هنر و سینما

یلنا چگونه میراث بیوه‌ی سیاه را ادامه خواهد داد؟


فیلم بیوه سیاه که بین وقایع جنگ داخلی و جنگ ابدی می گذرد ، ناتاشا رومانوف را از بقیه انتقام جویان جدا می کند و او را در دوران کودکی به خانواده اش متصل می کند.

در بوداپست ، ناتاشا با فلورانس پیو به یلنا پناه برد. یلنا یک خواهر بزرگتر است که او نیز توسط اتاق قرمز آموزش دیده است. ناتاشا به یلنا کمک کرد تا نفرت قدیمی را جبران کند و با او تسویه حساب کند ، ژنرال درایکوف را سرنگون کند و کار را به عهده بگیرد.

بیوه سیاه آماده خداحافظی با اسکارلت جوهانسون می شود و زمینه را برای شروع داستان یلنا در آینده آماده می کند. صحنه بعد از فیلم پس از فیلم به گذشته باز می گردد و یلنا را بر فراز قبر ناتاشا نشان می دهد و حضور یلنا را در سری بعدی مارول ، به ویژه سریال هاوکایی آغاز می کند. جولیا لوئیس دریفوس نقش والنتینا را روی صحنه بازی می کند و به یلنا می گوید که کلینت بارتون مسئول مرگ ناتاشا بوده است.

عنکبوت

کوین فیگی در توییتی اعلام کرد که یلنا مشعل میراث ناتاشا را با توجه به سبک ، سبک و واقعیت خود حمل می کند. رئیس استودیو مارول گفت که یلنا شخصیت خود او خواهد بود و فقط تقلیدی از دستاوردهای یوهانسون نخواهد بود. او در توئیتر خود نوشت: “من فکر می کنم که یلنا ، مانند همه ما ، ناتاشا را تا پایان عمر به یاد خواهد آورد ، اما او از خود شخصیت و روش خاص خود را می سازد.”

در طول فیلم ، بیوه سیاه مشخص می شود که هر دو طرف دیدگاه های متفاوتی نسبت به زندگی دارند. ناتاشا فیلم را از نظر احساسی با خانواده سابق خود آغاز کرد ، در حالی که یلنا دارای ارتباط عاطفی و پویایی پیچیده تری است. به همین ترتیب ، به نظر می رسد یلنا زمان بیشتری را در اتاق قرمز از ناتاشا گذرانده است ، که مطمئناً دیدگاه آنها را نسبت به زندگی تغییر می دهد.

در سری آینده هاکی ، ما ظاهر بعدی یلنا و رابطه احتمالی او با کلینت بارتون را خواهیم دید و قطعاً چهره متفاوتی از او خواهیم دید. باید منتظر بمانیم تا کلینت از سریال جان سالم به در ببرد. او همچنین لباس و نقش خود را به کیت بیشاپ (Haley Steinfeld) منتقل کرد و سریال Hawkeye می تواند آخرین حضور او در مارول باشد. با این حال ، هنوز اسرار زیادی در مورد شخصیت یلنا وجود دارد که بعدا فاش می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا