تکنولوژی

آنر مجیک Vs  برای بازاهای جهانی رونمایی شد


آنر مجیک Vs  به منظور ارائه به بازارهای جهانی در MWC 2023 رونمایی شد. این گوشی یکی از بهترین گوشی های تاشو چینی برای رقابت با گلکسی زد فولد 4 است.

آنر مجیک Vs  که پیش تر برای بازار چین معرفی شده بود، هم اکنون در کنگره جهانی موبایل بارسلون، به منظور ارائه به بازارهای جهانی رونمایی شد. این گوشی یک گوشی تاشو جذاب با فناوری های جالب است که می تواند گزینه خوبی برای دوستداران محصولات تاشو باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی آنر در سال 2023

آنر مجیک Vs  وارد بازارهای جهانی شد

آنر مجیک Vs گوشی تاشدنی جدیدی با تراشه ی Snapdragon 8+ Gen 1 است که از قلم لمسی پشتیبانی می کند و با نسخه ی جدید اندروید عرضه می شود.

گوشی تاشدنی آنر مجیک Vs که سه ماه پیش برای بازار چین رونمایی شده بود، رسما برای بازارهای بین المللی نیز معرفی شد. مدل چین با اندروید 12 در دسترس قرار گرفت اما مدل بین المللی با رابط کاربری Magic UI 7.1 بر پایه ی سیستم عامل اندروید 13 عرضه می شود.

این گوشی ضخامت و وزن کمتری نسبت به نسل قبل دارد. آنر می گوید کاهش وزن مجیک Vs نتیجه ی استفاده از لولای کاملاً جدیدی است. این لولا باعث می شود دو طرف نمایشگر گوشی به هنگام بسته شدن، کاملاً روی هم قرار بگیرند و شکافی در بین آن ها وجود نداشته باشد.

گوشی تاشدنی آنر مجیک وی اس از پردازنده ی Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می کند. این مدل از اسنپدراگون جدیدترین پردازنده  کوالکام نیست، اما همچنان قدرت زیادی دارد.

تاشدنی جدید آنر در کانفیگ پایه از هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه  ذخیره سازی استفاده می کند و کانفیگ های دیگری با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه  ذخیره سازی نیز دارد. آنر می گوید:

مدل آلتیمیت گوشی مجیک Vs از 16 گیگابایت رم استفاده می کند و با قلم لمسی جدیدی به نام Magic Pen سازگار است. این قلم ازطریق بلوتوث با گوشی ارتباط برقرار می کند. گوشی شکافی برای قلم لمسی ندارد.

آنر مجیک Vs در بخش داخلی نمایشگر 7٫9 اینچ OLED با وضوح 2٬272 در 1٬984 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز و روشنایی 800 نیت دارد. آن طور که به نظر می رسد نمایشگر داخلی هیچ تغییری نسبت به آنر مجیک V تجربه نکرده است. تاشدنی جدید آنر در بخش خارجی از نمایشگر طویل 6٫45 اینچ OLED با وضوح 2٬560 در 1٬080 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز و استاندارد +HDR10 پشتیبانی می کند. هر دو نمایشگر از نوع 10 بیت اند و بیش از یک میلیارد رنگ نمایش می دهند.

آنر می گوید به هنگام باز کردن مجیک Vs، روی نمایشگر آن برآمدگی مشاهده نخواهید کرد. درحالی که تاشدنی نسل قبل آنر از لولای 92 قطعه ای استفاده می کرد، لولای گوشی جدید تنها چهار قطعه دارد و همچنان مستحکم و بادوام است. آنر می گوید لولای مجیک Vs تا 400٬000 بار بدون مشکل باز و بسته می شود. با فرض این که روزی 100 بار گوشی را باز و بسته کنید، لولای دستگاه بیش از 10 سال دوام می آورد.

پنل پشتی آنر مجیک Vs از دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی با لنز f/1.9، دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین هشت مگاپیسلی تله فوتو با بزرگ نمایی اپتیکال سه برابری استفاده می کند. در بالای نمایشگر خارجی آنر مجیک Vs از دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شده است. فعلاً جزئیات دوربین بالای نمایشگر اصلی را نمی دانیم.

آنر مجیک Vs از باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 66 وات استفاده می کند. به لطف این فناوری، درصد شارژ باتری در 46 دقیقه از صفر به 100 می رسد. آنر مجیک Vs در رنگ های نارنجی و آبی و مشکی و طلایی عرضه می شود.

کانفیگ پایه ی آنر مجیک Vs با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی 7٬499 یوان (1٬050 دلار) و قوی ترین کانفیگ با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی 8٬999 یوان (1٬260 دلار) قیمت دارد. مدل آلتیمیت که از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی استفاده می کند با قیمت 10٬888 یوان (1٬521 دلار) عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره آنر مجیک Vs  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا