هنر و سینما

چرا جک نیکلسون از بازیگری کناره‌گیری کرده است؟


جک نیکلسون بازیگر محبوب هالیوود و نماد فرهنگ پاپ است ، اما در سال 2010 بازنشسته شد. چرا استعفا داد ، سوالی است که همیشه از طرفداران فیلم پرسیده می شود.

نیکلسون ، که از سال 1954 تا 2010 بازیگر فعال هالیوود بود ، شغلی پیدا کرد که اکثر بازیگران به آن حسادت می کردند. نیکلسون ، که دارای 12 نامزدی اسکار است و سه بار برنده این جایزه شده است. نه تنها برای طرفداران سینما ، بلکه یک افسانه برای صنعت است. وقتی افراد مشهور و ستاره های سینما در یک اتاق جمع می شوند ، مطمئناً نیکلسون یکی از اولین هاست.

نیکلسون همچنین به دلیل ظاهر برجسته و رفتار پشت صحنه اش به مردی محبوب تبدیل شد و هر زمان که در انظار عمومی دیده می شد ، همه عاشق او می شدند. عشق او به لس آنجلس لیکرز در NBA نیز مشهور است و تقریباً همیشه در طول بازی ها در زمین ظاهر می شود. دیگر از نیکلسون 83 ساله انتظار نمی رود که یک پیرمرد باشد ، اما مطمئناً او زندگی بسیار جالب و موفقی داشته است.

نیکلسون بازیگری است که مشتاق ارائه ایده های فیلمنامه ای به همه فیلم هایش است. یا نقش اصلی را پیدا کنید یا حامی. دیدن مراحل مختلف زندگی حرفه ای او جالب است و میلیون ها طرفدار سینما می خواهند او را دوباره در عنوان پروژه ببینند. در حال حاضر ، بعید به نظر می رسد.

اما چرا جک نیکلسون در سال 2010 از کار خود کناره گیری کرد؟

ظاهراً جک نیکلسون بازنشستگی خود را به طور رسمی اعلام نکرده است. با این حال ، 11 سال از آخرین حضور او در فیلم می گذرد ، بنابراین این بازنشستگی قطعاً یک نتیجه منطقی است. نیکلسون دلیل کناره گیری خود از هنر هفتم را فاش نکرد. با این حال ، یکی از دلایل آشکار این تصمیم شکست کمدی رمانتیک “چگونه می دانید” (2010) ، که جدیدترین فیلم او است. نیکلسون به کارگردان جیمز پیوست. ال بروکس یک بمب غول پیکر است که به نظر نیکلسون درست نیست.

جک نیکلسون

علاوه بر این ، از سال 2010 شایعات مختلفی مبنی بر توقف کار نیکلسون به دلیل عدم سلامت روان وجود دارد. اما او و نزدیکانش این اتهامات را به شدت رد کردند. نیکلسون در مصاحبه های مختلف گفت که از آزادی کار نکردن لذت می برد و هرگز توجه به مرکز توجه را فراموش نکرد و این دوران به او کمک کرد تا با بدترین ویژگی های خود کنار بیاید.

او هرگز منزوی نشده است و هنوز در جشنواره های جوایز ، بازی های لیکرز و رویدادهای دیگر دیده می شود. شاید نیکلسون این را واضح نگفته باشد ، اما از بازنشستگی خوشحال به نظر می رسید.

با این حال ، این بدان معنا نیست که او دیگر بازی نخواهد کرد و از سال 2010 بین بازی و بازی نکردن است. نیکلسون در سال 2014 در درام معمولی “قاضی” بازی کرد. این فیلم داستان یک وکیل شیکاگو را روایت می کند که پس از مرگ مادرش به شهر خود باز می گردد ، اما از مادر شوهرش به اتهام قتل دفاع می کند. نیکلسون اولین فرد مسئول بود ، اما قبل از پیوستن به پروژه خواستار تغییر فیلمنامه شد و رابرت دووال این نقش را ایفا کرد.

در سال 2017 ، هنگامی که نیکلسون قرارداد بازی در نسخه آمریکایی درام محبوب “تونی اردمان” را امضا کرد ، طرفدارانش دوباره امیدوار شدند. اما ، در سال 2018 ، او نظر خود را تغییر داد و از نقش خود کناره گیری کرد. حتی اگر او دیگر بازی نکند ، مطمئناً دلیلی برای خجالت کشیدن وجود ندارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا