هنر و سینما

۵ فیلم دنباله‌دار دواین جانسون (راک) از بدترین تا بهترین


در دنیایی که ستارگان پولساز مانند وین دیزل ، تام کروز و جانی دپ تعداد اندکی برای تحمل بار مجموعه فیلم ها دارند ، استودیوهای هالیوود هنوز به دواین جانسون (راک) اعتماد دارند.

تا کنون ، او عضو حداقل پنج مجموعه اصلی است که یا در دست ساخت هستند و یا برنامه های خود را به اتمام رسانده اند ، و طبق رویکرد دیزنی ، به نظر می رسد یک پیاده روی در جنگل آغاز مجموعه جدیدی است.

تقریباً هر ستاره فیلم جانسون دو هدف کلی دارد. فروش بالا ، ساخت دنباله یا بهتر است بگویم ساخت یک سری فیلم است. این همیشه صادق نیست ، زیرا فصل San Andreas 2 اخیراً لغو شده است ، اما درخشش جانسون به عنوان تهیه کننده و شهرت او در بینندگان این احتمال را برای بازیگران برای قسمت بعدی افزایش می دهد. جانسون از یافتن جایی در هالیوود به عنوان بازیگر چند استعداد شگفت زده شد. بنابراین حتی وینس مک ماهون همچنان به او وابسته است و از او می خواهد که راک را به دنیای کشتی سازی بازگرداند.

بازیگران اغلب در سریال خاصی بازی می کنند ، مانند تام کروز در ماموریت غیرممکن ، اما جانسون پس از کشمکش هایش تعدادی سریال کشیده است. تور جنگل و بلک آدام احتمالاً در آینده به لیست فیلم های چند قسمتی دواین جانسون اضافه خواهند شد.

به GI جو

صخره ها

در یک تصادف عجیب و غریب ، دواین جانسون از زمانی که توسط ستاره برندن فریزر به میدان رفت ، در سه بازیگر ظاهر شد. انگار هالیوود او را تعقیب می کند. او جایگزین فریزر در JJJ: Revenge نشد ، اما حضور او محبوبیت فیلم را تا حد زیادی افزایش داده است. چانینگ تاتوم ناگهان از سری آخر دنباله کنار رفت و جانسون به عنوان مروج برای احیای جیو جو وارد میدان شد. نظرات منتقدان در مورد این فیلم متفاوت است. انتقام از آمدن کبرا بهتر است ، اما او فقط به خاطر کار پردرآمدش معروف است. اسپین آف Snake Eyes این سریال را دوباره راه اندازی کرده است ، اما گفته می شود جانسون جی جو را دنبال کرده است: سکوت کنید ، به امید بهبود سریال. اگر فیلمسازان بتوانند از محبوبیت راک از طریق فیلم های سریع و خشمگین استفاده کنند ، اوضاع کمی تغییر می کند.

4. دیا

صخره ها

این بار جانسون جانشین برندان فریزر شد که در فیلم سفر به مرکز زمین ظاهر شد و نقش رهبر را بر عهده گرفت. نقش او در این فیلم شبیه به نقش های بعدی او در جومانجی و جنگل است و حتی نقش او در سفر 2 همانند نقش او در فیلم اول نیست. این مجموعه تنها مجموعه نیست ، اما در قسمت دوم به طور کامل جایگزین یخچال می شود و اگر فیلم Travel 3 لغو نمی شد ، ممکن بود همان روال قسمت سوم را ادامه دهد. خود فیلم بسیار متفاوت از منبع اصلی آن ، داستان ژول ورن است ، اما سرگرم کننده است و با وجود محدودیت هایش ، حس متمایزی از جشن های فانتزی دهه 1970 را تداعی می کند. جانسون در فیلم ، اما عمق لازم را ندارد داشته ، و اجراهای او در جومانجی بسیار قوی تر است. از یک سو ، می توان گفت حضور او هیچ فایده ای ندارد و به نظر می رسد جانسون برای ایفای آن نقش خاص به کار گرفته شده است و مانند هر کسی است که بتواند آن شخصیت را بازی کند.

3. مومیایی

صخره ها

فیلم های مادری با برندن فریزر اغلب سرگرم کننده هستند و در واقع این اقدامات وحشتناک از تجربیات نمایشی و خانوادگی بدون از دست دادن جنبه سرگرمی هستند. نقش دواین جانسون در مومیایی نقطه تاریکی در این سریال است و او حتی در هنگام حضور در شاه عقرب نتوانست آن را جبران کند. علاوه بر این ، خود فیلم دارای ضعف هایی مانند فقدان جلوه های شخصی ، گفتگوی پر از سیالات و سابقه خانوادگی ضعیف است و این عوامل اضافی مانع از استفاده راک از ظهور فیلم شد. چند سالی طول می کشد تا هالیوود بفهمد که کلید موفقیت سریال این است که بین قدرت بدنی و کیفیت راک تعادل ایجاد کند و کمی احساسات را به داستان اضافه کند ، و در این سریال در غیاب این موارد آرامش بخش است. چیزهای احساس شده

به جومانجی

صخره ها

در زمانی که دواین جانسون دنباله جومانجی را انتخاب کرد ، موقعیت وی به عنوان ستاره فیلم محفوظ بود و او در تبلیغات فیلم و همچنین استفاده از چهره خود در تبلیغات موفق بود. و تریلر مطمئناً به سریال راه پیدا می کند به ماموران وعده دادند که جهان جومانجی را بدون خراب کردن فیلم کلاسیک اصلی که رابین ویلیامز نشان می داد ، گسترش دهند و به قول خود عمل کردند. جومانجی: به جنگل خوش آمدید جایگزین شاهکار اصلی نمی شود ، بلکه ادای احترام غیرمستقیم و احساسی به روح رابین ویلیامز است. این بازیگر دارای دوران بازیگری فوق العاده و دوران طلایی فیلمهای هیجان انگیز ، به ویژه ایندیانا جونز است و مملو از شوخی های گاه به گاه است که نشان می دهد او واقعاً پتانسیل دنباله ای دارد. دنباله آن در دست تهیه است و به زودی قسمت بعدی فیلم را خواهیم دید.

1. حماسه سریع

صخره ها

جانسون در جومانجی بیشتر احساساتی است ، اما در سریال سریع و خشمگین ما بیشتر روحیه خشونت آمیز و خشونت آمیزی را می بینیم که در مبارزات قبلی شاهد بودیم. اولین رابطه او با وین دیزل شاید چندان جالب نبود ، اما حضور او در دسته پنجم عامل مهمی بود که این سریال را به مجموعه ای چند میلیارد دلاری تبدیل کرد (به جز سرعت 9 سرعته که تحت تاثیر همه گیری کرونا قرار گرفت. ) اگرچه بدون او ، سریال می توانست گسترش یابد ، اما حضور راک چیز دیگری به فیلم اضافه کرد. اگرچه او دیگر در فیلم های معمول سریع و خشن ظاهر نمی شود ، اما رابطه جانسون و جیسون استاتهام بسیار جالب بود ، به ویژه در هابز و شاو و دنباله آن. مطمئناً او و دیزل می توانند پایان جالبی در پایان این مجموعه داشته باشند ، مانند آخرین فیلم بازی. حضور او مطمئناً باعث جذابیت بیشتر این سریال می شود و پول زیادی را در مجموعه ها ذخیره می کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا