هنر و سینما

۱۰ دلیل که سه‌گانه‌ی ترسناک «خیابان ترس» یک اسلشر عالی است


Street of Fear یک سه گانه جدید در ژانر وحشت است و توسط Netflix بر اساس داستان RL Stein تولید شده است ، که به تماشاگران احساسی شبیه به فیلم های کلاسیک دهه 80 و 90 می دهد. البته نه به دلیل داستانهایی که در ده گذشته اتفاق افتاده است. سالها یا بیشتر قاتلان در حال حاضر رایج هستند. این به این دلیل است که از تاکتیک ها و ترفندها و جزئیات معمول به طور کامل استفاده می کند. در این پست ، ما در مورد 10 مورد بحث می کنیم که قسمت اول سه گانه خیابان ترس را به بهترین فیلم ژانر اسلر تبدیل کرده است.

امروزه به سختی می توان یک فیلم خوب ، کلاسیک ، دقیق و نمونه را پیدا کرد. با وجود شخصیت هایی مانند فردی و جیسون ، دیوانه های سینمای مدرن جایی برای درخشش ندارند. اما در خیابان ترس اینطور نیست. این سه گانه به صراحت ترین شیوه ممکن است همان گونه ای باشد که ژانر وحشت مدت ها به دنبال آن بوده است.

10- حروف بیش از آنکه کلیشه ای باشند تکراری هستند

خیابان 10 ترس

از کلیشه های بسیاری از فیلم های ترسناک به دلیل اثربخشی آنها هنوز استفاده می شود. هر فیلم خوب Slasher دارای یک بازمانده ، یک اسنوب ، یک رهبر ، یک شخصیت خنده دار و بسیاری دیگر است. با این حال ، خیابان ترس ، با کسانی که این شخصیت ها را دارند ، از آنها به درستی استفاده می کند. خارخان بخشی غیر منطقی از تاریخ است ، یا یک فرد کم توان ذهنی مبتلا به اعتیاد به مواد مخدر به عنصر کلیدی این استراتژی تبدیل می شود. همه چیز یک مزیت برای فیلم است.

بر خلاف فیلمی مانند جمعه سیزدهم ، کلیشه ها کلیشه نیستند ، داستان فقط بهانه ای برای قاتل نقاب دار است. آنها شخصیت ، عمق و حقیقت خود را دارند. اینها افرادی هستند که می توانند اهمیت آنها را در داستان برای بینندگان خود و نه فقط سیاهان ارتش با کشتن مردم تشخیص دهند.

9. بین طنز و وحشت تعادل مناسبی وجود دارد

خیابان ترس 9

فیلم کامل Slusher به یک یا دو شوخی نیاز دارد ، اما چیزی که آن را از دیگر فیلم های مدرن خود متمایز می کند تعادل آن است. این کمدی وحشتناک شبیه Gremlins یا Killer Klowns From Outer Space نیست ، اما تنش و ترس از طنز را از بین می برد.

این عنصر دارای یک عنصر ترسناک است که واقعاً چشمگیر است ، اما در عین حال آنقدر مهربان است که به بیننده اجازه می دهد هر زمان که یک لحظه ترسناک وجود دارد آه بکشد. RL Stein یک متخصص مورد اعتماد در ایجاد این ترکیب متعادل در سری Goosebumps است و به نظر می رسد این موضوع به محصولات قدیمی نیز منتقل شده است.

8. این فیلم انتظارات طرفداران قدیمی و جدید ژانر وحشت را برآورده می کند

خیابان ترس 8

هر طرفدار وحشت باید از جایی شروع کند و هر ژانری این فیلم از پیش ساخته شده را برای کمک به بینندگان برای شروع دارد. خیابان ترس یک نمونه برجسته است که نه تنها ژانر اسلر را به خوبی معرفی می کند ، بلکه انتظارات عاشقان و طرفداران سابق این سبک را نیز خوشحال می کند.

ترس و خونریزی آنقدر شدید بود که بینندگان قدیمی را به خود جلب کرد و ظاهر کلی ، ارائه و زیبایی فیلم هنوز بدون ایجاد تازه واردان توسط کاربران تحمل می شد. به زبان ساده ، وقتی همه می توانند درگیر شوند ، دیدن آن برای زندگی لذت بخش تر می شود.

7. لحظات جالب زیادی در فیلم وجود دارد

خیابان ترس 7

هر فیلم Slusher ، صرف نظر از زمان ، نیاز به حمام خون دارد. این مورد نیاز گونه است. در حالی که بسیاری از مرگ ها در خیابان ترس تعداد کشته ها را افزایش می دهد ، نیازی به تهدید آن با داستان استاین نیست.

قتل و قتل مداوم برای یک فیلم ترسناک خوب ایجاد نمی کند و این فیلم آن را کاملاً درک می کند. این حمله خونین مانند برخی از آثار مدرن مانند Terrifier نیست ، اما تبلیغ درستی را به نمایش می گذارد تا بینندگان را در زمان و مکان مناسب شوکه کند. حتی بازیگران بزرگ نیز نمی توانند از این ترس و شوک فرار کنند.

6. نوستالژی ادویه است نه غذای اصلی!

خیابان ترس 6

در حالی که بازدیدکنندگان ممکن است از نوستالژی زیادی برای یک سری وحشت استفاده کنند ، خیابان ترس مطمئناً طرف آن نبود. گفته می شود اولین نکته موفق در مورد اولین فیلم این سه گانه از نظر نوستالژی ، استفاده از آن به عنوان یک زیبایی و نه تمام شخصیت فیلم است.

فیلم درخشش چشمگیر دهه 90 را حفظ می کند ، اما هرگز فراتر از آن نمی رود. از سرویس آنلاین AOL ، نوار کاست و یک بازی سرگرم کننده 16 بیتی به نام Castaolina استفاده می کند ، اما به غیر از عناصری مانند آن ، دهه 90 هرگز تحت تأثیر تاریخ قرار نگرفت. این فقط مربوط به نوستالژی است.

5. ضربه های این فیلم دارای طراحی ساده و در عین حال م effectiveثر هستند

مسیر ترس 5

البته هیچ فیلمی از اسلشر بدون این که حداقل یک حریف قهرمان فردی را با شیء تیز در دست خود تعقیب کند کامل نخواهد بود. آنچه من را به یاد سه شرور آخر در خیابان های ترس می اندازد این است که آنها از کهن الگوهای کلاسیک الهام گرفته اند اما موفق شده اند هویت خود را در دنیای فیلم قرار دهند.

شکی نیست که بازیکن Slasher با ماسک جمجمه و مردی که از پارچه استفاده می کند ، هر دو از Scream و نیمه دوم جمعه سیزدهم الهام گرفته اند ، اما همانطور که در آنجا می بینیم روی جلد Mormor هستند. عشق به گونه ها در ایجاد و ارائه آنها مشهود است. گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید یک ماسک و یک ابزار برنده تیز است.

4- قاتلان یک عنصر واقعیت دارند

مسیر ترس 4

شخصیت سلاخر همچنین دارای عناصر کلیدی در سبک و عملکرد اوست. با دور شدن از فاصله های پوچ وجودشان ، رایان تورس ، روبی لین ، و قاتل های کمپ نایت وینگ همه عروسک های جادوگری هستند ، اما فیلم به یک نمای جعلی نزدیک می شود.

آنها چیزی شبیه دستکش ، زنجیر یا زنجیر تیز ندارند ، اما آنچه را که هر فرد به آن نیاز دارد تامین می کنند. لباس های هالووین و چاقوی استیک ، تبر و تیغ همه حقایقی هستند که می توان آنها را جدی گرفت ، اما آنقدر ترسناک هستند که نتایج مناسب را تضمین می کنند.

3. دارای ترکیبی از اسلشر فوق طبیعی و واقعی است

خیابان ترس 3

ترکیب نفرین جادوگران و عناصر آشنای اسلش چیزی است که مسیر ترس را در فیلم های مشابه متمایز می کند.

عناصر قدرتمند نشان داده شده بسیار تهدید آمیز هستند و نه نیروی مبهمی که دائماً در شهر دیده می شود. این داستان دلایل خاص خود را دارد که برخی فیلم ها با ظاهری مشابه ندارند و به تنهایی قابل ستایش است.

2. عناصر فیلم ترسناک زیادی وجود دارد

خیابان ترس 2

دو نقطه قوت این فیلم حس تعادل و هویت آن است. این فیلم دارای تمام عناصر مناسب یک فیلم برنده است ، اما در استفاده از آن زیاده روی نکنید و سعی نکنید از آنها بیش از حد استفاده کنید. با نشان دادن احترام و انضباط شخصی ، نتیجه نهایی مانند یک چاقوی تیز صیقل داده شد و برنده شد.

ترکیب عناصر هویت و تعادل با استفاده از فیلم های ترسناک ، شوک و وحشت ، نتیجه قاتلان امروزی است که می توانند با کلاس هایی مانند فریاد و هالووین ایستادگی کنند.

1. روش RL Stein منحصر به فرد است

مسیر ترس 1

این فیلم بر اساس داستان RL Stein با همین نام ساخته شده است ، و دید او ، مانند سریال محبوب Mormor ، به اندازه ای ترسناک است که نمرات R کافی را برای جلب رضایت مخاطبان بزرگوار با هویت مارک خود جلب می کند. اما آنچه واقعاً روشن می کند سبک و قالب فیلم است.

فیلمنامه خوب است ، اما فیلم به طور کلی احساس می کند که اقتباس مورمور در همان جهان است. رنگ های روشن ، تمرکز بر وحشت آشنا و اسرار تاریک همه عناصر اصلی دو منطقه دیگر هستند. تنها چیزی که احساس می کند خالی است یک عروسک شرور و حضور یک نویسنده باشکوه است.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا