هنر و سینما

آخرین تریلر «جیمزباند: زمانی برای مردن نیست» را ببینید؛ خداحافظ آقای کریگ


استودیو Metro Goldwyn Meyer جدیدترین تریلر فیلم “James Bond: No Time To Die: James Bond” را منتشر کرد که صحنه ای از نبرد دیدنی مامور 007 علیه دشمنانش را نشان می دهد.

دومین فیلم جیمز باند: No Time to Die که با عنوان “تریلر نهایی” منتشر شد ، بخش جدیدی از تهدیدی را که مامور 007 با آن روبروست نشان می دهد. طبق رسانه ها و اطلاعات منتشر شده قبلی ، جیمز باند بار دیگر در حال ماموریت به جهان را از خطر تروریست های دیوانه نجات دهید ، اما این تهدید جهانی بزرگترین چالشی است که باند تاکنون با آن روبروست. از سوی دیگر ، ممکن است شاهد اقدامات احساسی زیادی در این فیلم باشیم که آخرین حضور دانیل کریگ در جیمز باند را فراموش نشدنی خواهد کرد.

داستان این فیلم پنج سال پس از وقایع “اسپکتر” اتفاق افتاد و اکنون جیمز باند بازنشسته شده و در جزیره جامائیکا در حال تعطیلات است. در حالی که زمان کمی برای باقی ماندن گروه ها در جنگ باقی مانده است ، یک دوست قدیمی و یکی از جاسوسان سیا برای حل یک پرونده بزرگ به سراغ او می آیند. در پی این درخواست ، باند پرونده دانشمند ربوده شده را باز کرد. با پیشبرد داستان ، می فهمیم که یک تروریست مخفی مسئول این امر است و جهان در راه مواجه شدن با فاجعه ای است که جهان قبلاً تجربه نکرده است.

علاوه بر کریگ ، رامی ملک ، لیا سیدو ، آنا د ارماس و ریف فاینز از بازیگران زن مشهوری هستند که زمان مرگ ندارند. 257 مین فیلم مامور 007 توسط کری فوکوناگا کارگردانی می شود که بیشتر به خاطر ساخت سریال “کارآگاه واقعی” شناخته می شود. این فیلم را نیل پورویس ، رابرت وید ، کری جوجی فوکوناگا و فیبی والر بریج نیز نوشته اند.

در طول 15 سال گذشته ، دنیل کریگ به دلیل حضور در سریال جیمز باند شهرت و شهرت بین المللی را به دست آورد و حتی جوایز بزرگی را نیز به دست آورد. او بیش از هر بازیگر دیگری نقش جیمز باند را بر عهده داشت و اکنون قصد دارد پس از بیست و چهارمین فیلم این مجموعه که زمان مرگ نیست ، از نقش مامور 007 خداحافظی کند. چندی پیش ، لشانا لینچ ، بازیگر سیاه پوست ، اعلام کرد که به طور موقت جایگزین مامور 007 می شود تا بتوانیم اولین نماینده 007 را رنگی و زنانه ببینیم.

طی ماه گذشته ، بسیاری از طرفداران سریال جیمز باند مخالفت خود را با انتخاب لشانا لینچ به عنوان بازیگر بعدی مامور 007 اعلام کردند. از آنجا که این بازیگر سی و دو ساله پیشرفت قابل توجهی نداشته است و حضور در فیلم “کاپیتان مارول” شاید مهمترین دستاورد او در سینما باشد! همچنین ، آیا کسی معتقد است که تغییر جنسیت یا رنگ پوست عامل 007 ضروری است؟ آیا بهتر نیست صنعت فیلم و جنبش های نژادی بدون ایجاد تغییر در ماهیت و ظاهر بازیگران قدیمی و معروف ، شخصیت های زن جدید ، قوی و جذابی خلق کنند؟ حداقل می توان کلیشه ها و ویژگی های باورنکردنی یا گمراه کننده این شخصیت ها را حذف کرد ، اما تغییرات کلی در شخصیت ، جنسیت و رنگ پوست آنها به مذاق دوستداران هنر خوش نمی آید.

جیمز باند: No Time to Die در 8 سپتامبر در Universal Europe ، آسیا و آمریکای جنوبی توسط Universal Pictures منتشر خواهد شد و United Artists بیست و چهارمین ماموریت خود را در 16 اکتبر (8 اکتبر) در ایالات متحده منتشر خواهد کرد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا