هنر و سینما

زمانی برای مردن نیست؛ ۴ تئوری درباره‌ی شخصیت شرور جدید فیلم جیمز باند


بیست و پنجمین فیلم رسمی جیمز باند ، “زمان مرگ وجود ندارد” ، یک شرور جدید به نام صفین ، با بازی رامی مالک را معرفی می کند ، که می تواند نقش خدا را با “آوردن موجودات همفکر به جهان 007” و حتی این واقعیت ترسناک است که گروه ممکن است به طور غیر مستقیم در گروه مشارکت داشته باشد ، و اکنون مشخص شده است که چرا بلاپفلد (کریستوف والتز) درباره این حادثه ناگهانی هشدار داد که همه چیز را تغییر خواهد داد. اما جالب است که ایده مهندسی و مرگ و میر به خوبی با آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند مطابقت دارد.

زمان مرگ برای طرح نیست ، با وجود تأخیر طولانی در اکران فیلم ، هنوز هم یک راز است. تریلر بزرگ و کلیپ های تبلیغاتی ممکن است برخی از تصاویر را فاش کرده باشد ، اما تلاش زیادی برای حفظ رمز و راز پیرامون شخصیت شرور در فیلم با بازی مالک انجام شده است ، که در شرایط کنونی مهم است.

البته ، این موضوع به حدس و گمان زیادی تبدیل شده است ، اما این برای گروه چیز جدیدی نیست. به هر حال ، در طول تاریخ نظریه های زیادی در مورد باندها وجود داشته است و برخی تصور می کنند که جیمز باند و 007 ، چه قاتل و چه بازنشسته ، همگی به مأموران دیگر خواهند رفت. برخی حتی تا آنجا پیش می روند که معتقدند خود گروه یک کلون یا موجودی است که از خشونت ایجاد شده است و سیلوا (خاویر باردم) خالق آن محسوب می شود.

این تصادف یکی از محتمل ترین اتفاقاتی است که برای این گروه های شیطانی رخ داده است و اکنون شواهدی وجود دارد که نشان می دهد Enginein مهندسی ژنتیک شده است. هنگامی که دوره باند به پایان می رسد ، او باید فردی را پیدا کند که جایگزین او شود و به رئیس خود اطمینان دهد که هیچ نگرانی در مورد از دست دادن دارایی ندارند. به گفته بلافلد ، زمان مرگ برای افشاگری فیلم نیست ، اما واقعاً می تواند هویت و وجود گروه را متزلزل کند و با برنامه های احتمالی صفین برای جذب شروع کند.

1. باندها صفین را متهم می کنند که مسئول نقش خدا است

جیمز باند

مدتهاست گمانه زنی می شود که این فیلم زمان مرگ نیست ، دارای عناصری از مهندسی ژنتیک است. ظاهراً این موضوعی است که تبلیغات این فیلم به آن می پردازد. در بخشی از تریلر ، گروه گفت که صفین نقش خدا را بازی می کند و به یک فناوری جدید خطرناک اشاره می کند. همه چیز به سلاحی با سطح تخریب جهانی اشاره می کند و به نظر می رسد این گفتگوی احمقانه این است: “توانایی شما با بدن شما می میرد ، توانایی من مدتها بعد از من از بین می رود.” او اعلام کرد که به دنبال زندگی ابدی است. به نظر نمی رسد ایده یک منبع ابدی در فیلم های گروهی و به ویژه گروه دانیل کریگ رایج باشد ، اما صحبت های شخصی صفین در مورد میراث و انتقال مهارت ها نشان می دهد ، اما او به دنبال ایجاد گروهی از افراد با چهره است. و سعی کنید از مهارت های آنها به عنوان یک هدیه ژنتیکی برای فرزند خود استفاده کنید.

اگر نگاه عمیق تری به آن بیندازیم ، ممکن است یک پدیده ساده اما قدرتمند را ببینیم. اگر صفین با اسپکتر کار می کند ، احتمالاً این همان چیزی است که او وجود دارد. بنابراین طبیعی است که او در صحنه جهانی هدفی داشته باشد ، اما احساس خودخواهانه ای که نشان می دهد او باید بر جهان حکومت کند ، نگرش بسیار بدی را در گروه ها نشان می دهد. صفین از کلمه نوع در جمله خود استفاده می کند که به وضوح با زخم صورت و ماسک سفید و بدون لک همراه است و قادر است نگرانی خود را برای کمال بیان کند. شاید صفین ، مانند Dr. تازه ، ما باید تاریکی و تلخی گذشته را حذف کنیم تا انگیزه ایجاد جهان بهتر را داشته باشیم. ظاهر صفین به عنوان یک جنگنده برای محیط زیست و مزارع علفهای هرز ممکن است گمراه کننده یا گمراه کننده به نظر برسد ، یا ممکن است با اعتقاد او مبنی بر تهدید انسان برای کره زمین سازگار باشد. طراحی وسیله ای برای محروم کردن اکسیژن از انسان یک ایده منطقی است ، اما ممکن است یک داستان کامل نباشد ، زیرا صفین آشکارا درباره میراث خود و تداوم زندگی صحبت می کند. پایان تمدن کامل با این مورد مطابقت ندارد ، و باید عنصر دوم فرم وجود داشته باشد ، و آن جایی است که همان افراد وارد می شوند.

2. استراتژی صفین با داستان کریگ در نقش گانگسترها مطابقت دارد

بیایید به این بحث در مورد مهارت های گروه و نحوه دفع آنها در بدن خود بازگردیم. ما متوجه می شویم که این عبارت ارتباطی با نحوه بازی کریگ در بازی جیمز باند از Skyfall ، با طول و میراث او دارد. در Skyfall ، گروه مانند میراثی است که در آستانه انقراض است وقتی مرگ آنها باعث وحشت از دیدن آنها می شود زیرا آنها کمتر به دیگران علاقه دارند و به دیگران اهمیت نمی دهند. او گذشته غم انگیز خود را فراموش می کند و تصمیم می گیرد یک زندگی خصوصی داشته باشد که از دید عموم پنهان باشد ، اما متوجه می شود که زندگی و وجودش جرقه زده و خیلی کوتاه به نظر می رسد. اظهارات صفین در مورد میراث خود و نیاز او به توسعه مهارتهای سرزمینی مشخص برای آسیب رساندن به گروههای معنوی مورد استفاده قرار گرفت و ترسهای بیاد ماندنی و مرگ او را مورد هدف قرار داد. این فیلم زمان مرگ نیست ، فقط موضوع تهدیدهای فوری و کارهای ناتمام نیست ، بلکه فریاد مرگ برای گوش 007 است.

3. ممکن است صفین پزشک جدید نباشد ، اما او در فیلم نوجوان ویژگی های شرور را دارد.

جیمز باند

بسیاری از گمانه زنی های عمومی وجود دارد که می گوید رامی مالک جانشین جانشین دکتر مالک خواهد بود. در زمان مرگ او بود ، اما این بیانیه رسماً تکذیب شد. البته ، این بدان معنا نیست که درست نیست ، زیرا پرونده بلاپفلد نیز به طور مشابه قبل از انتشار Spectre تکذیب شد. اگرچه صفین و دکتر یک نام یا سابقه ندارند. خیر ، شباهت های این دو غیرقابل انکار است. علاوه بر همه اینها ، شباهت لباس این دو نفر به طور ناگهانی درک نمی شود و علاوه بر تمام عملکردهای فیزیکی ، شباهت و همسویی ایدئولوژیکی آنها بسیار مهم است. دکتر. این یک مگالومنیک بود که می خواست دنیایی شبیه به او ایجاد کند ، جایی که او تعیین می کرد چه کسی زنده است و چه کسی مرده است ، که تصور اشتباهی در بین طرح های اسپکتر بود. در فیلم ها ، او انتقامی است که از رد شخصیت و شاهکارهای شرق و غرب عصبانی است و به وضوح می خواهد گزینه های جدیدی ایجاد کند. این کمال و غلبه بر طرد در مورد صفین نیز صدق می کند. در تبلیغات تبلیغاتی ، می بینیم که هدف صفین تغییر جهان است و او از پروژه خود به عنوان مجموعه ای یاد می کند که همه آنها نشان می دهد که صفین مانند یک پزشک جدید است و همه اینها بسیار درست است. همه اینها ؛ مگر اینکه تئوری جذب اشتباه آن را ثابت کند.

4. صفین به تنهایی کار نمی کند و گروه ممکن است بخشی از برنامه او باشد

جالب ترین عنصر این پیشنهاد زمان مرگ او نیست ، بلکه مشارکت او با فلیکس لایتر و به ویژه حضور او در فیلم است. طبق تبلیغات و تریلرها ، فلیکس به تنهایی و مخفیانه با بقیه کار می کند و از باند حمایت می کند زیرا معتقد است می تواند به آن پایان دهد. گروه در حال کناره گیری از این گروه است ، که مطابق با نظریه ای است که طرح صفین فراتر از طیف است. اگر برنامه مربوطه برنامه مشترک صفین با دولت ایالات متحده (یا همچنین CIA و MI6) باشد ، چطور؟ شاید آنها می خواهند از برنامه Spectre Fighting Fish استفاده کنند و دشمنان اصلی خود را در مقابل خود قرار دهند تا در این مبارزه پیروز شوند.

کارهای فلیکس در سایه نشان می دهد که یک رویداد بزرگ در راه است و مشارکت گروه ها به خودی خود صحبت می کند. هنگامی که اسرار جهانی پیرامون مشخصات گروه فاش می شود ، ممکن است تصویری از فردی که با صفین کار می کند ظاهر شود. اگر مهارت های باند محدود است و این بزرگترین دارایی MI6 است ، چرا سیا به دنبال راه حلی پایدار برای تغییر عملکرد گروه و حفظ مهارت ها و استعدادهای خود از آن است؟ به عبارت دیگر ، ممکن است خود این باند بخشی از محاکمه صفین بوده یا حداقل یک حزب مشروع برای متحدانش شناخته شده باشد. ورود مادلین سوان به 007 و کار قبلی او با Safin و Spectre Matching می تواند کلید داستان باشد و اسرار گروه را فاش کند. این باند ممکن است زودتر احیا شده باشد و سوان مسئول به دست آوردن تجهیزات و ثروت آنها بود. شاید شایعات مربوط به بچه دار شدن گروهی در فیلم زمان مرگ نباشد ، آنها از کجا آمده اند.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا