هنر و سینما

فیلم استخراج با بازی گلشیفته فراهانی پربیننده‌ترین فیلم اختصاصی نتفلیکس است


لیستی از فیلم های ویژه ای که تا کنون در Netflix تماشا شده است منتشر شده است که نشان می دهد فیلم “Extrionion” با بازی گلشیفته فراهانی و کریس همسورث همچنان پربیننده ترین فیلم این سرویس آنلاین است.

کمتر از سی سال از تولد نتفلیکس می گذرد ، اما این سرویس آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران در تولید و توزیع فیلم ها و سریال ها در دهه گذشته شناخته شده است ، زیرا دستاوردهای خود را بهبود بخشیده و دسترسی جهانی خود به اینترنت را گسترش داده است. به در سه ماهه پایانی سال 2020 ، بیش از 8.5 میلیون نفر به مشترکان Netflix ملحق شدند که تعداد مشترکان جدید تا سال 2020 به 37 میلیون نفر و تعداد مشترکان از 203 میلیون مشتری فراتر رفت.

فیلم هایی که بیشتر تماشا شده اند اکشن و گاهی اکشن و رازآلود هستند ، اما Netflix در چند سال گذشته فیلم های مهمی مانند آلفونسو کوار ون n ، Roma ، مارتین اسکورسیزی ، The Martin Man و راهب دیوید فینچر را تولید و منتشر کرده است. برای نشان دادن این امر علاوه بر فیلم های محبوب و پرطرفدار ، او همچنین علاقمند به تولید آثار جدی و ظریف است.

نتفلیکس آمار دقیقی از تعداد نمایش فیلم ها و سریال ها ارائه می دهد و اکنون لیست فیلم های تماشا شده ویژه خود را به روز کرده است. فیلم جدید “ارتش مردگان” زک اسنایدر با 72 میلیون عضو جدید در لیست قرار دارد که رتبه دهم را دارد و رتبه های اول تا سوم هنوز در اکتشاف فیلم هستند. ، “پرنده جعبه” و “اسرار اسپنسر”. Netflix هر 2 دقیقه یک فیلم را به عنوان ساعت می شمارید و این در آمارها محاسبه می شود.

خود فیلم تا به حال در Netflix تماشا نشده است

  1. معدن با 99 میلیون بازدید
  2. جعبه پرندگان با 89 میلیون بازدید
  3. اسپنسر سکرت با 85 میلیون بازدید
  4. شش زیر زمین با 83 میلیون بازدید
  5. راز جنایت از 83 میلیون بازدید
  6. گارد تا مدتها پیش 78 میلیون بازدید داشت
  7. انولا هولمز با 76 میلیون بازدید
  8. یک پروژه قدرتمند با 75 میلیون چشم انداز
  9. آسمان نیمه شب و ارتش مردگان با 72 میلیون بازدید

گلشیفته فراهانی برای بازی در فیلم “استخراج” توجه بینندگان سراسر جهان را به خود جلب کرده و در لیست 10 ستاره ای که در سال 2020 در IMDb ظاهر شدند ، قرار گرفت. IMDb هر سال لیستی از محبوب ترین ستاره ها و محبوب ترین ستاره های در حال رشد را بر اساس تعداد بازدیدکنندگان از صفحه بازیکن منتشر می کند. این فهرست به وضوح نشان می دهد که بازیگران به چه چیزی علاقه دارند و بازیگران می توانند رشد کنند و چه چیزی را کشف کنند. فراهانی در لیست هشتمین محبوب ترین ستاره های نوظهور سینمای 2020 در رتبه هشتم قرار داشت ، بنابراین اگر دنیای سینمای اکتشافی تثبیت شود ، ممکن است شاهد تولید فیلم هایی به شخصیت او باشیم.

منبع: چند ضلعی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا