هنر و سینما

۱۰ دنباله‌ی مهیج فیلم‌های ترسناک که سال ۲۰۲۱ اکران می‌شوند


از A Quiet Place II تا قسمت سوم فیلم Conjuring ، بسیاری از دنباله های ترسناک که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است ، قرار است امسال منتشر شود.

امسال هنوز فیلم های مهم تری نسبت به سال گذشته وجود دارد ، زیرا اکثر اکران فیلم ها در سال 2020 به دلیل همه گیری کووید 19 به تعویق افتاد. به عنوان مثال ، فیلم بعدی امیلی بلانت ، مکانی ساکت ، دو سال پیش اکران می شود. اما با شروع قرنطینه در سراسر جهان ، این امر به تعویق افتاد.

از فیلم جدید احضار گرگینه و فیلم جدید کشتن اره برقی تگزاس با صورت پوست گرفته تا سه گانه کامل که در سه ماه دیگر در نتفلیکس پخش می شود ، اینها هیجان انگیزترین دنباله های ترسناکی هستند که در سال 2021 ساخته شده اند. منتشر شده است. در زیر لیستی از هیجان انگیزترین فیلم های ترسناک منتشر شده در سال 2021 آمده است.

به Terrifier 2 (Terrifier 2)

فیلم ترسناک

  • کارگردان: لیونا دیمون
  • بازیکنان: دیوید هوارد تورنتون ، لورن لاروا ، الیوت فولام

قبل از اینکه پنی وایز در سال 2013 به صحنه بازگردد ، بینندگان در سال 2013 در “All Hallows ‘Eve” با هنرنمایی آشنا شدند. او یک موفقیت بزرگ بود و در سال 2016 ستاره ستاره فیلم اول ، ترسناک را بازی کرد. امسال ، هنر دلقک سری بعدی فیلم ترسناک ، ترسناک 2 را بازی می کند ، که قرار بود در اکتبر 2020 اکران شود ، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان به 2021 موکول شد.

9. حمله وحشتناک: Reborn (Jeepers Creepers: Reborn)

فیلم ترسناک

  • کارگردان: تیمو وورنسولا
  • بازیکنان: جینا فیلیپس ، ایلین برنان ، براندون اسمیت

تیمو وورنسولا قرار است امسال فیلم ترسناک Scary: Reborn را کارگردانی کند. او آماده است تا علاوه بر سه فیلم اول ویکتور سالوا ، یک سه گانه هنری جدید ایجاد کند.

همه اشکال این فعل را در فرهنگ لغت Volapük مشاهده کنید.

8. خیابان ترس 2 و 3 (خیابان ترس 2 و 3)

فیلم ترسناک

  • کارگردان: لی جانیاک
  • بازیکنان: سیدی سینک ، گیلیان جیکوبز ، اشلی زاکرمن

Netflix قرار است اقتباسی از سه گانه کتاب RL Stein Street را تا پایان امسال منتشر کند. هر سه فیلم فیلمبرداری و تدوین شدند ، اما مدتی تنها ماندند.

نتفلیکس در حال آماده سازی کل سه گانه Fear Street برای اکران در اواسط سال 2021 است.تاریخ اکران رسمی هنوز اعلام نشده است ، اما برنامه این است که هر فیلم را در کمتر از یک ماه منتشر کند.

7. آب نبات من

فیلم ترسناک

  • کارگردان: دکستای جدید
  • بازیکنان: یحیی عبدالمتین دوم ، تیونا پرس ، ونسا ویلیامز

جردن پیل فیلم جدید کندی را نوشت و تهیه کننده مشترک آن بود که دنباله ای بر اولین نسخه 1992 است. سال گذشته قرار بود این فیلم به سینماها برود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

فیلم جدید مرد کندی توسط New Dakosta کارگردانی می شود که به تازگی برای کارگردانی Captain Marvel II استخدام شده است.

6. تنفس نکنید 2

فیلم ترسناک

  • کارگردان: رودو سیاج
  • بازیکنان: استیون لانگ ، آدام یانگ ، بابی اسکافیلد

قسمت اول “نفس نکش” یک فیلم ترسناک و هیجان انگیز به کارگردانی فده آلوارز است که در سال 2016 اکران شد. در این فیلم او نقش نورمن نوردستروم روم می استیون لانگ یا همان مرد نابینا را بازی می کند. این دنباله در 13 آگوست 2021 منتشر می شود.

5. احضار: پیروزی: شیطان مرا ساخت

فیلم ترسناک

  • کارگردان: مایکل چاوز
  • بازیکنان: ورا فارمیگا ، پانریک ویلسون ، رویا اوکانر

Call: The Devil Made Me یکی از فیلم های مهمی است که به دلیل قرنطینه به تعویق افتاد. فیلم قرار بود در 11 سپتامبر 2020 اکران شود ، اما در 4 ژوئن 2021 در سینماها اکران می شود. تهیه کننده جیمز وان پیشنهاد داد که فیلم حول محور گرگ ها ، مانند گرگینه آمریکایی در لندن و باسکرویل حرکت کند.

4. مکان امن قسمت دوم

فیلم ترسناک

  • کارگردان: جان کراسینسکی
  • بازیکنان: امیلی بلانت ، میلیسنت سیموندز ، کیلین مورفی

جان کراسینسکی با کارگردانی ، نویسندگی و بازی در فیلم A Quiet Place در سال 2018 به موفقیت بزرگی دست یافت. اولین قسمت از مکان آرام با داستانی متمرکز بر خانواده به عنوان یکی از وحشتناک ترین فیلم ها شناخته شد.

کراسینسکی همچنین نویسندگی و کارگردانی نیمه دوم A Quiet Place را بر عهده داشت. این فیلم قرار بود قبل از انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان اکران شود ، اما اکنون باید بیش از یک سال به تعویق بیفتد.

3. مارپیچ: از کتاب اره

فیلم ترسناک

  • کارگردان: دارن لین بوسمن
  • بازیکنان: کریس راک ، ساموئل ال جکسون ، مورگان دیوید جونز

پس از یک فیلم خوب کارگردانی شده توسط جیمز وان ساو ، بقیه فیلم بی روح می شود و در مواجهه با پیچ و خم های داستان ، برای ایجاد ترس به خون و هیجان تکیه می کند.

امیدوارم با Spiral: From the Saw ، یک پلیس نورد با کریس راک و ساموئل ال جکسون ، بر اساس داستان اصلی راک ، تغییر کند. راک آخرین کمدینی بود که بعد از جردن پیل و دنی مک براید Get Out ، وارد ژانر وحشت شد.

2. کشتار در اره برقی تگزاس

فیلم ترسناک

  • کارگردان: دیوید بلو گارسیا
  • بازیکنان: آلیس کریگز ، نول هادسون ، آلیس فیشر

فدا آلوارز در حال ایجاد نسخه جدیدی از Sawmill Killing در تگزاس است که از نسخه اصلی توبی هوپر در سال 1974 پیروی می کند.

این فیلم دارای مجوز کشتار اره برقی در تگزاس با درجه R بود و آلوارز قول داد که داستان روی مرد جوانی با چهره لاغر ، با بازی مارک برنهام خواهد بود.

1. هالووین را بکشید

فیلم ترسناک

  • کارگردان: دیوید گوردون گرین
  • بازیکنان: جیمی لی کرتیس ، جودی گریر ، کایل ریچاردز

دنباله هالووین 2018 دیوید گوردون گرین با عنوان هالووین می کشد قرار بود در 16 اکتبر 2020 اکران شود ، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به 15 اکتبر 2021 موکول شد.

در فیلم Halloween Kills که آخرین فیلم این مجموعه است ، شهروندان گروه Hedenfield را می بینید که مایکل مایرز را یکبار برای همیشه می کشند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا