هنر و سینما

نخستین تریلر ماتریکس ۴ را ببینید (زیرنویس فارسی)


برادران وارنر اولین تریلر فیلم The Matrix 4 با بازی کیانو ریوز منتشر شد.

اولین تریلر Matrix 4 با نام کامل “The Matrix: Resurrections” اطلاعات زیادی در مورد داستان و رویدادها دارد. تریلر با بحث شخصیت نئو با روانشناسی شروع می شود. در این صحنه ، نئو ، به نام توماس اندرسون ، از یک روانشناس در مورد رویاهای خود می گوید ، که دقیقاً شبیه فلاش بک هستند. ما می بینیم که نئو با ترینیتی ملاقات می کند ، اما این دو بازیکن یکدیگر را نمی شناسند ، که نشان می دهد در ماتریکس 4 باید منتظر بسیاری از رویدادهای هیجان انگیز و هیجان انگیز باشیم.

در طول تریلر فیلم ماتریکس تعدادی دیسک آبی می بینیم که احتمالاً مربوط به تلاش Neo برای ارتباط با دنیای ماتریکس است. اما این احتمال نیز وجود دارد که فقط یک برنامه کامپیوتری بوده و اکنون بیشتر حافظه آن پاک شده است.

لانا واچوفسکی کارگردان The Matrix 4 است و کیانو ریوز در کنار کری-آن ماس برای بازی Neo و Trinity حضور دارد. علاوه بر این دو ، دیگر بازیگران محبوب “ماتریس: رستاخیز” یحیی عبدالمتین دوم ، نیل پاتریک هریس ، پریانکا چوپرا ، جیدا پینکت اسمیت ، جاناتان گرو و جسیکا هانویک هستند.

هشدار: انتظار می رود داستان “انقلاب های ماتریسی” منتشر شود.

خواهر واچوفسکی در اواخر دهه 1990 با The Matrix داستان و داستان علمی تخیلی را تغییر داد. ماتریکس با بازی کیانو ریوز به یکی از موفق ترین و شناخته شده ترین فیلم های علمی تخیلی تبدیل شده است ، به همین دلیل برادران وارنر دو دنباله را در برنامه قرار داده است. The Matrix: Reload و The Matrix Revolutions در سال 2003 اکران شدند ، اما هیچ کدام به اندازه فیلم اول موفق نبودند و با این وجود داستان شخصیت های نئو-تثلیث را به پایان قابل قبولی رساندند. این دو نفر در پایان قسمت سوم The Matrix کشته شدند ، اما وقتی در “ماتریکس: رستاخیز” دیده شدند دوباره زنده شدند ، بنابراین بسیاری از تماشاگران سینما منتظر آن هستند. بازگشت نئو و ترینیتی.

ماتریکس 4 در 22 دسامبر 2021 (22 دسامبر 2021) منتشر می شود و بلافاصله در دسترس مشترکان HBO Max قرار می گیرد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا