هنر و سینما

تریلر جدید فیلم سریع و خشمگین ۹ بازگشتی پر هیجان را نشان می‌دهد


در جریان سوپر جام 2021 ، تریلر جدیدی از فیلم “سریع و خشن 9” منتشر شد که حضور صحنه های احساسی و بحث برانگیز عمده ای را در فیلم آشکار کرد.

تقریباً یک سال پس از انتشار اولین تریلر رسمی فیلم Fast and Furious 9 ، یونیورسال پیکچر تریلری طولانی منتشر کرد تا نمایش جدیدی از دهمین عضو مجموعه سریع و خشن را به طرفداران خود ارائه دهد. این فیلم دنباله ای برای “سرنوشت خشمگین” است و قرار بود در آخرین ماه سال 2020 اکران شود ، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی گسترده سینما ، مقامات تاریخ اکران را تعیین کرده اند. در Universal Pictures 9. 7 خرداد 1400 به تعویق می افتد.

تریلر جدید فیلم Fast and Furious 9 نشان می دهد که فیلم ، مانند قسمت های سریع و خشمگین ، مملو از دعوا و صحنه های شلوغ اکشن است ، اما تیم سازنده هیجان و خانواده دومینیک تورتو و لتی اورتیز را دست کم نمی گیرند. به

دنیل کیسی ، که بیشتر برای نوشتن فیلم برای فیلم علمی تخیلی “Kin” شناخته می شود ، فیلم را به همراه کریس مورگان نوشت. کریس مورگان مغز متفکر سریال سریع و خشمگین است و از سال 2006 با توکیو دریفت رهبر همه قسمت ها بوده است. جاستین لین نیز به عنوان مدیر جدید فیلم Fast and Furious انتخاب شد.

در جدیدترین نسخه ها ، فیلم های این مجموعه از اصالت خود ، یعنی قصه گویی مفرح در دل رقابت غیرقانونی فاصله گرفته اند و بیشتر بر ارائه صحنه های اکشن سرگرم کننده تمرکز کرده اند ، بنابراین استقبال و ارزش این مجموعه تماشاگران حرفه ای فیلم هنوز باقی مانده اند ، اما دنباله ای سریع برای اکثر بینندگان بسیار مهم است و سوابق را در جعبه ای جداگانه قرار می دهند.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا