هنر و سینما

۱۰ شخصیت اصلی سریال اصیل‌ها به ترتیب قدرت


چرخش مجموعه محبوب The Vampire Diaries به نام “The Originals” پر از افراد مشهور بسیار قدرتمند است ، اما قوی ترین آنها کیست؟

این بشقاب یک یادآوری دلپذیر برای طرفداران خاطرات خون آشام است. این سریال نه تنها محبوبیت بیشتری پیدا کرد ، بلکه قلمرو نامفهومی دیگری را نیز ایجاد کرد که زمان کافی برای TVD نداشت. این سریال از مایکلسون گرفته تا مارسل باستانی و جادوگران ، داستانهای تخیلی زیادی را در اطراف خون آشام ها ، گرگینه ها و جادوگری باز کرده است.

قوی ترین شخصیت این مجموعه کیست؟ پاسخ به این س canال می تواند دشوار باشد زیرا اندازه گیری نیروهای ماوراءالطبیعه آسان نیست. علاوه بر بازتاب ها ، مهارت یا سرعت ، موارد زیادی مانند مهارت های سمی یا تله پاتی یا توانایی کنترل دیگران و البته تجربه وجود دارد ، زیرا حتی قوی ترین خون آشام به زمان نیاز دارد تا بتواند قدرت خود را هدایت کند. رتبه بندی شرکت کنندگان اصلی در واقعیت نیاز به ارزیابی همه جنبه های نقاط قوت آنها دارد.

10. امید مایکلسون

بی صبرانه منتظر سری Originals هستیم

امید یک “دورگه” است ، ترکیبی از یک گرگ خون آشام و یک جادوگر ، که قدرت او می تواند او را به یکی از خطرناک ترین موجودات طبیعی روی زمین تبدیل کند.

حتی یک دختر هفت ساله توسط جادوگری قدرتمند مانند اینادو شکست خورد. با این حال ، او هنوز یک نوجوان است و علیرغم نقاط قوت منحصر به فردش ، برای پرورش توانایی های ماوراء طبیعی خود به سال ها آموزش نیاز دارد. هوپ معتقد است که وقتی بزرگ شد از بانی و همچنین پدرش قوی تر خواهد بود.

9. وینسنت گریفیت

وینسنت در سریال The Originals

وینسنت رئیس نه کاونز نیواورلئان و همسر سابق اوا سینکلر جادوگر است. وینسنت می خواست زندگی عادی داشته باشد ، بنابراین قرارداد خود را فسخ کرد. اما استر او را به عنوان ابزاری برای روح پسرش فین انتخاب کرد و فین برای مدت طولانی از بدن وینسنت استفاده کرد تا از دشمنانش و برادرش نیز انتقام بگیرد.

در بخشی به نام “خاکستر” ، او نشان می دهد که مادر ، مادربزرگ و پدربزرگش جادوگران بسیار قدرتمندی از غرب نیواورلئان بودند و ممکن است برخی از قدرتهای آنها را به ارث برده باشد. اما ، ممکن است او به اندازه اصلی یا حتی مارسل قوی نباشد.

او علاوه بر تجربه مبارزه تن به تن ، دانش زیادی در زمینه مخفی کاری و جادو دارد و حتی از پلیس محلی می خواهد تا در موارد خاص به آنها کمک کند.

8. فریا مایکلسون

Freya در سری Originals

بسیاری می گفتند فریا قوی است. او بزرگترین برادر و خواهر مایکلسون بود ، اما خون آشام نبود و عمه اش دالیا ، جادوگر بسیار قدرتمند ، تمام تلاش خود را با قدرت انجام داد. دالیا یک طلسم برای او ایجاد کرد که باعث شد تا فریا با حفظ سلامتی خود تا 100 سالگی به خواب زمستانی برسد و تنها یک ساله که از خواب بیدار شد.

خارج از این طلسم ، Freya به عنوان یک جادوگر قدرتمند نشان داده شد. با این حال ، دالیا فقط ده سال او را آموزش داد. قبل از آن ، او 990 سال خوابیده بود. بنابراین آموزه های عالی او نسبتاً مختصر است و اگرچه به نظر می رسد که او قدرت های مختلف زیادی دارد ، اما مشخص نیست که آیا او بعد از مادر استر قدرتمندترین جادوگر است یا خیر.

7. سرهنگ مایکلسون

کول در سری Originals

کول زنده ماند و اگرچه به عنوان حریف معرفی شد ، اما بعداً نقش او تغییر کرد و او یکی از بازیگران فصل بعد شد. او از کلاوس یا آلیجا قوی تر نیست اما می تواند دوازده خون آشام را به تنهایی بکشد. واضح است که او قدرت زیادی دارد.

کول ثابت می کند که می تواند خود را در مبارزه با کلاوس نگه دارد ، به این معنی که او قدرت زیادی به عنوان یک خون آشام بزرگ دارد. اگرچه او بسیار قوی تر از فین است ، اما مهارت و تجربه کمتری نسبت به برادران بزرگترش کلاوس ، ربکا و آلیا ندارد.

6. داوینا کلر

داوینا در سری Originals

داوینا به عنوان یک دختر برداشت معرفی می شود که در حین برداشت قربانی می شود اما توسط مارسل نجات می یابد. با این کار ، مراسم کوتاه شد و داوینا با قدرت جادوگران دیگری که قبلاً قربانی شده بودند ، سیگار می کشید. این یک کانال جادویی عظیم را در داخل باز می کند و آن را به حسودترین ویژگی پذیرش فراطبیعی تبدیل می کند. و اگرچه او اغلب به عنوان یک جادوگر قدرتمند نشان داده می شود ، مهم است بدانید که هر بار او قدرت خود را از دیگران گرفته است.

در هنگام برداشت ، او قدرت را از قدرت جادوگران مرده به دست آورد و هنگامی که به عنوان جادوگر بزرگ انتخاب شد ، قدرت سایر جادوگران را کنترل کرد. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

5. هایلی مارشال

داوینا در سری Originals

هیلی به عنوان یک گرگ معمولی از خانواده گرگ های باستانی معرفی شد. پس از مرگ هیلی در پایان فصل اول ، او به دورگه خون آشام-گرگینه تبدیل شد و خون دخترش هوپ روی بدن او بود. او نقاط قوت هر دو نوع را به ارث برده است.

او در هر کجا که باشد ، مانند کلاوس قوی است ، که هزاران سال ترکیبی بوده است. با این حال ، مالکیت آن هنوز برای افراد عادی قابل درک نیست. تنها مشکل ناتوانی او در راه رفتن زیر نور خورشید است.

4. ربکا مایکلسون

ربکا در سریال Originals

ربکا به ندرت دست به دست در بسیاری از نبردها و لشکرهای جنگی دیده می شود و هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد او تا به حال آموزش بدنی دیده است. البته ، او یکی از قوی ترین شخصیت های سریال است زیرا یک خون آشام اصلی است ، اما در مقایسه با الیاس یا کلاوس ، او نه یک جنگجو ماهر است و نه مهارت خاصی دارد.

اگرچه او اغلب در شکست خود به تنهایی پیروز می شود ، اما تصمیم می گیرد که بدون درگیری به مبارزه فیزیکی نپردازد.

3. مارسل

مارسل در سری Originals

وقتی او از یک نفرین مکرر برای بازگشت او استفاده کرد ، مارسل یک خون آشام بزرگ شد. نسخه به روز شده درست مانند نسخه اصلی تکامل یافته است ، که از جهات عمده ای بهتر از نسخه اصلی عمل می کند. منابع تجدیدپذیر مانند لوسین ممکن است قوی تر از تمساح ها باشند.

مارسل دارای قدرتهای بزرگ ، بازتابهای باورنکردنی و همچنین قدرتهای ویژه تله پاتی بود. مهمتر از همه ، آنها سم گرگینه پیشرفته ای دارند که سریعتر از معمول گرگها را می کشد و با خون اصلی قابل درمان نیست.

به آسیا (ایلیا)

علیجا در سری اول

ایلیا اولین فرد در نوع خود بود که در نبرد تن به تن ماهر بود و دارای نیروی فوق بشری و تجربه در نبرد بود. او به جز کلاوس بازتاب های بیشتری نسبت به خواهر و برادرش دارد.

ایلیا مانند یک خون آشام تکامل یافت. البته ، این پیشرفت از نظر مهارت ها و توانایی های خون آشام بود و در مورد دانش و ذهن او در مورد حوزه غیب ، که بزرگترین دارایی او بود ، چیزی گفته نشد. خون آشام اصلی در عرض چند ثانیه سر بریده و پراکنده شد و به عنوان یک “شکارچی” غرایز بهتری نسبت به کلاوس دارد. نیازی به گفتن نیست که خون ، مانند خون اولیه ، تقریباً می تواند هر زخمی را التیام بخشد.

1. کلاوس

کلاوس در سری Originals

کلاوس اولین ترکیبی در جهان از زمان خون آشام با مهارت های گرگینه است. او تقریباً شکست ناپذیر است ، زیرا افراد اشتباه ممکن است او را نکشند. سطح قدرت او اغلب بیننده را شگفت زده می کند ، زیرا او همچنین دارای قدرت کنترل باورنکردنی ذهن است و می تواند افراد طولانی مدت را کنترل کند.

کنترل کلاوس بر مصرف خون انسان بهبود یافت و خون او برای مدتی پدر مایکل را ضعیف کرد زیرا در خون او سم گرگ وجود داشت. نیازی به گفتن نیست که کلاوس در استفاده از شمشیر نیز مهارت دارد و در استراتژی جنگی و حمله ای مجرب است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا