هنر و سینما

تد لاسو؛ هر آنچه از فصل دوم این سریال کمدی می‌دانیم


ما تا انتشار قسمت دوم سری دوم “تد لاسو” فاصله چندانی نداریم و در این پست همه چیزهایی را که درباره عاقبت این مجموعه خنده دار می دانیم مرور کرده ایم.

فصل اول تد لاسو با استقبال شدید تماشاگران و منتقدان روبرو شد و این سریال کمدی نامزد بهترین کمدین یا موسیقی دان و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نقش گلدن گلوب شد. 78 مین جایزه. موفقیت او زمانی تعجب آور بود که تد لاسو برنده گلدن گلوب شد. فیلمبرداری قسمت دوم این مجموعه چند روز پیش به پایان رسید و Apple TV Plus آن را در 23 آگوست منتشر می کند.

در فصل اول این مجموعه ، مالک جدید باشگاه انگلیسی یک مربی آمریکایی تازه کار (تد لاسو) را انتخاب می کند تا تیم را در انتقام از همسرش که عاشق باشگاه است هدایت کند. لاسو ، مالک جدید ، امیدوار است که تیم را در شرایط سختی قرار دهد ، اما به نظر می رسد برخلاف انتظار است.

یکی از مزایای فصل اول تد لاسو نسبت به اکثر سریال های مشابه او این بود که جز با اتکا به طنز و طنز توجه تماشاگران را به خود جلب نکرد. این نه تنها یک موقعیت سرگرم کننده ، بلکه بسیاری از لحظات هیجان انگیز و احساسی در آن است. آی تی. افزایش همدلی با مخاطب آنها با شخصیت ها بسیار مثر بودند. در فصل دوم ، لاسو و تیم در تلاش برای برقراری ارتباط با ناامیدی های بزرگی روبرو می شوند و این می تواند به ما امید بدهد که برخی از هیجان انگیزترین لحظات را در این مجموعه دوباره ببینیم. همچنین ، برندان هانت ، سرپرست تولید تد لاسو می گوید ، این یک اتفاق غیرمنتظره است که در فصل دوم اتفاق می افتد.

فصل دوم تد لاسو 12 قسمت خواهد داشت و اکثر بازیگران و بازیگران اصلی فصل قبل در ادامه تجربه لاسو حضور خواهند داشت. حنا وادینگام برای بازی در ربکا ولتون ، جونو تمپل برای کایلی جونز و برندن هانت به عنوان دستیار مربی بازگشت. یکی دیگر از شخصیت های جدید و مهم با بازی سارا نیلس بر شخصیت تد لاسو در فصل دوم می افزاید که گفته می شود به عنوان روانشناس در تیم ظاهر می شود.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا