هنر و سینما

سریع و خشمگین ۱۰ و ۱۱ پشت سر هم فیلم‌برداری خواهند شد


تایرز گیبسون 9 ستاره سریع و خشمگین اعلام کرد که سری 10 و 11 فیلم های متوالی هستند. نهمین فیلم پرسرعت هنوز در ایالات متحده اکران نشده است ، اما به دلیل اکران در بازار بین المللی گیشه در زمان کرونا خوانده می شود.

قسمت هفتم اولین قسمت این مجموعه بود که 1 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت و چند قسمت آخر این سریال آن را به یکی از موفق ترین فیلم های بلند سینمایی تبدیل کرد زیرا به 6 میلیارد دلار رسید. او در سراسر جهان است.

قسمت پایانی این سریال سریع و خشمگین ، پس از مدت ها به دلیل همه گیری کرونا ، تنها در چند روز در 25 ژوئن منتشر می شود. این مجموعه متحول چندین تغییر دیگر را شامل می شود ، از جمله ظاهر جان سینا در نقش جیکوب ، برادر دومینیک تورتو ، و ظاهر سونگ کانگ در نقش هان. همچنین ، داستان سریع و خشمگین پس از سالها حدس و گمان طرفداران به نیمه نهایی خود نزدیک می شود. قسمت نهم با سریال محبوب پایان نمی یابد و سال گذشته ، جاستین لین اعلام کرد که برای کارگردانی دو قسمت آخر این مجموعه باز می گردد.

سریع و خشن

اکنون ، تایرس گیبسون در مصاحبه ای قبل از انتشار سریع شماره 9 ، اعلام کرده است که جاستین لین قصد دارد قسمت های 10 و 11 پشت سر هم فیلمبرداری کند. این فیلم ها به عنوان دو قسمت از مجموعه اصلی تلقی می شوند و گرفتن عکس از هر یک از آنها زمان انتظار بین اکران این دو قسمت را کوتاهتر می کند. گیبسون گفت: “من از ماموران چند س aboutال در مورد قسمت 10 و 11 پرسیدم و آنها تأیید کردند که ما می خواهیم به طور متوالی فیلمبرداری کنیم.” جالب اینجاست که من شنیدم که در حین ساخت و ساز ما در چندین قاره گشت خواهیم زد ، اما نمی توانم بگویم کدام قاره ها. آژانس های برتر این مجموعه از علایق طرفداران سرسخت در سراسر جهان مطلع هستند. “همه ما مسئولیت های خاصی داریم و می دانیم که باید آنچه را که آنها می خواهند ، آنچه آنها می خواهند و به آنچه عادت کرده اند به آنها بدهیم.”

پیش از این ، Fast and Furious 10 قرار بود در سال 2021 اکران شود ، اما به دلیل طاعون کرونا لغو شد و اکنون دو قسمت آخر بدون تاریخ مشخصی برای پخش باقی مانده است. اگرچه حضور لین به عنوان مدیر سخنرانی وی تأیید شده است ، اما هیچ یک از بازیکنان نام برده نشده است. در هر صورت ، به احتمال زیاد همه بازیکنان اصلی برای آخرین بار کنار هم خواهند بود. انتظار می رود کریس مورگان ، نویسنده کمیک این مجموعه ، خود دو قسمت پایانی را بنویسد.

پخش دو قسمت آخر سریال بسیار دشوار و همزمان است. آخرین کتاب هری پاتر ، یادگاران مرگ ، در دو قسمت فیلمبرداری شد. بازی گرسنه: مرحله کلاغ به همان شکل بود. کریستوفر مک گوایر ، کارگردان ماموریت غیرممکن ، قصد داشت قسمت های 7 و 8 پشت سر هم را منتشر کند ، اما این برنامه به دلیل همه گیری کرونا مختل شد. اکنون Fast and Furious آخرین سری است که در یک مجموعه فیلم دو قسمتی به پایان می رسد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا