هنر و سینما

نیروی تندر؛ ابرقهرمانان نتفلیکس استعداد بیشتری داشتند


امروزه دنیای سرگرمی مملو از قهرمانانی است که از کتاب های کمیک محبوب الهام گرفته اند یا ایده های قدیمی دارند.

پروژه قهرمانانه بدون مالکیت معنوی به خوبی شناخته شده است. در آخرین تلاش علمی تخیلی نتفلیکس ، Thunder Force مفهوم جالبی است که به همراه ملیسا مک کارتی و اکتیواسپنسر می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. این فیلم به کارگردانی همسر مک کارتی ، بن فالکون ، لحظات خنده دار زیادی دارد که متأسفانه تعداد بسیار کمی از آنها است.

تندر فورس قصد دارد تغییری در دنیای فیلم های قهرمان ایجاد کند و پتانسیل بالایی را در این زمینه نشان دهد ، اما در نهایت معلوم می شود که هیچ تفاوتی با دیگر فیلم های قهرمان ندارد.

دنیای تسلط در فیلم Thunder Force بجز حضور Miskrian تفاوت چندانی با دنیای ما ندارد. فقط شخصیت های بد این فیلم قدرت خاص خود را دارند و مدتهاست در شیکاگو ترس و وحشت ایجاد کرده اند.

امیلی سانتون (اسپنسر) ، یک فرد باهوش ، در کودکی والدین خود را در حمله ای در Miscrian از دست می دهد و سعی می کند به غیرنظامیان بی گناه قدرت ویژه ای بدهد. تمرکز اصلی او در حرفه اش جداسازی او از بهترین دوستش ، لیدیا (مک کارتی) است که فردی تنبل و ناموفق است. این دو پس از تزریق چیزی به خون لیدیا که باید قدرت خاصی به امیلی بدهد ، دوباره در یک سری کارهای طنز آمیز و کمیک با هم دوست می شوند. اکنون که لیدیا به قدرت تازه خود عادت کرده است و امیلی فقط قدرتهای نامرئی دارد ، این دو باید با هم کار کنند تا شهر را از دست مسکرین نجات دهند.

از نظر جهانی شدن ، قدرت رعد و برق تلاش زیادی نمی کند. اول ، قالب کتاب کمیک نشان می دهد که Miscrians چه کسانی بودند و چگونه بودند و این کار به سرعت و به طور مثر انجام شد. پس از صرف زمان زیاد برای ایجاد جو بین امیلی و لیدیا ، رعد و برق به جایی می رسد که داستان فیلم آغاز می شود.

نیروی تندر

این بازی سینمایی که توسط Falcon نوشته شده است با سرعت زیادی انجام می شود. گاهی اوقات همه چیز به سرعت اتفاق می افتد و در صورت لزوم ، هیجان از بین می رود. در جاهای دیگر ، برخی از صحنه ها وجود دارند که بیش از حد انتظار طول می کشند و باعث ایجاد رندی برای بقیه فیلم می شود. به عنوان مثال ، زمان روی کار آمدن امیلی و لیدیا تا زمانی که آنها برای اولین بار مانند رعد و برق برسند بیشتر از حد انتظار است و به مک کارتی و اسپنسر زمان کمتری برای بازی در قهرمانان می دهد.

یکی از جذابیت های تندر این است که نقش قهرمان را دو بازیکن بازی می کنند که از آنها انتظار نمی رود. با نگاهی به مک کارتی و اسپنسر در این فیلم ، مشخص می شود که هر دو به ایفای نقش بسنده کرده اند که اغلب برای زنانی مانند آنها در این ژانر نامناسب است.

شوخی های زمان بندی مک کارتی همیشه خوب است و در تضاد کامل با سختگیری اسپنسر است. علاوه بر این ، نگاه کردن به این دو در مقابل نقشه قهرمان بسیار جالب است. لیست بازیگران Thunder Force همچنین شامل نام های مشهوری است ، به ویژه افرادی مانند جیسون بتمن که نقش یک قلب شیطانی به نام خرچنگ را بازی می کند.

خرچنگ ها در قدرت رعد و برق

این خرچنگ به جای دست خرچنگ دارد و بتمن این کار سخت را به خوبی انجام می دهد. رابطه تازه ایجاد شده بین خرچنگ و لیدیا نیز بخش جالبی از فیلم است. علاوه بر این ، بابی کاناوال و پم کلمنتیف بهتر از دو نقش بد دیگر فیلم هستند و تیلور موبسی نقش بهتری در نقش تریسی ، دختر امیلی بازی می کند.

در حقیقت ، قدرت رعد و برق که بر شکل طنز غلبه نکند ، بی تأثیر است. نمونه هایی از این موضوع را می توان در فیلم ها مشاهده کرد ، مانند صحنه اجباری خرچنگ که مانند خرچنگ واقعی از مبارزه فرار می کند و لیدیا به دلیل تغییرات بدنش مجبور به خوردن مکرر غذا می شود.

متأسفانه ، رعد و برق بیشتر درام قهرمانانه در اکثر فیلم ها را به عهده می گیرد. ای کاش این فیلم مرزهای یک فیلم قهرمانانه را جابجا می کرد ، اما کل فیلم احساس سوء استفاده از بیننده را منتقل می کند.

طرفداران مک کارتی و اسپنسر ممکن است از فیلم کوچک لذت ببرند ، اما ممکن است پس از گرفتن وام نهایی هنوز راضی نباشند.

ایده این فیلم ممکن است دیدگاه جدیدی در مورد فیلم قهرمان ایجاد کرده باشد که در حال حاضر بسیار مهم است ، اما مطابق انتظارات نیست. قهرمانان داستان مثل همیشه بزرگ هستند و بازیگران فوق العاده آنها را کامل می کنند. مشکل اصلی داستان فیلم و عدم تمایل به امتحان گزینه های جدید است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا