آموزشبرترین های کسب وکار ایرانیعمومی

چند نوع قهوه گانودرما داریم

چند نوع قهوه گانودرما دکتر بیز داریم

قیمت قهوه فوری موکا دکتر بیز: قهوه های گانودرما دکتر بیز به 4 نوع تقسیم میشود که در اینجا برای شما عزیزان لیست کرده ایم.

  • قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز
  • قهوه موکا گانودرما دکتر بیز
  • قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
  • قهوه هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

قهوه سوپریم گانودرما

 یا همان  قهوه گانودرما لاته دکتر بیز، خواص بسیار زیادی برای بدن دارد و همانطور که میدانیم این قهوه های درمانی هستند.

شامل: ، خرنوب، قارچ گانودرما لوسیدوم و قهوه عربیکا است.

شاید با خودتان فکر کنید که ؟قهوه سوپریم گانودرما برای بسیاری از بیماری ها مثل : ، ، ، دیابت و …. تاثیرات بسیار مثبتی دارد و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم ساده ای را تجربه کنید.

 قهوه فوری هات چاکلت دکتر بیز خواص بسیار زیادی برای دیابت و لاغری دارد و همچنین زگیل تناسلی، امروزه اکثر خریداران قهوه سوپریم همین سه دسته افراد هستند که خداروشکر جواب های بسیار خوبی از مصرف این قهوه گرفته اند.

قهوه سوپریم گانودرما به دلیل داشتن ترکیباتی مثل جنسینگ و خرنوب در کنار هم بسیار زیاد به تقویت قوای جنسی، زود انزالی، ناباروری و سرطان رحم به شما کمک میکند. به شما پیشنهاد میکنیم با مشورت با مشاوره سایت گانودرما بیز حتما یک بار از این قهوه سوپریم گانودرما میل کنید و از ان لذت ببرید.

قهوه موکا گانودرما

دومین قهوه پرطرفدار دکتر بیز است که امروزه برای درمان بیماری های پوستی و ازجمله دیابت سر وصدای زیادی کرده است!

خب جالب شد که بدانیم ؟ پس با ما همراه باشید

همچنین باید بدانید که در زمان صبح ناشتا است! اگر به صورت ناشتا این قهوه را میل کنید تاثیرات خیلی بیشتری را میتواند برای بدن شما بزارد.

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز خواص زیادی برای بیماری های پوستی دارد ولی اول بگذارید با ترکیبات این قهوه لذیذ شما را اشنا کنیم 🙂

ترکیبات قهوه موکا گانودرما شامل :  پودر قهوه عربیکا، قارچ گانودرما، شکر و کافی میت است.

چی هست؟

قهوه موکا دکتر بیز گانودرما برای ، ، و خیلی از بیماری های دیگر مثل پسوریازیس، پیسی لک صورت و …. مناسب است.

فقط به مواردی که گفته شد ختم نمیشود و خیلی فراتر از این نام هایی که استفاده کردیم خواص دارد، چرا که این قهوه موکا گانودرما و به طور کلی قهوه های گانودرما در مرحله اول وظیفه پاکسازی سموم بدن را دارند که در این کار حرفه ای هستند با توجه به ترکیباتی که دارند.

ولی خب در این بخش واقعا جالب شد که بدانیم چند نوع قهوه گانودرما داریم کلا داریم؟

قهوه لذیذ بعدی قهوه لاته گانودرما است!

قهوه لاته گانودرما

اینجاییم تا درباره با شما کمی صحبت کنیم و قصد داریم با این اشنا شوید.

همانطور که میدانیم قهوه های گانودرما همگی درمانی هستند و بسیار خواص شگفت انگیزی را دارند پس خیلی مشتاقانه برویم سراغ که اشنا شویم با این قهوه لاته، حتما اتفاق افتاده است که در کافی شاپ ها قهوه لاته را سفارش داده اید و میل کرده اید، قهوه لاته به تنهایی طعم بسیار لذیذی دارد ولی این بار با قارچ گانودرما ترکیب شده است!

چیست؟  قهوه عربیکا، شکر، خامه غیر لبنی و پودر گانودرما لوسیدوم که در همه قهوه های گانودرما حضور پر رنگی دارد.

اما خب باید بدانیم که ؟ برای کدام بیماری مناسبت است؟

قهوه لاته گانودرما برای بیماری های گوارشی مثل کبد چرب، زخم معده، سنگ کلیه کم کاری تیروئید و حتی چاقی مناسب است!

قهوه لاته گانودرما وظیفه پاکسازی کل بدن به خصوص قسمت گوارشی بدن را بر عهده دارد و بسیار میتواند به شما کمک کند تا با این بیماری های گوارشی مبارزه کنید و انها را شکست دهید.

ولی یک قهوه گانودرما دیگر هم وجود دارد که به تازگی نقش آن کمرنگ تر شده است متاسفانه! اگر هنوز بازم مشتاق هستید که بدانید چند نوع قهوه گانودرما داریم با ما همراه باشید.

قهوه هات چاکلت گانودرما

قهوه ات چاکلت گانودرما در حال حاضر بسیار کم یاب است و خیلی کمتر توسط دکتر بیز تولید میشود، اکثر اوقات این قهوه خوشمزه ناموجود است ولی گاهی اوقات به تعداد محدود موجود میشود که اگر قصد خرید این قهوه را دارید بهتر است با ما در تماس باشید.

ترکیبات قهوه هات چاکلت گانودرما : شامل قارچ گانودرما لوسدیوم و شکلات است، این قهوه بسیار لذیذ است و برای چاقی بهترین خواص را دارد.

قهوه هات چاکلت گانودرما خواص درمانی کمتری نسبت به بقیه قهوه های گانودرما دارد و به همین دلیل تولید این قهوه متوقف شده است، این قهوه گانودرما برای کسانی که به عنوان عصرانه یا برای چاقی میخواهند مصرف کنند بسیار مناسب است.

در انتها باید بگوییم که سعی کردیم در این پست در گانودرما بیز سوال پر تکرار چند نوع قهوه گانودرما داریم را به صورت کامل و واضح برای شما عزیزان توضیح دهیم که امیدواریم لذت کافی را برده باشید

برای استفادۀ حداکثری از فواید دارویی، درمانی و گیاهی قارچ گانودرما باید در ابتدا گونۀ مناسب این قارچ (گانودرما لوسیدوم) در شرایط ویژۀ گلخانه ای رشد و پرورش داده شود. سپس با استفاده از روش هایی از این قارچ عصارهگیری و برای اثرگذاری بیشتر با بهترین انواع قهوه مانند عربیکا و روبوستا، ترکیب و دوزبندی شود. این پروسه نیاز به تکنولوژی های پیشرفته و مخصوصی دارد که در حال حاضر در ایران تنها توسط شرکت بیز (بازاریابان ایرانیان زمین) تولید می شوند.

محصولات غنی شده با عصارۀ قارچ گانودرما در ایران در دو دستۀ خوراکی (قهوه گانودرما) و موضعی موجودند و با برند دکتر بیز ارائه می شوند. انواع قهوهگانودرما در 4 مدل طراحی و تولید می شوند که به مصرف کننده این امکان را می دهد که با توجه به اهداف استفاده، ذائقه و منع مصرفهای خود، نوع مورد نظر خود را انتخاب کرده و مصرف نماید.

انواع این قهوه ها عبارتند از:

با مراجعه به لینک های مخصوص هر یک از این محصولات می توانید اطلاعات دقیق مربوط به آن را که شامل معرفی، ترکیبات، نحوه استفاده و… هستند را به دست آورده و در صورت تمایل به توسط کارشناسان بیز با بیز بابت بهترین روش مصرف اقدام نمائید.

لازم به ذکر است که میزان بالای اثرگذاری و جذب ترکیبات مفید موجود در قارچ گانودرما لوسیدوم، زمانی است که با قهوه و یا کاکائو ترکیب شده باشد. در این حالت در بالاترین سطح خود و به مراتب بیشتر از وقتی است که با ترکیبات دیگر فرآوری می شود. بنابراین امروزه کشورهایی هستند که اقدام به تولید فرآورده هایی مانند قهوه گانودرما و در مقیاس صنعتی نموده اند.

خوب است بدانیم تولید محصولات غنی شده با عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم از جمله قهوه گانودرما، همانطور که اشاره شد نیاز به تکنولوژیهای پیشرفته و دستگاههای پرهزینه دارد. تنها چند کشور در دنیا وجود دارند که با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه شان حاضر به پرداخت چنین هزینه هایی شده اند. آمریکا، کانادا، انگلستان و ایران از جمله کشورهایی هستند که در آن فناوری تولید محصولات متنوعی که با عصاره قارچ گانودرما غنی شده اند، وجود دارد.

تولید قهوه گانودرما در ایران

قهوه گانودرما در ایران توسط شرکت بازاریابان ایرانیان زمین که با نام تجاری دکتر بیز فعالیت می کند، تولید و عرضه می شود. این شرکت تمامی مراحل تولید که عبارتند از:

  • کشت و پرورش گونۀ مناسب دارویی
  • برداشت در زمان مناسب
  • جداسازی اندام بارده
  • شستشو، گندزدایی و ضد عفونی
  • عصارهگیری
  • فرآوری با بهترین انواع قهوه و دیگر گیاهان دارویی
  • دوزبندی به منظور مصرف اصولی و
  • بستهبندی بهداشتی و خاص به منظور در معرض هوای آزاد قرار نگرفتن

را زیر نظر افراد با دانش در این زمینه و به صورت کاملا علمی  و تخصصی انجام می دهد.

انواع قهوه گانودرما در ایران

قهوه گانودرما دکتر بیز در حال حاضر در 4 نوع تولید و عرضه می شوند که عبارتند از:

ماده اصلی در تولید هر سه این محصولات، عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم می باشد. شما با تهیه و مصرف اصولی قهوه گانودرما، در واقع از یک مکمل غذایی با خواص دارویی و درمانی بهره مند می شوید و نه صرفا یک قهوه فوری! بسیاری از افراد قهوه گانودرما را به اشتباه با قهوه های فوری موجود در بازار مقایسه می کنند. حال آنکه قهوه گانودرما با اینکه به صورت فوری قابل حل شدن در آب است، اما برای اهداف دارویی و درمانی طراحی و تولید شده است و از نظر ویژگی ها و هدف مصرف، به طور کلی با قهوه فوری تفاوت دارد.

انواع قهوه گانودرما با هدف احترام به سلیقۀ و ذائقۀ مصرف کننده تولید شده اند. استفاده کننده از قهوه گانودرما می تواند وابسته به هدف مصرف و البته منع مصرف، نوع مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نماید. باید به این نکته توجه کنیم که محصولات غنی شده با عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم، دارای منع مصرف کلی و هر یک از آن ها دارای منع مصرف اختصاصی می باشند

دکمه بازگشت به بالا