هنر و سینما

بال‌های جدید کاپیتان آمریکا چقدر قوی هستند؟


کت و شلوار جدید کاپیتان آمریکا که با استفاده از فناوری Wakanda و Vibranium ساخته شده است ، سریع و قوی است و می تواند با حملات قوی مورد استفاده قرار گیرد.

فالکون و سرباز زمستان برای سام ویلسون ، معروف به کاپیتان جدید آمریکا ، بال های جدیدی باز کرده اند که قدرت او را افزایش می دهد.

این لباس جدید که با رنگهای قرمز ، سفید و آبی (رنگهای پرچم ایالات متحده) مزین شده است ، با فناوری واکاندا و عناصر ویبرانیوم ساخته شده است. به نظر می رسید که این امر باعث افزایش قدرت لباس ویلسون می شود.

با این لباس به روز شده و جلد معروف کاپیتان آمریکا ، سام ویلسون کارهای بزرگی را انجام می دهد که قبلاً نمی توانست انجام دهد. اگرچه این بالهای به روز شده شکننده هستند ، اما لبه بهتر و همه کاره تری به آنها می دهند.

بالهای اصلی ویلسون ممکن است سپری برای محافظت از او با بازوی کوچک ایجاد کرده باشد. اگرچه آنها سبک و آیرودینامیک هستند ، اما به اندازه کافی قوی هستند که از آنها محافظت می کند. بالهای جدید بخشی از زره هستند که او را از کاپیتان استیو راجرز متمایز می کند. قدرت بالهای سبک تر به دلیل سرعت آنها است که به محافظت از کاپیتان آمریکا کمک می کند.

بال های جدید کاپیتان آمریکا سنگین تر و نازک تر هستند ، می توانند در آب بهتر کار کنند و سلاح های قوی تری داشته باشند. بالها برآورد شباهت را نشان دادند. حتی بتن با کیفیت پایین برای انجام این کار به فشار زیادی در هر اینچ مربع نیاز دارد که نشان دهنده دوام و استحکام بالها است.

بال جدید کاپیتان آمریکایی

بالهای اولین شاهین به دلیل ضعف و لطافت شکسته شد (جان واکر این کار را انجام داد). بالهای جدید هنوز در حال پرواز هستند ، اما استفاده از آنها بسیار دشوار است.

مزیت دیگر بال جدید توزیع قدرت است. به دلیل دارا بودن ویبرانیوم بسیار خیره کننده ، ویلسون قادر است بیش از یک حمله کوچک از لباس خود به موقع استفاده کند.

پیش از این ، استفاده از بال های پیشران برای فشار دادن اجسام سنگین فشار زیادی را به لباس و اجزای انعطاف پذیر وارد می کرد. بال اول برای کاهش مقاومت باد طراحی شده است و برای مقاومت در برابر نیروهای مخرب طراحی نشده است.

با کمک یک عنصر ویبرانیوم ، ویلسون می تواند قدرت ضربه را بدون نگرانی از قرائت بال استفاده کند. همانطور که بازوهای باکی به او اجازه می دهد از تمام قدرت خود استفاده کند ، کت جدید ویلسون به او این امکان را می دهد که از بال بال خود حداکثر استفاده را بکند. اینها تنها چند نمونه از نیروهایی است که فقط در صحنه کوتاهی نشان داده می شود که در آن کاپیتان آمریکا لباس باز طراحی شده بر تن داشت.

ممکن است مزایا یا ابزارهای بسیار بیشتری وجود داشته باشد که ویلسون هنوز آنها را ندیده است ، یا از اعتماد کافی برای استفاده از آنها برخوردار نبوده است. مدتی برای یادگیری استفاده از سپر تمرین کرد ، اما قبل از عزیمت به نیویورک چمدان را باز نکرد.

Falcon و Winter Soldier ابزارهای قدرتمندی را برای جلد جدید خود به ناخدا آمریکایی می دهند. قدرت بالهای آن هنوز مشخص نشده است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا