هنر و سینما

دانلود فیلم سینمایی ملاقات خصوصی آپارات

Your browser does not support the video tag.

لحظه شمار انتشار


روز


ساعت


دقیقه


ثانیه

داستان فیلم

خلاصه فیلم: پروانه دختری جوان که در مغازه ای کار می کند و درگیر ماجرای عاشقانه ی عجیبی با فرهاد می شود که این عشق زندگی او و فرهاد را تحت تاثیر قرار می دهد. همین جوریش زمان توی زندان دیر می گذره ولی عاشق که باشی اصلا نمی گذره . . .

درباره فیلم

ملاقات خصوصی فیلمی به کارگردانی امید شمس، تهیه کنندگی امیر بنان و محصول سال 1400 است. این فیلم در ژانر عاشقانه ساخته شده است و در آن بازیگرانی همچون پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان، ریما رامین فر، سیاوش چراغی پور، نادر فلاح، جواد قامتی، ایمان شمس و امیر حسین بیات ایفای نقش کرده اند. برخی از عوامل فیلم عبارت اند از: مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، چهره پرداز: عباس عباسی، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده.

درباره فیلم ملاقات خصوصی

ملاقات خصوصی فیلمی ایرانی در ژانر درام عاشقانه به کارگردانی امید شمس است که در سال 1400 به نمایش درآمد. فیلم نامهٔ آن به دست شمس، بهمن ارک و علی سرآهنگ نگاشته شده است. پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا نقش اصلی معشوقه ها را ایفا می کنند و سایر گروه بازیگران شامل رؤیا تیموریان، ریما رامین فر، نادر فلاح، سیاوش چراغی پور، پیام احمدی نیا، شیرین آقارضاکاشی، ایمان شمس، جواد قامتی، امیرحسین بیات و حسین پارسایی می شوند.

ملاقات خصوصی نخستین بار در بهمن 1400 در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در آن جا نامزد دریافت جوایز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای احمدی نیا و جایزهٔ بهترین فیلم اول شد. این فیلم ابتدا قرار بود که در 7 آنلاین 1401 نمایش داده شود، اما به دلیل اعتراضات سراسری تاریخ اکران سینمایی آن به 14 دی موکول شد.

به زودی…

داستان فیلم ملاقات خصوصی

پروانه(پریناز ایزدیار) دختری است که پدرش(سیاوش چراغی پور) به زندان افتاده و برادرش ایمان که زمانی در مسابقات مردان آهنین جولان می داده حالا یک بدهکار فراری است. او در عطاری پدرش کار می کند و با پدرش در زندان به طور مخفیانه در ارتباط است. این ارتباط مخفیانه از طریق گوشی یکی از هم بندان پدرش یعنی شخصی به اسم فرهاد(هوتن شکیبا) صورت می گیرد. فرهاد و پروانه گهگاه بخاطر برخی مسائل بایکدیگر حرفهای کوتاهی می زنند و در نهایت فرهاد عاشق پروانه می شود و از او می خواهد که به ملاقاتش بیاید و زندگی این دو نفر به یکدیگر گره می خورد و این تازه شروع ماجرا و اتفاقات است…

 

بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

 

بازیگر نقش
پریناز ایزدیار پروانه
هوتن شكيبا فرهاد
ریما رامین فر فریبا
رؤیا تیموریان رضوانه
سیاوش چراغی پور ایرج
شیرین آقارضاکاشی مادر فرهاد
نادر فلاح قادر
پیام احمدی نیا کامران
حسین پارسایی قاضی
جواد قامتی محرم
ایمان شمس ایمان
امیر حسین بیات سپهر

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا