هنر و سینما

تام هاردی می‌خواهد در ونوم ۳ با مرد عنکبوتی مبارزه کند


هنوز یک ماه تا انتشار Venom: Let There Be Carnage فاصله داریم ، اما تام هاردی قصد دارد Venom 3 را داشته باشد. در مصاحبه ای با فروشگاه Square ، هاردی درباره حضور خود در “احتمال ساخت دنباله ای در آینده ، صحبت کرد. او همچنین فاش کرد که می خواهد دعوای ادی بروک و پیتر پارکر به عنوان بخشی از برنامه هایش برای فیلم سوم باشد.

در فیلم اول ، هاردی فقط ادی براک یا ونوم را بازی کرد ، اما در قسمت دوم ، اجازه دهید کارنگی بیاید ، او به همراه کلی مارسل این فیلم را نوشتند.

در طول مصاحبه ، هاردی در مورد این تجربه صحبت کرد و همچنین گفت که او به فکر فیلم سوم ونوم است و ممکن است به زودی نوشتن داستان را آغاز کند. هاردی می گوید: “اگر فیلم دوم موفقیت آمیز نباشد ، فیلم سوم نیز وجود نخواهد داشت ، اما استودیو از کیفیت نیمه دوم واقعا خوشحال است.”

تام هاردی

اما Venom 3 چطور؟ هاردی در مورد رویای خود برای مبارزه با Venom و Spider-Man صحبت کرد. او مطمئن نیست که آیا دیزنی با وارد کردن ونوم به دنیای سینمای مارول موافقت می کند یا خیر ، اما او همچنان این ایده را دنبال می کند. تام هاردی گفت: “این پروژه برای من لحظه جدیدی است و اگر برای من هیجان انگیز نبود هرگز آن را انجام نمی دادم.” این فیلم (زهر 3) برای من پیشرفت بزرگی است و انجام چنین پروژه ای نیاز به درک و نبوغ بالایی دارد و ما باید بنشینیم و صحبت کنیم. فکر می کنم ساخت این پروژه به نفع هر دو طرف باشد. امیدوارم تلاش کنم و تمام تلاش خود را بکنم تا بتوانم این فیلم را در فضای تجاری مناسب بسازم. اگر 100 متر می دوید ، احمقانه است که به راه خود ادامه ندهید. بنابراین من همیشه می خواستم بروم.

Venom: Let Carnegie Come به کارگردانی اندی سارکیس است و وودی هارلسون در نقش کلتوس کسیدی (کارنگی) و نائومی هریس در نقش مرد عنکبوتی (شرور مرد عنکبوتی) بازی می کند. میشل ویلیامز ، رید اسکات و استفان گراهام از جمله بازیگران این فیلم هستند. همانطور که در اولین تریلر نشان داده شد ، هارلسون دشمن اصلی ونوم در فیلم است. البته قبل از آن ، در مرحله بعد از پرداخت قسمت اول ، ما از این مشکل مطلع بودیم.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا