هنر و سینما

دانلود فیلم شب داخلی دیوار تلگرام

امروز پنج شنبه فوتوکال فیلم “شب، داخلی، دیوار” ساخته وحید جلیلوند در جشنواره ونیز برگزار شد. 

این فیلم سینمایی که سومین ساخته وحید جلیلوند پس از دو فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و «بدون تاریخ، بدون امضا» است، در بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز 2022 حضور دارد و با دیگر فیلم های این بخش به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه داستانی که جشنواره ونیز از این فیلم سینمایی منتشر کرده است، چنین آمده است:

علی؛ مردی نابینا، در تلاش است تا خودکشی کند که در زمان انجام این کار، سرایدار ساختمانی که در آن زندگی می کند، او را متوقف می کند. در همین حین به او اطلاع می دهند که پلیس در جستجوی زنی است که فرار کرده و در جایی از ساختمان مخفی شده است. علی کم کم متوجه می شود که لیلا زن فراری داخل آپارتمانش است.

این زن در تظاهراتی شرکت کرده که منجر به هرج و مرج شده است، پلیس او را می گیرد و در هنگام بردنش به ماشین، زن پسر چهار ساله اش را گم می کند و همین امر موجب شوکه شدن او می شود.

رفته رفته، علی از لحاظ عاطفی به زن فراری (لیلا) وابسته می شود. او که مشتاق فرار از واقعیت است، کمک به لیلا به پناهگاهی در دنیای تخیل او تبدیل می شود.

ویدئو: از صفحه اینستاگرام خانم سامینا سید (عکاس) 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وحید جلیلوند به عنوان کارگردان این فیلم سینمایی، در باره فیلم خود گفته است:

در سال 2018 در فایل صوتی شاعر معروف ایرانی خبر احیای امید از دست رفته مردم را شنیدم: « بدون امید، هرگز قدرت ایستادن را پیدا نمی کنیم… هوای تازه ای برای نفس کشیدن نداریم… دیگر زندگی برای زیستن وجود ندارد.»

از خودم پرسیدم چگونه می توانیم به مردمی که از بدبختی ها و ظلم زخمی شده اند، امید به ایستادن، نفس کشیدن و زندگی دوباره بدهیم. پاسخ این سؤال من در یک شعر بود: «تصور کنید دنیا در خواب است و هیچ نامه ای به مقصد نمی رسد، تصور کن نان را از سفره بردارند و کلمات کتابی را از درختان شکوفا کنند و لبخند را از لبانمان بکَنند، با رویاهای ما چه خواهند کرد؟» و این آغاز «شب، داخلی، دیوار» بود.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز جشنواره ونیز [+فیلم]

نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز جشنواره ونیز در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی در جشنواره فیلم ونیز شرکت کردند و بر روی فرش قرمز این جشنواره حضور پیدا کردند حضور آنها مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفته است.

فیلم سینمایی “شب، داخلی، دیوار” سومین ساخته وحید جلیلوند پس از دو فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و «بدون تاریخ، بدون امضا» است، در بخش مسابقه اصلی  جشنواره ونیز 2022  حضور دارد و با دیگر فیلم های این بخش به رقابت خواهد پرداخت.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز جشنواره ونیز [+فیلم]

نوید محمدزاده و فرشته حسینی برای نمایش فیلم «شب داخلی دیوار» در جشنواره ونیز حضور یافته اند. نوید محمدزاده ایفای نقش اصلی این فیلم را بر عهده داشته است. این فیلم به کارگردانی وحید جلیلوند روز گذشته در فستیوال ونیز به نمایش در آمد. محمدزاده بازیگر سینما که پس از حواشی جشنواره فیلم کن در رسانه ها و فضای مجازی حضور کمرنگی داشت، سرانجام برخلاف برخی پیش بینی ها در جشنواره فیلم «ونیز» برای نمایش فیلم «شب،داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند حاضر شد.

نکته جالبه نوید محمدزاده پوشش رسمی او با کت و شلوار بود در حالی که قبلاً او را با لباس های عجیب و غریب در جشنواره های مختلف می دیدیم.

تصاویر و فیلم زیر را از دست ندهید:

فیلم نوید محمدزاده و فرشته روی فرش قرمز:

ادامه تصاویر:

نوید محمدزاده در پاسخ به سوالی که آیا برای ادامه فعالیت در سینمای ایران با مشکلی مواجه است یا خیر توضیح داد که هیچ چیز به صورت رسمی به او اعلام نشده و در حال حاضر مشغول بازی در سریال «آکتور» ساخته نیما جاویدی است. (این بازیگر در پی انتشار برخی عکس ها با همسرش و برخی اظهارنظرها در جشنواره کن با واکنش های در داخل کشور مواجه شده بود و اخباری غیر رسمی مبنی بر ممنوع الکار بدونش منتشر شده بود.)

همچنین نوید محمدزاده و فرشته حسینی در میان تماشاگران فیلم «جنگ جهانی سوم» در جشنواره ونیز حضور یافتند. همچنین وحید جلیلوند، طناز طباطبایی و شادی کرم رودی از دیگر تماشاگران حاضر در سالن بودند.

 

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا