هنر و سینما

نخستین تصویر اسپین‌آف جدید باب‌اسفنجی را ببینید


اولین عکس های مجموعه “نمایش ستاره پاتریک” منتشر شد. این برنامه تلویزیونی که دومین قسمت از “باب اسفنجی شلوار” است ، تابستان امسال از شبکه Nickelodeon پخش می شود.

باب اسفنجی و شخصیت های آن در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند و بیست و دو سال پس از انتشار ، از محبوبیت آنها کاسته نشده است. فصل اول سریال باب اسفنجی در سال 1999 منتشر شد و شبکه Nickelodeon تاکنون 13 فصل از سریال باب اسفنجی و پاتریک را پخش کرده است. این شبکه آمریکایی سالها نشان داده است که قصد دارد با ساخت فیلم و قطعات ، دنیای باب اسفنجی را گسترش دهد و به همین دلیل مجموعه پاتریک استار را در تابستان 2021 راه اندازی می کند.

مجموعه نمایش پاتریک استار

اولین عکس از مجموعه “نمایش پاتریک استار”

قسمت اول پاتریک استار دارای 13 قسمت خواهد بود و به زندگی شخصیت پاتریک و رابطه او با خانواده اش می پردازد. پاتریک گاهی اوقات در هر قسمت کارهای احمقانه ، خنده دار یا بد انجام می دهد و خانواده او سعی می کنند کار درست را انجام دهند. ظاهراً نمایش سخنرانی ستاره دار پاتریک در قالب یک برنامه سخنرانی به میزبانی پاتریک است. سبک نمایش شبیه به برنامه های تاک شو معروف آمریکایی مانند “نمایش لری سندرز” و “کمدی بنگ!” انفجار! “است.

“این سری دوم دور شلوار باب اسفنجی است ، جایی که ما می توانیم مهارت های خود را افزایش دهیم در حالی که داستان های جدیدی را برای بینندگان سراسر جهان که عاشق آنها هستند بیان می کنیم.” اینها شخصیت ها هستند ، بگذارید در تماس باشیم. “

موسیقی متن کلاسیک برای بازی در نقش پاتریک استار بازگشته است و بیل فیگربک ، گوینده شخصیت پاتریک را رهبری خواهد کرد. از دیگر بازیگران زن نیکلدون می توان به تام ویلسون در نقش پدر پاتریک / سیسیل ، کری سامر در نقش پاتریک / مادر سامر ، جیل تالی در نقش برادر کوچکتر پاتریک / اسکوئیدینا و دینا اسنایدر در نقش پدربزرگ پاتریک اشاره کرد.

منبع: GameSpot

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا