هنر و سینما

۱۲ کارگردان سرشناس که در فیلم خودشان جلوی دوربین رفتند


گاهی مدیر عکاسی وسوسه می شود حتی برای مدت کوتاهی جلوی دوربین برود. برای برخی ، مانند آلفرد هیچکاک ، این یک امضای قابل مشاهده بر روی فیلم های آنها شده است. دیدن کارگردان گوشه برای طرفداران آنها جالب است. گاهی اوقات ، مانند تاد فیلیپس ، ویژگی های خوبی را برای خود در فیلم ها ایجاد می کنند. این لیستی از کارگردانان نمایشی است که در فیلم های خود جلوی دوربین رفته اند.

به جورج لوکاس در جنگ ستارگان: انتقام سیت

جورج لوکاس از آخرین فیلم جنگ ستارگان جان سالم به در برد. البته ، نمای بسیار کوتاه است و اگر مراقب نباشید ، ممکن است آن را نبینید.

در صحنه خانه اپرا ، وقتی دوربین بیرون می رود و آناکین اسکای واکر را دنبال می کند ، جورج لوکاس را با چهره ای آبی و لباسی عجیب می بینیم. او مردی نه چندان بزرگ به نام بارون پاپانوئیدا بود. نکته جالب دیگر این است که دختر جورج لوکاس نیز در کنار او ایستاده و نقش دختر بارون را بازی می کند.

به تاد فیلیپس در خماری

به نظر می رسد تاد فیلیپس در حال ارائه یک فرمول ثابت است. هر بار که در فیلمش ظاهر می شود ، شخصیت یک فرد بی تجربه و عجیب را دارد.

در خماری ، او نقش مردی به نام “آقای ناجور” را بازی می کند و لباس هایش تنگ می شود و او در آسانسور فیلم در وضعیتی غیرمعمول می ماند. شاید چون هیچ بازیگری حاضر نیست جای این بازیگران عجیب را بگیرد ، تاد فیلیپس مجبور است آستین هایش را بالا زده و جلوی دوربین برود. به هر حال ، یکی باید آقای ناژور باشد و فیلیپس مسئولیت را بر عهده می گیرد.

10. پیتر جکسون در ارباب حلقه ها

وقتی کسی دنیای غنی و شگفت انگیزی مانند طبقه متوسط ​​تالکین را به تصویر می کشد ، طبیعی است که بخواهیم مدتی در آنجا باشم. پیتر جکسون در سه فیلم ارباب حلقه ها حضوری کوتاه و طنز دارد. حالا او در وسط دعوا هویج را گاز می زند یا نیزه می اندازد. البته مردی که در دهکده بری هویج می خورد ، در هابیت نیز بود.

دختر پیتر جکسون نیز در این فیلم ظاهر شد. در نیمه اول ، دختر جکسون را در سرگرمی های دوران کودکی می بینید که در حیرت و حیرت به خاطرات بیلبو بگینز از غول ها گوش می دهد. در فیلم هابیت ، همان دختر بزرگ شده نقش دختر بارد را بر عهده می گیرد.

9. استیون اسپیلبرگ در پارک ژوراسیک: دنیای گمشده

این امر نیاز به یک چشم دقیق و تیز دارد. حضور استیون اسپیلبرگ در دنباله پارک ژوراسیک شاید کوتاه ترین حضور کارگردان فیلم باشد.

در پایان ویدیو صحنه ای از گزارش جدید CNN را مشاهده می کنیم که نشان می دهد تی رکس و فرزندانش در حال بازگشت به جزیره سرنا هستند. اما اگر نگاهی دقیق تر به تصویر بیندازید ، خواهید دید که بازتاب های جولین مور و جف گلدبلوم در تلویزیون قابل مشاهده است. و چه کسی در کنار آنها نشسته است؟ استیون اسپیلبرگ

8. وس کرئون با فریاد

چگونه می تواند در برابر وسوسه ظاهر شدن جلوی دوربین در یک فیلم خونین مانند Scream ، که دارای تمام امضاهای وس ​​کراین است ، مقاومت کند؟ هیمبری در دفتر خود نشسته است وقتی شخصی در را می زند.

وقتی بیرون می رود و راهرو را بازرسی می کند ، تنها فردی که می بیند نگهبان مدرسه فردی است ، با بازی وس کریون ، کارگردان. حتی جالبتر است شباهت لباس به لباس کروگر ، بازیگر مشهوری که او برای “کابوس خیابان الم” خلق کرد.

7. آلفرد هیچکاک در شمال غربی

آلفرد هیچکاک همچنین در طول موفقیت آمیز حرفه خود در ظاهرهای کوتاه متخصص شد. او در 40 فیلم از 52 فیلمی که خلق کرده ظاهر شده و به طور مخفیانه ای به پس زمینه نمایش خود رفته است. وقتی فیلمی درباره هیچکاک می بینید ، یکی از لذت های او دیدن او در گوشه تصویر است.

یکی از بارزترین جلوه های آن شمال غربی است. در اینجا او جای مردی را می گیرد که از اتوبوس پیاده می شود. این مدت زمان فیلم 2 دقیقه طول می کشد و پس از انتشار نام وی در اعتبار. زمان بندی درست

6. رومن پولانسکی در فیلم محله چینی ها

در یکی از مشهورترین صحنه های نئونوار پولانسکی ، شخصیت جک نیکلسون در منطقه ای محصور شده کاوش می کند که کردهای مرموز او را مسدود کرده اند. این مرد مرموز به عنوان یک مرد چاقو شناخته شد و خود پولانسکی مسئولیت را بر عهده گرفت.

“شما یک شخص بسیار علاقه مند هستید ، اینطور نیست؟” مرد با چاقو به نیکلسون گفت. سلام ، شما می خواهید همه جا را بو کنید. آیا می دانید چه اتفاقی برای افرادی می افتد که بوی مکان های نامرتبط می دهند؟ “بینی خود را از دست داده است.” و سپس بینی نیکلسون را با چاقو می برد. شاید پولانسکی به خود این مسئولیت را داد که بتواند بینی نیکلسون را روی هوا بگذارد. کی میدونه.

5. ریچارد لینکلیتر در فیلم Slacker

فیلم Slacker ریچارد لینکلتر مملو از معترضان ، هیپی ها و نظریه پردازان توطئه است که در یک روز گرم و طولانی در آستین ، تگزاس روایت می شوند. فیلم با راننده تاکسی شروع می شود که رویای خود را با جزئیات ناراحت کننده توصیف می کند. او در مورد احتمال همان و بسیاری از حقایق صحبت کرد ، اما هر بار که مردم تصمیم می گیرند ، تصمیمات دیگری که گرفته نمی شوند ، شاخه ای ایجاد می کنند که به طور نامحدود ادامه می یابد.

راننده تاکسی همیشه ساکت است ، اما مسافران مدام در حال صحبت و صحبت هستند و با این کلمات ، صدای فلسفی فیلم را به بیننده نشان می دهد که ادامه دارد. این مسافر کسی نبود جز خود ریچارد لینکلتر.

4. کوئنتین تارانتینو در مخزن سگ

بر هیچ کس پوشیده نیست که کوئنتین تارانتینو دوست دارد فیلم های خود را بازی کند و نقش های کوتاهی را جلوی دوربین بگیرد. ما نمونه او را در “Pulp Fiction” و “Fighter of the Band” دیدیم. اگرچه حضور او بی نظیرتر و به یادماندنی تر از مدیر این فهرست است ، اما او معمولاً چند دقیقه بیشتر از زمان فیلمش نمی گذرد. اما در چند دقیقه بهترین نتیجه را بگیرید.

در سگ های انبار ، تارانتینو نقش آقای را بازی می کند. قهوه ، یکی از جنایتکارانی است که در سرقت الماس از جواهرفروشی دست داشته است. در ابتدای فیلم ، وقتی بازیگران صبحانه می خورند ، تارانتینو در مورد یکی از آهنگ های مدونا سخنرانی طولانی و عجیبی می کند و با صدایی سرزنده و پر انرژی تجزیه و تحلیل جالبی از اشعار و مباحث انجام می دهد که صحنه صبحانه را تداوم می بخشد.

البته سرانجام آقای قهوه کشته شد. به طور کلی ، اکثر بازیگرانی که تارانتینو بازی می کند ، چه در فیلم های او و چه در آثار دوستانش ، نقش خوبی را ایفا نمی کنند. شبیه جنگو بود که منفجر شد و تکه ها روی زمین فرود آمد.

3. فرانسیس فورد کاپولا در Apocalypse Now

این نمایش فقط یک نمایش کوتاه و سرگرم کننده نیست ، با نکاتی از یک موضوع مرتبط با فیلم. کوپولا نقش یک کارگردان تلویزیونی را بازی می کند که ناخدا ویلارد (مارتین شین) را در نظمی بدون تغییر هدایت می کند. ویلارد و افرادش در جنگ ویتنام بودند که کوپولا فریاد زد: “من در تلویزیون هستم!” به دوربین نگاه نکن برو مثل یک دعوا جلو برو »

این لحظه کوتاه دست روی یکی از موضوعات تلخ و مهم آخرالزمان می گذارد. جنگ و خشونت فعالیتهای تفریحی است.

2. ترنس مالیک در بدلندز

طنز ترنس مالک در این فیلم این است که او هیچ برنامه ای ندارد. مالک به دلیل عدم حضور رسانه ای مشهور است. شما به ندرت تصاویر جدیدی از او می بینید و او همیشه سعی می کند جلوی دوربین نرود. این چقدر عجیب در فیلم هایش ظاهر شد. اما اجباری به نظر می رسید. مردی که قرار بود کوتاه مدت بر عهده بگیرد پایین نیامد و ملک مجبور شد در این نقش بازی کند.

در نقطه ای از فیلم ، کیت (مارتین شین) در را باز می کند و با مالک آشنا می شود ، که می آید تا پیامی را به او برساند. اگر این صحنه را ببینید ، می توانید احساس کنید که مالیک به دلیل اینکه جلوی دوربین قرار گرفته است بسیار درد می کشد و همین باعث حضور او شد.

1. مارتین اسکورسیزی در نقش راننده تاکسی

مارتین اسکورسیزی همچنین دوست دارد در فیلم های خودش ظاهر شود. شما می توانید آنها را در “خیابان پایین” ، “گانگستر نیویورک” و “هوگو” ببینید ، که در سراسر جهان فیلم وجود دارند و چندان قابل مشاهده نیستند. اما هیچکدام از آنها نمی توانند با وجود او به عنوان راننده تاکسی مطابقت داشته باشند.

اسکورسیزی نقش مردی ترسیده را بازی می کند که یک مونولوگ طولانی به تراویس بیکل می گوید. اسکورسیزی مهارت بازیگری خود را در این مرحله نشان می دهد و واضح است که او دوست ندارد در ذهن آشفته بازیکنانش تحقیق کند.

منبع: Screen Crush

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا