برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

ویزای هند از ایران برای افغانها

 

اخذ ویزای الکترونیکی هند : دریافت ویزای هند با ارزانترین قیمت در و اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه اخذ ویزای هندوستان و شرایط و مدارک مورد نیاز دریافت ویزای آنلاین هند و نحوه اخذ ویزای الکترونیکی هند با ارزانترین قیمت فوری تضمینی

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای الکترونیکی هند مسافرها می باشد . ( اصل پاسپورت و عکس پرسونلی نیاز نمی باشد )

کیفیت مدارک ارسالی توسط کارشناسان قاره پیما بررسی شده و پس از تائید توسط آنها روند صدور ویزا آغاز می شود و در صورت داشتن مشکل با مسافر جهت ارسال عکس با کیفیت تر تماس گرفته خواهد شد ( نگران کیفیت فایل ارسالی خود نباشید )

قیمت ویزای هند 1 ساله و 5 ساله اینگونه نمی باشند . ویزا پس از آماده شدن در قسمت  جهت دانلود قرار داده می شود همچنین به ایمیل مسافر نیز ارسال می گردد . مسافر تنها می بایستی از فایل ارسالی پرینت تهیه کرده و همراه خود داشته باشید ( این نوع ویزا در پاسپورت چسبانده نمی شود ) حتما کد پیگیری خود را پس از پرداخت یادداشت نماید و برای پیگیری از آن اسفاده نمائید .

درخواست های ویزای هند به صورت انفرادی ثبت می شود چنانچه به صورت خانوادی و گروهی درخواست ویزا می دهید می بایستی برای هر نفر به صورت جدا فرم ثبت سفارش و تکمیل و پرداخت نمائید .

 ثبت سفارش آنلاین ویزا توریستی هندوستان

Top of Form

3بارگزاری تصویر پاسپورت و عکس

4مشاهده اطلاعات و پرداخت هزینه ویزا

Bottom of Form

بخش آموزش تکمیل سفارش آنلاین ویزای هند

 در این مرحله ابتدا می بایستی را انتخاب نمائید که در حال حاضر تنها امکان اخذ ویزای توریستی هند به صورت الکترونیکی وجود دارد .

در قسمت 3 انتخاب برای شما وجود دارد .

ویزای 30 روزه 2 بار ورود می باشد و از زمان ثبت درخواست تنها 30 روز مهلت ورود به هند را دارید ولی ویزا های 1 ساله و 5 ساله مولتی بود و در 1 یا 5 سال پس از اخذ ویزا امکان ورود به کشور هندوستان را دارید .

در قسمت می بایستی تاریخ ورود خود به هند را به صورت حدودا وارد نمائید البته برای ویزای های 30 روزه اگر تا روز پرواز بیشتر از 30 روز زمان باقی مانده امکان دریافت ویزا وجود ندارد . این قسمت برای ویزا های 1 ساله و 5 ساله غیر فعال می شود .

در قسمت نیز هزینه اخذ ویزا که در انتها فرم باید پرداخت نمائید را مشاهده می نمائید .

پس از انتخاب نوع ویزا و سایر اطلاعات این قسمت روی کلیک کرده و همانند تصویر زیر وارد اطلاعات هست می شود .

در قسمت اول را وارد نمائید . ( نام درخواست کننده و تواند با نام متقاضی ویزا تفاوت داشته باشد ) .

چون بعد از ثبت سفارش شما تنها را دسترسی قاره پیما به شما ایمیل و شماره موبایل می باشد و در صورت وارد شده اشتباه این اطلاعات ما هیچگونه دسترسی برای ارسال ویزا به شما نخواهیم داشت .

در قسمت فرودگاه ورود به خروج می بایستی از لیست بازشو یکی از فرودگاه ها را انتخاب نمائید تا حد امکان فرودگاه ورود به خروج خود را به درستی وارد نمائید .

ولی به علت درخواست دولت هند از شما مبنی بر ذکر دقیق نام فرودگاه اگر مشکلی برای شما در این مورد پیش بیاید ( مثلا ورود خود را بمبئی در ویزا وارد کنید ولی از دهلی وارد شود ) قاره پیما هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد .

در قسمت فقط نام کشورهایی که به آنها سفر کردید را وارد نمائید و را وارد نمائید .

اگر قبلا که هند سفر داشته این گزینه بله را انتخاب نمائید در غیر این صورت گزینه خیر در صورتی که قبلا به هند سفر داشته این پس از انتخاب بله اطلاعات زیر نیز مورد نیاز می باشد .

مهم ترین فیلدهای در این قسمت شماره ویزا – نوع ویزا و تاریخ صدور ویزا می باشد اگر به این اطلاعات را وارد نکنید سیستم به صورت اتوماتیک برای شما گزینه به هند سفر نکرده اید را انتخاب می کنید

در مرحله بعد اگر به کشورهای افغانستان – نپال – پاکستان – بوتان – مالیدو – سریلانکا – بنگلادش سفر کرده باشید و گزینه بله را انتخاب نمائید می بایستی همانند تصویر زیر تاریخ ورود خود به این کشورهای را وارد نمائید ( اگر به ویزاهای قبلی دسترسی ندارد به صورت حدودی تاریخ ورود خود را اعلام نمائید )

در قسمت های بعدی می بایستی آدرس محل سکونت و کار خود را وارد نمائید . اگر زیر 18 سال – بیکار یا خانه دارد هستید اطلاعات شغلی همسر یا پدر خود را وارد نمائید . اگر بازنشسته هستید آخرین محلی که در آنجا مشغول به کار بوده اید را وارد نمائید .

در این قیمت نام ( تنها نام – نام خانوادگی نیاز نمی باشد )  پدر مادر و همسر ( اگر متاهل هستید )  را وارد نمائید .

اگر در 2 سال اخیر در ایران زندگی کرده اید گزینه خیر در غیر این صورت بله را انتخاب نمائید در صورت انتخاب بله می بایستی نام کشوری که در سکونت داشته اید را وارد نمائید .

اگر کارت اقامت یا پاسپورت کشوری دیگری را داشته باشید می بایسنی نام آن کشور را وارد نمائید .

در قسمت توضیحات اگر توضیح اضافه ای برای کارشناسان قاره پیما دارید وارد نمائید سپس گزینه بعدی را زده و وارد هست می شود .

در این مرحله می بایستی اسکن صفحه اول پاسپورت و اسکن عکس پرسونلی خود را بارگزاری نمائید . اگر مدارک خاص دیگری نیز دارید می توانید در قسمت ارسال مدارک دیگر برای قاره پیما ارسال نمائید .

به جای اسکن می توانید از مدارک خود با گوشی موبایل یا دوربین نیز عکس با کیفیت گرفته و ارسال نمائید کیفیت مدارک ارسال شده می بایستی به شکل زیر باشد .

پس از بارگزاری مدارک و خواندن قوانین و مقررات و تائید این گزینه دکمه بعدی را انتخاب کرده و وارد هست می شود .

در این قسمت کلیه اطلاعات وارد شده در مراحل قبل و پیش فاکتور خود را مشاهده می نمائید لطفا این اطلاعات را یک بار دیگر به طور دقیق بررسی نمائید چنانچه هر یک از این اطلاعات اشتباه یا نیاز به ویرایش دارد می توانید گزینه قبلی را انتخاب کرده و این اطلاعات را ویرایش نمائید .

اگر تمام اطلاعات درست می باشد دکمه تائید ئ پرداخت صورت حساب را انتخا نمائید و وارد درگاه پرداخت قاره پیما شود .

در این قسمت پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و پرداخت هزینه سفارش شما تکمیل می شود و قاره پیما 24 تا 72 ساعت پس از ثبت سفارش شما جواب ویزا را به ایمیل شما ارسال می نمائید .

پس از پرداخت شماره پیگیری برای شما همانند تصویر زیر نمایش داده می شود حتما شماره پیگیری خود ار یادداشت نمائید تا برای پیگریی های بعدی در صورت نیاز از آن استفاده نمائید .

همچنین شماره پیگیری برای شما ایمیل و اس ام اس هم خواهد شد .

درباره ویزای هند :

هموطنان عزیزی که قصد سفر به کشور هند را دارند باید قبل از سفر اقدام به دریافت ویزا این کشور نمایند که خوشبختانه از سایت این کشور قابل انجام است و نیاز به هیچ گونه مراجعه حضوری به و یا حتی مراجعه به قاره پیما نبوده و تنها با ارسال عکس صفحه اول پاسپورت و پر کردن فرمی که همکاران ما برای شما ارسال می کنند قابل انجام می باشد .

( جهت دریافت ویزا توریستی نیازی به مصاحبه با شخص مسافر نیست ولی برای ویزا های تجاری و کاری قوانین متفاوت می باشد )

انواع ویزای هند قابل دریافت در قاره پیما :

درباره ویزا الکترونیکی هند indian e visa

ویزای آنلاین هند

توصیه می شود به هر کسی که ادعا می کند ویزای سریع الکترونیک می دهد اعتماد نکنید و هیچ گونه هزینه ای به آنها پرداخت نکنید.اطلاعات شخصی خود را با هیچ وب سایت غیر مجاز به اشتراک نگذارید زیرا ممکن است به دزدی از اطلاعات شخصی شما منجرب شود.

قاره پیما کارگزار ویزای هند می باشد و صدور ویزای هندوستان در قاره پیما کاملا قانونی می باشد .

کشورهایی که می توانند درخواست صدور ویزای الکترونیکی هند نمایند :

آلبانیا، آندورا، آنگولا، آنگویلا، آنتیگوا و باربودا، آرژانتین، ارمنستان، آروبا، استرالیا، اتریش، آذربایجان، باهاما، باربادوس، بلژیک، بلیز، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، بوتسوانا، برزیل، برونئی، بلغارستان، بوروندی،

کامبوج، جمهوری کامرون، کانادا، کانادا، کیپ ورد، جزیره کیمن شیلی، چین، چین، SAR هنگ کنگ، چین، ماکائو، کلمبیا، کومور، جزایر کوک، کاستاریکا، کوتالوویور، کرواسی، کوبا، قبرس، جمهوری چک، جورجیا،

گینه مجارستان، ایسلند، اندونزی، ایران، ایرلند، اسرائیل، ایتالیا، جامائیکا، ژاپن، اردن، قزاقستان، کنیا، کیریباتی، لائوس، لتونی، لسوتو، لیبریا، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماداگاسکار، مالاوی، مالزی، مالزی، مالت ، جزایر مارشال، موریس، مکزیک، میکرونزی، مولداوی، موناکو، مغولستان، مونته نگرو، مونتسرات، موز آمریكا،

میانمار، نامیبیا، نائورو، هلند، نیوزیلند، نیکاراگوئه، جمهوری نیجریه، جزیره نیو، نروژ، عمان، پالائو، فلسطین، پاناما، پاپوآ گینه نو، پاراگوئه، پرو، فیلیپین، لهستان، پرتغال، جمهوری كره مقدونیه، رومانی، روسیه، رواندا،

سنت کریستوفر و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین، ساموآ، سن مارینو، سنگال، صربستان، سیشل، سیرالئون، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، جزایر سلیمان، آفریقای جنوبی، اسپانیا تایلند،

تایلند، تانزانیا، ترینیداد و توباگو، جزایر ترکس و کایکوس، تووالو، امارات متحده عربی، اوگاندا، اوکراین، بریتانیا، اروگوئه، ایالات متحده آمریکا، ازبکستان، وناتو، سوریه، سوئیس، سوئیس، واتیکان، مقدس، ونزوئلا، ویتنام، زامبیا و زیمبابوه

افراد واجد شرایط برای گرفتن ویزای توریستی هند ( الکترونیکی و لیبل )

مسافران بین المللی که هدفشان از سفر به هند تفریحی,دیدنی,بازدید از دوستان,برای کسب و کار و یا درمان کوتاه مدت است.

برای ورود به هند پاسپورت شما می بایست حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و گذرنامه می بایست دو صفحه خالی برای مهر زدن مامور مهاجرت داشته باشد.

مسافران می بایست بلیط برگشت خود یا بلیط سفر بعدی را بهمراه داشته باشند و همچنین مبلغی که بتوانند در مدت زمان اقامت خود در هند از آن استفاده کنند.

مسافرانی که گذرنامه پاکستانی دارند و یا اهل پاکستان هستند لطفا” برای ویزای معمول در ماموریت هندی درخواست بدهند.

این ویزا برای دارندگان پاسپورت دیپلماتیک قابل ارائه نمی باشد.

این ویزا برای افرادی که در گذرنامه فرد دیگری هستند قابل ارائه نیست پس هر فرد می بایست گذرنامه جداگانه داشته باشد.

این ویزا برای افرادی که صاحب سند مسافرت بین المللی هستند قابل ارائه نمی باشد.

انواع ویزای الکترونیکی هند

شرایط دریافت ویزای الکترونیکی هند :

متقاضیان کشور ایران برای اخذ ویزای الکترونیکی هند می توانند حداقل 4 روز قبل از ورودبرای ویزای مولتی 1 ساله خود اقدام نماییند.

عکس شما باید با زمینه سفید باشد و این عکس پاسپورت می بایست شامل اطلاعات شخصی مانند: نام,تاریخ تولد,ملیت و غیره باشد که توسط شما بطور قانونی ارسال می گردد. همچنین فرم مخصوص ویزای الکترونیکی نیز بنا به درخواست شما وجود دارد که باید آنرا کامل کرده و آپلود کنید. اما اگر اطلاعات شما کامل و واضح نباشد مورد قبول قرار نخواهد گرفت.

هزینه ویزای الکترونیکی هر کشور جداگانه می باشد.2.5% برای تراکنش بانکی علاوه بر پرداخت هزینه های ویزای الکترونیکی می بایست پرداخت انجام دهید.این هزینه می بایست حداقل 4 روز قلب از تاریخ سند پرداخت شود و در غیر این صورت ویزا صادر نخواهد شد.

هزینه الکترونیکی ویزا که یکبار ارسال و پرداخت شده غیر قابل برگشت است و به عنوان هزینه پردازش و درخواست یا رد مجوز سفر گرفته می شود.

هر مسافر زمان سفر خود می بایست یک نسخه از مجوز سند الکترونیکی خود را بهمراه داشته باشد.لطفا” قبل از سفر خود حتما” تایید کنید که وضعیت مجوز سفر الکترونیکی شما در Visa Statusوب سایت ثبت شده و این وضعیت را بصورت آنلاین با کلیک بر می توانید دنبال کنید.

در هنگان مهاجرت به هند تمامی جزییات بیومتریک متقاضی باید به طور قانونی مورد بررسی قرار گیرد.

اعتبار ویزای الکترونیکی 60 روز از تاریخ ورود به هند است.ورود دوم با ویزای توریستی الکترونیک و ویزای تجارت الکترونیک مجاز است و حتی ورود سوم با ویزای پزشکا الکترونیک هم مجاز خواهد بود.

فرودگاه های مجاز ورود با ویزای الکترونیکی هند :

با ویزای اکترونیکی می توانید از 25 فرودگاه تعیین شده کشور هند وارد این کشور شوید.(i.e. Ahmedabad, Amritsar, Bagdogra, Bengaluru, Calicut, Chennai, Chandigarh,Cochin, Coimbatore, Delhi, Gaya, Goa, Guwahati, Hyderabad, Jaipur, Kolkata, Lucknow, Mangalore, Mumbai, Nagpur, Pune, Tiruchirapalli, Trivandrum, Varanasi & Vishakhapatnam)

and 5 designated seaports (i.e. Cochin, Goa, Mangalore,Mumbai,Chennai). However, the foreigner can take exit from any of the authorized Immigration Check Posts (ICPs) in India.با این وجود مهاجران و مسافران خارجی می توانند از هر یک از قسمت های چکینگ مهاجرت در هند خارج شوند.

ویزای الکترونیکی غیر قابل تمدید,غیر قابل تبدیل است و از آن نمی توانید برای بازدید از مناطق محافظت شده استفاده کنید و اگر چنین قصدی دارید باید به واحد های مربوطه درخواست صوپدور مجوز بازدید دهید.

در هنگام پرداخت بابت ویزای الکترونیکی خود مراقب باشید که تعداد تلاش های نا موفق شما بیش از 3 بار نباشد چون بعد از آن می بایست دوباره تمامی مراحل تکمیل فرم درخواست را مجدد انجام داده و یک شناسه جدید دریافت کنید.

با توجه به مسائل فنی وضعیت نهایی پرداخت شما ممکن است 4 ساعت طول بکشد پس لطفا” قبل از انجام درخواست مجدد 4 ساعت متظر بمانید ولی اگر پول از حساب شما کسر گردید اما وضعیت در سیستم به روز نشد شما می توانید صحت پرداخت خود را از طریق کلیک بر روی گزینه ” تایید پرداخت ویزا” پیگیری کنید.

کشورهایی که مسافران آنها مبتلا به تب زرد هستد می بایست در هنگام ورود خود قرص های مربوطه را بهمراه خود داشته باشند در غیر این صورت ممکن است به مدت 6 روز پس از ورود به هند در قرنطینه نگهداری شوند. پس لطفا” آخرین دستور العمل های وزارت بهداشت و رفاه خانواده در مورد کشورهای مربوطه را مطالعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا