هنر و سینما

نقش سوپرمن سیاهپوست را چه کسی بازی خواهد کرد؟


اگر سوپرمن بعدی یک فیلم سیاه باشد ، چه کسی آن را بازی می کند؟ انتخاب هایی مانند مایکل بی جردن اگرچه انتخاب های کمیاب مانند ویلیام جکسون هارپر ممکن است نقشی ایفا کنند.

انتخاب بازیگر برای ستاره اصلی سینما همیشه یک فرآیند دشوار است. اغلب یک دوره آزمایشی طولانی وجود دارد که در آن استودیوها و فیلمسازان به دنبال افراد خوبی می گردند تا نقش خود را پیدا کنند و سپس باید در مورد اینکه چه کسی یک سریال موفق و سودآور را انتخاب می کند ، توافق کنند.

در مورد سوپرمن ، روند بازیگری پیچیده تر است. بازیگری که برای ایفای این نقش انتخاب شده است باید نه تنها از نظر جسمی عالی باشد ، بلکه خود سوپرمن نیز باید مشهورترین کمیک تاریخ باشد ، نمادی از خوبی و امید و انسانیت.

در حالی که کار کویل به عنوان سوپرمن به پایان نرسیده است ، برادران وارنر به سرعت در حال پیشبرد فیلم های جدید سوپرمن و موارد دیگر است. که وضعیت را کاملاً تغییر می دهد ؛ زیرا او قصد دارد سوپرمن سیاه را به میدان بیاورد. تا ناهیس کوتس ، نویسنده مشهور ، فیلم را برای فیلم بلند سوپرمن ، با حضور سوپرمن سیاه ، می نویسد و جی جی آبرامز این فیلم را تحت یک قرارداد جدید تهیه کرده است. تهیه کننده Bad Robots Warner Media.

برادران وارنر برای یافتن یک کارگردان سیاه پوست برای تبلیغ پروژه و بازیگر سیاه پوست برای بازی در این فیلم تلاش می کند. ممکن است تحقیقات آنها منجر به انتخاب های ناآشنایی شود ، اما به نظر می رسد که تنها استودیو تصمیم دارد بازیگر شناخته شده و محبوبی را برای بازی سوپرمن جدید و همچنین بازیگرانی مانند کریستین بل ، بن افلک و روبرت پتینسون پیدا کند. انتخاب شد تا در چند بار راه اندازی مجدد این شخصیت ، جای بتمن را بگیرد.

در زیر لیستی از نامزدهای احتمالی است که ما فکر می کنیم برای حرفه سوپرمن مناسب هستند. بزرگترین انتخاب ما در بازی سوپرمن بازیگران هستند.

1. مایکل بی جردن

سوپرمن

اولین و محبوب ترین نامزد در اینجا مایکل بی جردن است. گفته می شود این بازیگر بسیار با استعداد برادران وارنر را ترغیب به ساخت سوپرمن جدید در سال 2019 کرد و نمی توان او را انتخاب مناسبی دانست.

او بازیگر برجسته ای است و تجربه زیادی در این زمینه فیلم دارد ، زیرا در فیلم های Black Panther و Creed بازی کرده است ، و اکنون در فیلم هایی بدون پشیمانی. تنها مشکل احتمالی برنامه آنهاست.

جردن در آستانه اولین ترکیب خود در Creed 3 است و در مصاحبه های اخیر ، وقتی از او درباره شایعات مربوط به سوپرمن سوال شد ، به نظر می رسید که بحث را منحرف کرده و آن را کاملاً تکذیب کرد. این که آیا در همان مرحله باقی می ماند یا تغییر می کند ، جردن به خوبی با این نقش مناسب است.

2. جاناتان مایگرز

سوپرمن

جاناتان مایرز ، که به تازگی نقش آخرین سیاهپوست را در سانفرانسیسکو بازی کرد ، سال بسیار خوبی در سال 2020 داشت. او تماشاگران را با Da 5 Bloods و Lovecraft Country تحت تأثیر قرار داد ، بنابراین به احتمال زیاد او در نقش سوپرمن کار فوق العاده ای انجام خواهد داد. او اعتماد به نفس زیادی کسب کرد و استعداد برجسته نزدیکان پنج اسپایک لی نشان داد که او بازیکن بسیار خوبی است.

تنها مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که او در فیلم Mar-Ant-Man and the Wasp: Quantumania شخصیت بدی بازی کرد ، در حالی که برخی از بازیکنان Marvel و Ant DC نقش های متفاوتی ایفا کردند ، اما هنوز هیچ فرد بدی وجود نداشت. در این دو فیلم و نقش متفاوت موفق بود.

3. کلوین هریسون جونیور

سوپرمن

طرفداران کلوین هریسون جونیور ما از زمانی که او به لوسی 2019 فرستاده شدیم بودیم. اما او مسیر خود را تغییر داد و در فیلم هایی مانند It It at Night و Waves بازی کرد. او نشان داد که در مدیریت شخصیت های پیچیده مهارت دارد و با توجه به اینکه تا ناهیس کوتس فیلم را می نویسد ، پیچیدگی نقشی است که بازیگر می تواند بر عهده بگیرد.

4. خط ژان پیج

سوپرمن

در مورد یک بازیکن با استعداد صحبت کنید. به محض راه اندازی بریترتون Netflix ، خط January-Page به بازیکنان اضافه شد. این بازیگر بلافاصله آنقدر محبوب شد و آن را درخواست کرد که حتی وقت نداشت برای قسمت دوم سریال برگردد.

در مجموعه عاشقانه بریجتون ، پیج نقشی هنری داشت ، اما برای تبدیل شدن به سوپرمن با این قدرت بزرگ ، به اندام و اندام خوبی نیاز داشت. او در حال فیلمبرداری مجموعه ای از Dungeons & Dragons و The Gray Man از برادران روسو است و همچنین آموزش های فشرده انیمیشن را می گذراند. تصور صفحه ای که در فهرست کوتاه Warner Bros. اکنون.

5. جوان ادپو

سوپرمن

اگرچه فیلم کوتس هنوز کامل نشده است ، اما گزارش ها می گویند این فیلم دنباله ای بر سوپرمن قرن بیستم خواهد بود. کوتس قصد حل مسئله نژادی آمریکایی در فیلم سوپرمن سیاه را ندارد و به نظر نمی رسد با موفقیت Watchmen که از شبکه HBO پخش شد ، مطابقت داشته باشد.

آدپو نقش سوپرمن را به خوبی بازی می کند. او تسلط خود بر پیچیدگی و سردرگمی را در پروژه های مختلف مانند وقتی آنها ما را می بینند ، و حصارها ، به کارگردانی دنزل واشنگتن ثابت کرده است.

6. دانیل کالویا

سوپرمن

دانیل کالویا یکی از بهترین بازیگران هم نسل خود است ، بنابراین قطعاً قرار است سوپرمن با استعدادی باشد. بازیگر “برو بیرون” در کارنامه خود یک اسکار برای بازی فوق العاده خود در نقش فرد همپتون در فیلم یهودا و مسیح سیاه دارد. آنها در گزارشی از THR درباره پیشرفت فیلم جدید سوپرمن ، کارگردان Judas and the Black Messiah ، Shaka King را برای کارگردانی فیلم جدید منصوب کردند که می تواند به پیشرفت کالووی کمک کند.

7. الی گور

سوپرمن

بعد از بازی کاسیوس کلی در بازی Regina King’s One Night in Miami ، اکنون می دانیم که الی گوری نه تنها می تواند نقش خوبی را بازی کند ، بلکه ظاهر و احساس کاملی برای بازی در نقش سوپرمن دارد. 26 ساله در منطقه جوانتر لیست قرار دارد ، اما در چند سال گذشته به طور منظم با ستاره هایی مانند The 100 ، The Ballers و Riverdale بازی کرده و در One Night در میامی بازی کرده است. بازیکنان دیگر مانند کینگزلی بن ادیر و لزلی اودم جونیور

8. جان بویگا

سوپرمن

جان بویگا ممکن است یک انتخاب آسان باشد ، اما از جهاتی ممکن است زمان زیادی نداشته باشد. هیچ کس نمی تواند به استعداد بازیگری بویگا شک کند ، اما س realال اصلی این است که آیا او می تواند پس از یک تلاش ناموفق در جنگ ستارگان ، در یک فیلم دیگر بلک باکستر نقش اصلی را بازی کند یا خیر.

او دوباره شانس خود را با Pacific Rim: Rebellion امتحان کرد ، اما فایده ای نداشت. سپس به پروژه های جالبی مانند تبر استیو مک کوئین پیوست. او مانند کالویا یکی از با استعدادترین بازیکنان نسل خود است و دیدن او در نقش سوپرمن جالب خواهد بود.

9. ویلیام جکسون هارپر

سوپرمن

ویلیام جکسون هارپر ، انتخاب مورد علاقه بسیاری از کاربران این لیست ، اولین ستاره فیلم The Good Place بود ، جایی که در آن نقش یک مرد بسیار متفکر و مضطرب را بازی کرد. اما یک نگاه سریع به سول چیدی نشان داد که هارپر می تواند از نظر جسمی برای بازی سوپرمن آماده باشد.

او همچنین در فیلم هایی مانند میدسومار ، پترسون و ما شکستیم بازی کرده و ثابت کرد که علاوه بر کمدی ، مهارت های تئاتری برجسته ای نیز دارد. انتخاب هارپر ممکن است در ابتدا غافلگیر کننده باشد ، اما ما فکر می کنیم که او برای نقش خود مناسب است ، به خصوص اینکه فیلمنامه کوتس در موقعیتی نیست و از بازیگر می خواهد در داستانی مانند او زندگی کند. عمل …

10. جان دیوید واشنگتن

سوپرمن

اگر برادران وارنر به دنبال یک شخصیت معروف در آثار سوپرمن است ، ممکن است جان دیوید واشنگتن در لیست آنها باشد و دلایل خوبی نیز وجود دارد. در فیلم هایی مانند سیاه نژادپرست (BlacKkKlansman) و مالکوم و ماری ، واشنگتن در کارهای نمایشی و پیچیده تر از نقش چادر کریستوفر نولان مهارت نشان داده است و به دلیل نژادپرستی. و دوستی او با اسپایک لی ، واشنگتن با وجود تأثیرات مخرب قبیله سیاهپوست سوپرمن به زمین.

به یحیی عبدالمتین دوم

سوپرمن

این انتخاب در عین حال روشن و خوب است ، اما یحیی عبدالمتین دوم را در نقش سوپرمن در نظر بگیرید. این بازیگر 34 ساله بسیار جذاب است ، اما با بازی در نقش دکتر قلب ما را شکست. منهتن در فیلم The Guardians of Achieve. او تجربه فیلم آکوامن ، دنباله ماتریکس و جورج میلر Furiosa را دارد. او رابطه خوبی با برادران وارنر دارد. و بازیکنان ماهر برای شروع. اکنون برنامه این است که فیلم سوپرمن بخشی از دنیای او و بتمن شود.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا