هنر و سینما

چرا به جز بتمن هیچ شخصیت دیگری از DC در جهان نولان وجود ندارد؟


به جز بتمن ، هیچ کمیک دیگری در دنیای شوالیه تاریکی کریستوفر نولان وجود ندارد و هر کدام دلایل قانع کننده خود را برای آن دارند. بیایید این دلایل را بررسی کنیم.

سه گانه شوالیه تاریکی یکی از محبوب ترین سریال های مربوط به بتمن است و هیچ اشاره ای به دیگر قهرمانان دنیای Dys نشده است. پس از نبرد با بتمن برای همیشه و بتمن و رابین در دهه 1990 ، قهرمان سیاه پوش شانس دیگری برای درخشش در فیلم دارد ، که در اولین فیلم سه گانه ای که گاتهام سیتی را برای جهان به ارمغان آورد ، حضور دارد. رهبری واقعی (بتمن شروع شد) ، دیده می شود.

روشی که نولان شخصیت خود را توصیف می کند و سیر تکاملی فیلم را بسیار واقعی تر از شیوه ای است که تیم برتون در بتمن و بتمن برمی گرداند و بسیار متفاوت از جوئل شوماخر است. او همچنین زمینه ای تیره و تیره به فیلم می دهد. بتمن آغاز می کند بتمن با بازی کریستین بل ، شروران راس غول (لیام نیسون) و جاناتان کرین / مترسک (کیلیان مورفی) را معرفی می کند. موفقیت فیلم به نولان اجازه داده است تا در قسمت های بعدی (شوالیه تاریکی و شوالیه تاریکی برمی خیزد) بیشتر روی بازیگران تمرکز کند. اما در هیچ یک از این بخشها به شخصیت های دیگر اشاره نشده است.

در DC Comics ، ما شاهد تعامل بتمن با دیگر قهرمانان این جهان هستیم. حتی در کشورهای توسعه یافته ، به لطف فیلم هایی مانند Batman v Superman و نسخه Justice League زک اسنایدر ، آن را می بینیم. اما در بتمن ، خویشاوندان نولان با دیگر قهرمانان دنیای دی سی کاملاً ارتباط ندارند. تصادفی نیست ، اما دلیل تصمیم کریستوفر نولان این بود که نیت های بتمن خالص بوده و تحت تأثیر نیت سایر شخصیت ها قرار نگرفته است ، که به متمایز کردن شخصیت او و منحصر به فرد شدن او کمک کرد.

در سال 2008 ، هنگامی که بازیگران ایده هایی با فیلم هایی مانند مرد آهنی و هالک شگفت انگیز ارائه کردند ، نولان در مصاحبه ای فاش کرد که این نسخه از بتمن و شهر گاتهام تبدیل به یک قهرمان شده است. پرداخت نکردن. نولان گفت که در ابتدای تولید صحبت از مخلوط کردن جهان قهرمانان بود ، اما آنها به این نتیجه رسیدند که هیچکس وجود نخواهد داشت. این تصمیم به گونه ای بود که بتمن لباس خود را انتخاب کند و او را به داوری بی حوصله تبدیل کند به نظر می رسد یک انتخاب عالی باشد تا چیزی شبیه به سوپرمن یا هر شخصیت دیگر. نولان در ادامه گفت که او با ایده اولیه شخصیت پیش رفت و باعث شد بتمن “خود را به عنوان یک شخصیت جدید معرفی کند”.

کریستوفر نولان نمی خواست بتمن خود تحت تأثیر هیچ شخصیت دیگری قرار گیرد ، حتی زورو (که شب هنگام کشته شدن والدین بروس وین به عکس او نگاه کرد). در نسخه بتمن ، نولان زورو را نیز از داستان اصلی حذف می کند و مشخص می کند که مفهوم بتمن متعلق به خود اوست و برای اهداف خود بروس وین خلق شده است. غیبت دیگر شخصیت های کمیک دی سی در دنیای Dark Knight یک اتفاق بزرگ یا لحظه غیر منتظره نیست. زیرا به شخصیت ها اجازه می داد جایگاه خود را داشته باشند و تصمیمات آنقدر خوب اجرا شد که بسیاری از بینندگان متوجه نشدند که هیچ شخصیت دیگری در این دنیا وجود ندارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا