هنر و سینما

نخستین تریلر فیلم نفس نکش ۲ منتشر شد؛ بازگشت آدمکش کور


Sony Pictures Entertainment اولین تریلر “Don’t Breathe 2” را منتشر کرد که اطلاعات زیادی در مورد داستان و وقایع این فیلم ترسناک و مهیج ارائه می دهد.

“نفس نکش” در سال 2016 به یک پدیده سینمایی تبدیل شد. فیلمی ترسناک که به دلیل ماهیت تندش توانست بسیار بهتر از آنچه انتظار می رفت کار کند و به فیلمی برجسته تبدیل شود. نفس نکش با بودجه ای بالغ بر 10 میلیون دلار توانست 152 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد و 87 درصد از استقبال منتقدان راتون تومیتوز به دست آورد. کمتر از دو ماه قبل از انتشار دنباله ، سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم نفس نقش 2 را منتشر کرد.

در بین بازیگران سابق تا به امروز ، استیون لانگ به تازگی بازگشته است تا نقش خود را به عنوان یک جانباز نابینای با تجربه از سر بگیرد. نفس ناکاش داستان سه سارق جوان را که خانه های مردم را سرقت کردند ، بیان کرد. گروهی از سارقان به خانه پیرمرد نابینایی می روند تا پول او را بدزدند و در ابتدا آنها فکر می کنند که سرقت پیرمرد یک کار بسیار ساده است ، اما به تدریج معلوم می شود که او فقط یک سرباز بازنشسته نیست. گرفتار شدند و در دام مهلکی گرفتار شدند. اما وقتی این مورد مشاهده شد ، در نقش 2 ، ما باید بیشتر نگران سلامت بزرگتر باشیم تا موهای داستان.

با توجه به این تریلر و اخباری که ماه گذشته منتشر شد ، آنچه در فیلم نفس نکش 2 اتفاق افتاد حدود هفت سال پس از اولین فیلم اتفاق افتاد و در حال حاضر ضد دختری دختر یتیم جوان را در بر گرفته است. زیر بالهایشان آنها زندگی آرامی را در کنار هم داشتند تا اینکه دختر توسط گروهی ربوده شد. حالا مرد نابینا باید برای نجات دختر به خانه آدم ربایان برود و این آغاز یک اتفاق جالب در داستان است.

نفس نقش 2 در 13 آگوست 1400 (13 آگوست 2021) منتشر شد و در راه به رودو سیگس واگذار می شود. در فیلم های قبلی ، سیگس این فیلم را با فده آلوارز نوشت و در حال حاضر ، با اولین تجربه کارگردانی اش ، در ساخت نسخه دوم بدون نفس ، سر و کار دارد.

منبع: Variety

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا