برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

ویژگی های مثبت و منفی کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S

ویژگی های کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس پلاس

خرید کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان فروشگاه ولت سنتر: لجر نانو اس بدون شک شاهکار تاریخ کیف پول های سخت افزاری بوده است. تا به امروز بیش از دو میلیون لجر نانو اس در سراسر دنیا به فروش رسیده است. بیشترین لجر به ترتیب در کشورهای آمریکا، چین، روسیه، برزیل و فرانسه به فروش رسیده است. آنچه این محصول را به بهترین و پرطرفدارترین کیف پول تاریخ ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است به شرح زیر است:

8- امنیت بالا: کیف پول لجر نانو اس بدون شک امنترین کیف پول تولید شده در جهان است. کیف لجر نه تنها از چیپ های الکترونیکی بسیار امن استفاده می کند، بلکه به علت امکان اتصال به سرور های لجر ، امکان تولید یا فروش کیف لجر تقلبی را کاملا از بین برده است.

7- پشتیبانی از بیش از 7999 ارز: کیف پول لجر از ابتدا همواره بیشترین ارز موجود را حمایت کرده است و با گسترش بلاکچین های جدید همواره با سرعت بالا ارزهای مورد حمایت خود را افزایش داده است. امروز لجر این قابلیت را دارد که با همکاری با شرکت هایی مختلف مثل متامسک تقریبا تمامی کوین های موجود در بازار را ساپورت میکند.

6- سابقه بالا: لجر نانو اس قدیمی ترین کیف پول موجود در بازار است. طبیعتا این قدمت نشانگر اعتبار و اعتماز کاربران در سراسر جهان به این کیف هست.

5- قیمت مقرون به صرفه: لجر نانو اس با قیمت 40 دلار، نسبت به قابلیت های آن بسیار ارزان قیمت است.

اگرچه چهار مورد اشاره شده، برای فروش میلیونی کیف لجر نانو اس کافی بود، اما گاهی مشکلات لجر نانو اس کاربران را نگران می کند. از آن جمله:

8- حافظه کم لجر نانو اس

7 – صفحه نمایش کوچک

با گسترش دنیای ارزهای دیجیتال و تقاضای مکرر مشتریان ، لجر به صدای مشتریان پاسخ مثبت داد، و محصول جدید لجر نانو اس پلاس را به بازار معرفی کرد. علاوه بر تمامی مزایای لجر نانو اس، لجر نانو اس پلاس قابلیت های بیشتری را هم عرضه میکند. از آن جمله به حافظه بالای لجر نانو اس پلاس (حدود 899 اپلیکیشن مختلف را میتوان روی آن نصب کرد) و همچنین صفحه نمایش آن نسبت به نانو اس بزرگتر هست.

از این رو لجر نانو اس پلاس داری قابلیت هایی بسیار نزدیک به لجر نانو ایکس خواهد بود. اگرچه بلوتوث و باطری نخواهد داشت. این موضوع هم می تواند نکته مثبت و هم منفی فرض شود، چرا که برخی وجود بلوتوث را برای امنیت لجر نانو ایکس نقطه ضعف می دانند.

طبیعتا قیمت لجر نانو اس پلاس از لجر نانو اس بالاتر خواهد بود. اما لجر تلاش می کند قیمت آن را همچنان رقابتی حفظ کند. قیمت لجر نامو اس پلاس احتمالا در رنج 19 دلار خواهد بود.

زمان عرضه لجر نانو اس پلاس هموز رسما اعلام نشده است، اما در جریان کنفرانس اخیر لجر در پاریس، این تاریخ اوایل سال 7977 اعلام شده است. انتظار میرود ابن محصول تا بهار یا تابستان سال 8958 در ایران هم موجود شود

کیف پول لجر چیست؟

کیف پول های سخت افزاری لجر (Ledger) شما را در مالکیت و کنترل کلیدهای خصوصی خود توانمند می کنند. لجر بالاترین سطح امنیت را برای دارایی های کریپتو فراهم می کند. محصولات لجر دارای پایه ریزی ایمن و یک سیستم عامل اختصاصی هستند که به طور خاص برای محافظت از دارایی های شما طراحی شده اند.

کیف پول سخت افزاری لجر ولت، همراه با برنامه Ledger Live ،از بهترین راه حل برای امنیت، ذخیره و مدیریت دارایی های دیجیتالی است. کیف پول های سخت افزاری لجر دارای امنیت پیشرو در صنعت هستند تا دارایی های شما را همیشه ایمن نگه دارند.

برنامه Ledger Live یک فروشگاه تک مرحله ای برای ارز دیجیتال است. در این برنامه قابلیتی وجود دارد تا به راحتی و با اطمینان دارایی های خود را بخرید، بفروشید، مبادله کنید و رشد دهید. با استفاده از لجر می توانید بیش از 1800 ارز دیجیتال  را ایمن سازی ، ذخیره و مدیریت کنید.

شما می توانید با مراجعه به با نحوه کار با مدل های نانو اس و نانو ایکس از طریق لجر لایو آشنا شوید.

لجر با فروختن  بیش از 3 میلیون نسخه از کیف پول های خود از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری در جهان را تولید می کند. شرکت موسس لجر یک شرکت نوپای فرانسوی بود که اولین کیف پول خود را در سال 2014 منتشر کرد. از آن زمان ، آنها به یک رهبر بازار در صنعت کیف پول سخت افزار تبدیل شده اند.

محصولات لجر را به صورت کلی می توان با این خصوصیات توصیف کرد:

نکات مثبت

  • بسیار امن
  • بسیار مقاوم در برابر ضربه
  • پشتیبانی بیش از 1800 ارز دیجیتال

نکات منفی

بجای اینکه کلیدهای خصوصی و ارزهای دیجیتالی شما روی یک پلتفرم نرم افزاری نگه داشته شوند، آنها روی یک دستگاه سخت افزاری فیزیکی نگهداری می شوند! این همچنین به این معنی است که سکه های شما همیشه بصورت آفلاین نگه داشته می شوند و دسترسی از راه دور برای کسی را غیر ممکن می کند.

انواع کیف پول لجر

محصولات شرکت Ledger را این دو کیف پول سخت افزاری تشکیل می دهند:

  1. (Ledger Nano s) لجر نانو اس
  2. (Ledger Nano x) لجر نانو ایکس

در ادامه به بررسی ویژگی های اصلی هر کدام از این والت ها خواهیم پرداخت.

 کیف پول  لجر نانو اس

حال که طرز کار کیف پول های سخت افزاری را فهمیدیم، نوبت به معرفی یکی از بهترین والتهای سخت افزاری می رسد.

لجر نانو اس یکی از دو محصول شرکت لجر است که یک کیف پول ارز رمزنگاری شده سخت افزاری است که به شما امکان می دهد ارزهای رمزنگاری شده خود را با خیال راحت ذخیره کنید. این والت همچنین به شما امکان می دهد ارزهای رمزنگاری شده مختلفی را نیز ارسال و دریافت کنید.

کیف پول لجر نانو اس از چه کوین هایی پشتیبانی می کند ؟

همانطور که احتمالاً میدانید ، اکنون بیش از 1800 ارز رمزپایه مختلف برای خرید و فروش در دسترس است که هر روز تعداد بیشتری به آنها اضافه می شود. متأسفانه ، هیچ کیف پول در دنیا وجود ندارد که بتواند همه آنها را ذخیره کند و برخی از کیف پول ها فقط میتوانند یک سکه خاص را ذخیره کنند.

خوشبختانه ، کیف پول لجر ولت یک کیف پول چند ارزی است ، به این معنی که شما می توانید سکه های مختلفی را در آن ذخیره کنید.

کیف پول لجر می تواند 26 سکه را همزمان ذخیره و بیش از 1800 توکن را پشتیبانی کند. این سکه ها می توانند شامل کوین های معروفی مانند ، ، ، و تا سکه های نا آشنا مانند یو بیک ، اچ کش و استراتیس باشند! همچنین می توانید لجر نانو اس خود را به کیف پول هایی مانند MEW و NEON پیوند دهید، بنابراین می توانید تمام توکن های ERC-20 و NEO را نیز روی لجر خود ذخیره کنید.

مزایای لجر نانو اس

  • با استفاده از لجر نانو اس ، کلیدهای خصوصی شما در دستگاه فیزیکی ذخیره می شوند. بعلاوه ، از آنجا که کیف پول همیشه آفلاین است (مگر هنگام ارسال وجه) ، هیچ کس نمی تواند از طریق اتصال به اینترنت به آنها دسترسی پیدا کند.
  • هنگام روشن کردن اولیه دستگاه ، از شما خواسته می شود یک شماره پین ​​انتخاب کنید که حداقل 4 رقم باشد. فقط شما باید این شماره پین ​​را بدانید و هر زمان که می خواهید از آن استفاده کنید باید آن را به صورت دستی در دستگاه وارد کنید.
  • یک لایه امنیتی اضافی نیز وجود دارد که در صورت فراموش کردن پین از شما محافظت می کند. پس از تایید شماره پین ​​خود ، یک عبارت بازیابی 24 کلمه ای به شما داده می شود. که در صفحه لجر نشان داده شده است ، بنابراین هیچ کس دیگری به والت  شما دسترسی نخواهد داشت. در صورتی که پین ​​خود را فراموش کنید، می توانید به راحتی عبارت بازیابی را روی دستگاه وارد کنید ، سپس یک پین جدید ایجاد کنید.
  • لجر نانو اس  با استفاده از مواد بسیار بادوام ، از جمله (روکش ساخته شده توسط فولاد ضد زنگ) ساخته شده است. این اطمینان می دهد که اگر دستگاه شما به زمین برخورد کند، احتمال آسیب دیدن دستگاه بسیار کم است

 

دکمه بازگشت به بالا