هنر و سینما

چرا فالکون برای نقش کاپیتان آمریکا مناسب است؟


کریس ایوانز توضیح می دهد که چرا سم ویلسون ملقب به فالکون (آنتونی مکی) با نام استیو راجرز ، انتخاب خوبی برای کاپیتان جدید آمریکایی در دنیای فیلم مارول است.

تقریباً یک دهه پس از بازی کریس ایوانز در دنیای سینمایی مارول ، به نظر می رسد که او با Avengers: The End of the Game دنیا را ترک کرده است. در پایان فیلم می بینیم که استیو از سام ، کاپیتان ایالات متحده دفاع می کند و با این کار فاش می کند که او کاپیتان جدید دنیای فیلم های مارول است.

نگاهی به مجموعه سرباز شاهین و زمستان و سام که سعی می کردند سپر را بپذیرند نشان می دهد که چرا او انتخاب خوبی برای برداشتن سپر داشته است. Falcon تنها گزینه سپر Captain America نیست. کمیک ها تصور می کردند که باکی بارنز و چند نفر دیگر قبل از شاهین کاپیتان آمریکا خواهند شد ، اما مارول شانس سباستین استن برای کاپیتان آمریکا را نادیده گرفت. در ابتدا ، این تصمیم طرفداران مارول را نگران کرد ، اما بعدا Falcon بیشتر به یک Falcon America تبدیل شد. حالا ، ایوانز می خواهد توضیح دهد که چرا Falcon سپر را به عنوان تصمیم درست گرفت.

ستاره سابق مارول ، به عنوان بخشی از یک موفقیت ، در مورد تبلیغ آنتونی مکی از بازیگری که از کاپیتان بعدی آمریکایی حمایت می کند ، با مجله سینمایی ورایتی صحبت کرد. ایوانز به رسانه ها گفت که فالکون در دوران حضورش در سینمای مارول همیشه به دعوت برای مبارزه با کاپیتان آمریکا پاسخ مثبت داده است. این یکی از دلایلی است که نشان می دهد ایوانز فالکون را انتخاب مناسب برای نقش کاپیتان آمریکا می داند.

عقاب

او شجاعت ، وفاداری و اعتماد به نفس خود را در چندین فیلم ثابت کرده است. سام چیزهای زیادی دریافت کرد ، و همچنین مقدار زیادی. او به چیزی بیشتر از خودش اعتقاد دارد و داشتن یک سپر به این فروتنی نیاز دارد.

بحث ایوانز در مورد اینکه چرا سام ویلسون جایگزین شایسته ای برای استیو راجرز است بسیار خوب است. باکی یک سرباز منحصر به فرد است که بیشتر با توانایی های جسمانی استیو سازگار است ، اما او هنوز قاتلی است که سعی می کند سابقه خود را تصحیح کند. در همین حال ، سام در بیشتر مراحل 2 و 3 به استیو نزدیک بود و بارها و بارها ویژگی هایی را که همه تماشاگران از کاپیتان آمریکا انتظار دارند نشان داد. بخشی از دلیل جذب فالکون و سرباز زمستان این بود که آنها امیدوار بودند سام بزرگترین سوژه باشد و بداند که او شایسته حمل سپر است.

به نظر می رسد حضور سام در نقش کاپیتان آمریکا مکان او را در مرحله 4 و بعد از آن مشخص می کند. اما جالب است که ببینیم وقتی کریس ایوانز با کت و شلوار و سپر برمی گردد ، چه اتفاقی می افتد ، زیرا گفته می شود ایوانز به عنوان کاپیتان برمی گردد. با این حال ، او آن را تکذیب کرد.

بسته به بازگشت استیو راجرز به دنیای سینمایی مارول در آینده ، او می تواند کاپیتان آمریکا را بازگرداند. اما نمی توان نادیده گرفت که چرا فالکون حق دارد کاپیتان باشد و سپر بگیرد ، اگرچه امیدواریم Falcon و Winter Soldier سرآغاز برخی نبردهای سرگرم کننده باشند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا