تکنولوژی

آپدیت MIUI 14 برای گوشی شیائومی Mi 10 منتشر شد


آپدیت MIUI 14 برای گوشی شیائومی Mi 10 منتشر شد. این آپدیت قابلیت ها و امکانات کاربردی زیادی را شامل می شود.

به روزرسانی رسمی MIUI 14 با شماره ی ساخت 14.0.2.0.TJBCNXM در دسترس کاربران چینی شیائومی Mi 10 قرار گرفت. این به روزرسانی 4٫1 گیگابایتی براساس اندروید 13 توسعه داده شده و وصله ی امنیتی مارس 2023 نیز روی آن اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت MIUI 14 ردمی نوت 9 اس و نوت 9 پرو منتشر شد

آپدیت MIUI 14 برای گوشی شیائومی Mi 10 منتشر شد

یکی از به روزرسانی های مهم MIUI 14 برای Mi 10، معماری موتور فوتون است که باعث سرعت بخشیدن به عملکرد و اجرای برنامه های سیستمی و برنامه های شخص  ثالث می شود. این یعنی کاربران برنامه ها را سریع تر و روان تر روی گوشی خود اجرا خواهند کرد. تصاویر شخصی سازی شده ی جدید نیز ظاهر تازه ای به رابط  کاربری شیائومی بخشیده است که استفاده از آن را جذاب تر می کند.

طبق گفته گیزموچاینا، MIUI 14 قابلیت های حریم  خصوصی جدیدی برای دارندگان شیائومی Mi 10 به ارمغان می آورد و امکان تشخیص تصویر و متن روی دستگاه را بدون نیاز به اینترنت یا ارسال اطلاعات به فضای ابری فراهم می سازد و بدین ترتیب، حریم  خصوصی را ارتقا می دهد.

شیائومی در MIUI 14 از دستیار هوشمند شخصی خود موسوم  به Xiao AI نیز بهره گرفته است. این دستیار اکنون شامل طیف گسترده ای از محصولات هوشمند این برند چینی مثل Xiao AI Voice ،AI Translator ، AI Vision و AI Calls است. این قابلیت ها به بهبود عملکردهای دستگاه کمک می کنند و امکانات شخصی سازی بیشتری را دراختیار کاربر قرار می دهند.

تنظیمات سیستمی نیز در MIUI 14 بهبود یافته است و امکان مشاهده ی گروه بندی شده ی سوابق جست وجوها دردسترس کاربران قرار دارد. پشتیبانی از کارت هوشمند شیائومی نیز یکی دیگر از قابلیت های این به روزرسانی است؛ ازجمله کلید های دیجیتال خودرو.

به طور کلی، MIUI 14 برای شیائومی Mi 10 قابلیت های هیجان انگیزی به همراه دارد و دستگاه مذکور را قدرتمندتر و ایمن تر و کاربرپسندتر می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ی آپدیت MIUI 14 برای گوشی شیائومی Mi 10 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با ای بی سی مگ در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا