هنر و سینما

تام هالند آنچارتد را بچه‌ی فیلم‌های ایندیاناجونز و جیمزباند می‌داند


تام هالند گفت شخصیت ناتان دریک در فیلم آنچارتد یکی از موضوعات دوران کودکی ایندیانا جونز و جیمز باند است. در این اعلامیه ، او عکسی از بازیگری که در فیلم آنچارتد بازی می کند به طرفداران داد.

تام هالند شخصیت خود را در فیلم آینده آنچارتد به گونه ای می بیند که گویی ایندیانا جونز و جیمز باند بچه دارند. Anchartd بر اساس بازی ویدیویی با همین نام ساخته شده توسط استودیو Naughty Dog ساخته شده است. داستان این مجموعه بازی درباره یک گنج یاب به نام ناتان دریک است که در جهان به جستجوی اسرار تاریخی می پردازد. در این ویدئو ، تام هالند نقش دریک جوانتر را بازی می کند که قبل از بازی در آنچارتد بازی می کند.

Uncharted به یک اقتباس جالب تبدیل خواهد شد. با این حساب ، منطقی است که آن را با فیلم های دیگر برای فروش مقایسه کنید. مجموعه جیمز باند یک مجموعه کلاسیک است که با اولین فیلم ، Dr. نه (1962). تا کنون ، جیمز باند چهارمین مجموعه فیلم پرفروش پس از MCU ، جنگ ستارگان و هری پاتر است.

در همین حال ، ایندیانا جونز یکی از موفق ترین مجموعه های ماجراجویی اکشن است. در حقیقت ، ایندی ، که در سال 1981 شروع شد ، تا حدی از جیمز باند الهام گرفته بود.

تام هلند

به گفته تام هالند ، بازیگر ناتان دریک در Uncharted نه تنها یک قهرمان بازیگری مانند جیمز باند و ایندیانا جونز است ، بلکه با دو بازیگر کلاسیک نیز ترکیب خوبی دارد. بازیگر مارول ، که در پادکست Vanity Fair صحبت کرد ، گفت: “من فکر می کنم ساده ترین راه برای توصیف فیلم بدون دست کم گرفتن این است که اگر ایندیانا جونز و جیمز باند صاحب فرزند می شدند ، این کودک ناتان دریک بود.” “من اینگونه فیلم را توصیف می کنم.”

اطلاعات کمی در مورد موضوعات اصلی Uncharted وجود دارد. اما با توجه به تام هالند و آنچه در مورد بازی ویدیویی در فیلم می دانیم ، منطقی است که او را با جیمز باند و شبه قاره هند مقایسه کنیم. مخصوصاً صحبت و مقایسه او با ایندیانا جونز ، زیرا شکار گنج نیتان را می توان یکی از علایق وی نزد باستان شناس ایندیانا جونز دانست.

با این حال تام هالند تنها کسی نبود که این مقایسه را انجام داد. شاون لوی و مارک والبرگ ، بازیکن هلندی در آنچارتد ، این نظر را دارند.

همچنین ، چون سالی نقش مربی دربرگ ، والبرگ ، افسر سابق ایالات متحده را بازی می کند ، مهارت های رزمی او شبیه به جیمز باند ، یکی از اعضای سرویس مخفی بریتانیا است.

با این حال ، تفاوت زیادی بین این قهرمانان پرفروش و Uncharted with the Holland وجود دارد. در یادداشت شخصی او ، او در بازی های ویدئویی از ناتان دریک کوچکتر است و نمی توان او را با هریسون فورد مقایسه کرد وقتی شروع به بازی در نقش ایندینا جونز یا حتی دیگر بازیکنان نقش جیمز باند کرد.

این فیلم جدیدتر و مدرن تر از سری های دیگر خواهد بود. اگرچه فیلم های ایندیانا جونز و جیمز باند 2000 هستند ، اما هنوز احساس آشنای قرن 20 را حفظ کرده اند. الهام و توسعه این دو قهرمان مشهور یک هدف اصلی برای هلند است. بنابراین امیدواریم Uncharted انتظارات را برآورده کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا