هنر و سینما

آیا مورفئوس جوان در تریلر ماتریکس ۴ حضور دارد؟


در رستاخیزهای ماتریکس ، نئو (کیانو ریوز) و ترینیتی (کری آن ماس) دوباره روی صحنه هستند ، اما آیا یحیی عبدالمتین دوم نقش مورفیوس جوان را بازی می کند؟

قسمت 4 ماتریکس: رستاخیز ، علاوه بر شخصیت های نئو و تثلیث ، شامل شخصیت های Naoby ، Merovingian و Agent Johnson از سه گانه ماتریکس است. با این حال ، ویژگی های عامل اسمیت و مورفیوس وجود ندارد.

اگرچه بازگشت این دو شخصیت هنوز تأیید نشده است ، اما شایعاتی مبنی بر حضور آنها وجود دارد. بارها از حضور مورفئوس جوان با هنرمند عبدالمتین دوم در نیمه چهارم فیلم یاد شده است. البته همه چیز واضح نیست ، اما شخصیت مورفئوس جوان در The Matrix: آیا قیامت ظاهر خاصی خواهد بود؟

اگرچه تریلر فیلم به وضوح مورفئوس را توصیف نمی کند ، اما در مورد آن صحبت می شود. در یک پست حساب اینستاگرام که اخبار تریلر را منتشر کرد ، حضور عبدالمتین دوم در نقش مورفئوس تأیید شد و ماه ها در آن شکی نبود. در صحنه ای از فیلم ، مورفئوس که لباس و عینک مخصوص خود را پوشیده بود ، کپسولی قرمز به نئو داد و گفت: “زمان پرواز”.

بدنیا آمدن

همچنین صحنه ای از بازسازی عبدالمتین و کیانو ریوز وجود دارد که بسیار شبیه بازسازی Morpheus و Neo در فیلم The Matrix در سال 1999 است. تریلر حتی Morpheus نام داشت ، اما پست های او در رسانه های اجتماعی تا حدودی وجود آن را توصیف می کرد.

با بازگشت تثلیث و نئو ، شانس حضور مورفئوس در فیلم افزایش یافته است. تریلر فیلم Neo ، با نام جدید توماس اندرسون ، اگرچه گذشته را به خاطر نمی آورد ، اما سه رویداد ماتریکس را در رویاهایش تجربه می کند و تثلیث را نمی شناسد. او همچنین اشاره کرد که نئو جذب کپسول آبی شده و سعی کرده از کنترل خارج شود. Morpheus تنها کسی است که می تواند نئو واقعی را در این شرایط نجات دهد.

معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد ، اما فیشبورن گفت که او دوباره به ماتریکس 4 دعوت نشده است ، که باعث جنجال در مورد بازیکن جوان مورفئوس شده است. به احتمال زیاد شخصیت نئو به شخصیت قدیمی خود باز می گردد ، زمانی که مورفیوس هنوز جوان بود.

در صحنه ای که بازیکن در آینه نگاه می کند و سطح آینه را شنا می کند ، می توانیم داستان واقعی زندگی او را ببینیم. مورفیوس در دنیای ماتریکس به دام افتاده است ، او باید بیرون بیاید و جان نئو را نجات دهد. شخصیت عبدالمتین در فیلم نمی داند که او مورفیوس است و داستان The Matrix: Resurrection را دنبال می کند. این خاصیت جهان ماتریس است و چیزهایی ممکن است در آن اتفاق بیفتد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا