنوز در مراحل اولیه تولید خود قرار دارد ، هنوز امکان نمایش آن در مرحله چهارم وجود دارد. اگر چنین است ، پس از حادثه در دکتر 2 عجیب است ، اما می توان با اطمینان گفت که هنوز هیچ تأییدی در مورد آن زمان ارائه نشده است. این فیلم به احتمال زیاد اخبار رسمی در مورد جدول زمانی و تصمیمات جدید طراحی را منتشر می کند.

دسته بندی عصر جدید

در فوریه 2021 ، هنگامی که کوین فیگی با تیمی در استودیو مارول در مقابل انجمن منتقدان تلویزیونی صحبت کرد ، گفت که به غیر از ددپول 3 ، این فیلم ممکن است در خط آخر باقی بماند. او برای فیلم آینده 13 ساله است. صحبت های او را در مقاله زیر بخوانید.

“هر کاری که ما برای کودکان و بزرگسالان انجام می دهیم بخشی از هدف ما است. س Yourال شما ممکن است بیشتر در مورد طبقه بندی بزرگسالان یا بالای هفده باشد. علاوه بر Deadpool ، که در حال حاضر وجود دارد. با قرار دادن خود به عنوان یک ژانر و تعداد خاص ، ما گفتیم که هیچ مشکلی برای شروع آن نخواهد داشت. دوره داستان ، شخصیت ، طبقه بندی در طول سیزده سال ، صدای فیلم و طبقه بندی استفاده شده تا کنون مانع ما نشده است. اگر این اتفاق می افتاد همه ما تحت درمان قرار می گرفتیم ، اما نداشت. “هر داستانی که ما نگاه می کنیم با لحن و اولویت خود تنظیم شده است.”

آیا این بدان معناست که بال جدید در گروه سنی بالای هفده سال نخواهد بود؟ ممکن است نباشد. به سه گانه وسلی اسنیپ هفده سال امتیاز داده شد که تصمیم خوبی است و اگر به روزرسانی با سطح خون و خشونت در این فیلم ها مطابقت نداشته باشد ، بسیاری از طرفداران را ناامید خواهد کرد. اگرچه فیلم جدید اکنون بیش از سیزده سال سن دارد و فقط بر جنبه های ترسناک تمرکز نمی کند ، اما می تواند فیلمی ارزشمند باشد. فعلا فقط باید منتظر ماند تا ببینیم طبقه بندی واقعی فیلم چگونه است.

داستان برگ جدید

چاقو

همانطور که قبلا ذکر شد ، فیلم فیلم جدید Blade هنوز نهایی نشده است ، بنابراین هیچ بحثی در مورد تاریخچه آن وجود ندارد. وقتی به ابتدای فیلم نزدیک می شویم ، ممکن است خلاصه داستان یا جزئیات داستان را دریافت کنیم. البته کمیک های متمایز این بازیگر مشخص است و می تواند پایه و اساس تاریخ فیلم های آینده را تشکیل دهد. مادر بلید در زمان بارداری مورد حمله خون آشام قرار گرفت. مادرش پس از زایمان فوت کرد ، اما او خون آشامی را به دنیا آورد که درمانده بود ، نامش اریک بروکس بود. او بزرگ شد و از مهارت های خود به عنوان آهنگر برای شکار دیگر خون آشام ها مانند چاقو استفاده کرد. دموکرات ها در برابر نور خورشید آسیب پذیر نیستند.

بیش از بیست سال پس از انتشار اولین فیلم Blade ، فیلم جدید می تواند خلاصه ای از داستان اصلی را ارائه دهد تا طرفداران جدید بتوانند در قلب داستان وارد شوند ، اگرچه این امکان وجود دارد که مارول خلاصه داستان را کنار بگذارد و برود به داستان زنده گزینه دیگر این است که بلید را با فیلمی دیگر آشنا کنید و سپس بر شخصیت او در فیلم جدید تمرکز کنید. این روش در فیلم مرد عنکبوتی تام هالند استفاده شد و برای شمشیر نیز مناسب است.

در هر صورت ، سرگرمی چندان سرگرم کننده نخواهد بود. مصاحبه بسام طارق با گیزمودو در این زمینه را در زیر بخوانید.

“سرگرم کننده است. این برای مردم آنطور که فکر می کردم روشن نیست. من واقعاً از این موضوع خوشحالم. در واقع ، زبان او هرگز شخصیت اصلی نیست. در برخی از کمیک ها ، نام او فرد است یا به قول معروف.” می دانید ، او لقب تیغ دارد و نه اریک بروکس. “می توانم بگویم که در فیلم جدید ، شخصیت مهمتر از داستان است.”

تاریخ اکران فیلم جدید Blade هنوز مشخص نشده است ، اما می توان آن را پیش بینی کرد. مارول دو تاریخ انتشار نامشخص دارد ، 28 جولای و 3 نوامبر 2023. اگر فیلمبرداری فیلم Blade در ژوئیه 2022 آغاز شود ، می توان به راحتی این دو تاریخ را تعیین کرد. مارول همچنین سری جدید Amazing Four را رهبری می کند ، بنابراین سوال این است که کدام فیلم ابتدا اکران می شود.

اگر مارول می خواهد چهارمین مرحله از چهار شگفتی را تکمیل کند و سپس Blade را منتشر کند ، محتمل ترین تخمین این است که در ماه نوامبر ، پس از هالووین 2023 ، Blade. البته اینها همه حرف است و غیرقابل اعتماد است. طرفداران باید منتظر بمانند تا مارول به طور رسمی تاریخ انتشار را تایید کند.

استودیو از سال 2013 برنامه را دوباره خلق کرده است ، بنابراین می توانیم حتی بیشتر منتظر بمانیم تا فیلم در فیلم های اصلی ظاهر شود. تیغه جدید به نظر می رسد یک فیلم عالی باشد.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا